Postitused: 79
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
15-05-2006, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2008, 09:34 PM ja muutjaks oli marek.)
autoks 300TE aastast 91,automaat kast.Point selles, et auto ei lase vajutada rohkem kui 4500 pööret.Hakkab siis nagu katkestama kütuse pealeandmist.Seda nii kohapeal tuuritades kui ka sõites ükskõik millise käiguga.Käib sinna 4500 ära ja kõik.See kõige magusam pöörete vahemik jääb saavutamata.Milles võib asi olla?
Kaido
5051362
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Filter umbes, pöörete piiraja kalab, küttesegu paigast.
Ootame Kalevi vastuse ära, tal oli miskit sarnast lahti, sai kerge vaevaga korda
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
See, et kohapeal pöördeid rohkem ei lase tõsta, peaks täiesti normaalne olema (näiteks 2,2 liitrisel 110 kW mootoril on mälu järgi ca 4000 pöörde juures piiraja). Teadjad võiksid öelda, kust elektroonika signaali saab, et käik sees ja auto sõidab (et lubaks pöördeid ka ülespoole tõsta) - arvan, et seda signaali edastav lüliti või andur ei tööta.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
äkki on kogemeta sattunud 4syl. pumbarelee ... või juhtus see äkki? mul v8-l oli kah 4syl bensupumbarelle ja hakkas pöördeid piirama 3000 pöörde juures
Postitused: 79
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
et siis teema ikka päevakorral.....filter vahetatud.....küttesegu paigas....heitgaasid paigas....pumbarelee ok,sai proovitud ka teist 6 sillise oma aga muutust pole....aidake mehed
Kaido
5051362
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Tegelt ei ole fuseboxis, on eraldi kapoti all, kliima relee kõrval, pööretepiiraja ja kütusepumba relee on ühes isiksuses.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”