Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mure 97a w140 3.0 td-ga!
#21
(05-09-2011, 10:55 PM)e220 Kirjutas: Täna proovis üks inimene Haapsalust autole diagnostikaseadmega ligi pääseda, kuid ei saanud veakoode kätte, kuna BAS/ASR, ABS, piduriklotsid, käsipidur olid mootori poolt üldse välja lülitatud. Selline oli tema jutt.

Mida veel kontrollida, kuhu veel edasi minna? Kannatus hakkab juba katkema, kaua võib...

Võta ühendust kasutajaga WDB240 - temal on nii vahendid kui oskused selliste preparaatidega suhtlemiseks.

Su tuttav kasutas ilmselt Carsofti ja Boschi multiplekserit - nendega ei näe kuigi palju hõbetähe taha. Ikka STAR peab olema...
Vasta
#22
Tänan V6sa, ühendust võetud ja aeg kinni pandud.

Üks küsimus veel laiale ringile: Kas selle veaga võib olla seotud ka auguline summuti? Täna vaatasin, et seal päris mitu kohta, kus ajab läbi tahma..

Võibolla see ülevalpool kirjutatu juba liialt utoopiline, aga ma olen kontrollinud, puhastanud ning proovinud igasugu asju, millest pole abi olnud.Eusa_pray
Vasta
#23
Ega see auto ei olegi kohviaparaat, mille puhasamisel kõik jälle heaks saab Smile
Vaata üle käigukasti juhtplokk, palju seal ATF'i sees on.
Ava kõrvaistuja poolne ajude karbi kaas, kuuskant võtmed.
Võta sealt välja käigukasti kontrollmoodul (Kaks väliselt identset pistikut on peal, peegelpildis).
Mitte ei ole kaitsmetega plokk (see on pingekontrollplokk).
Võta lahti ja vaata, kas on seest kuiv või mitte.
Kui ASR/BAS/ESP jampsivad, siis võib olla vigane ka seesama pingekontrollplokk. (sellel on veel kaitsmed ka peal, vaata üle ja kui julgust on, võta lahti ja vaata, et külmakaid ei oleks sees).
Selle tähis on K40, seda võid googeldada ka.

Miks immo maha kisti?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#24
Minu soovitus on ka viia mehe juurde kes oskab peale veakoodi lugemise ka ossi kasutada ja loogiliselt mõelda.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#25
Immo kisti maha sellepärast, et see auto oli ohtlik nii endale kui teistele - auto oli süttimisohtlik. Üks immo relee oli juba armatuuri all maha põlenud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 896 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 596 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 725 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 655 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,198 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mure MB CLS500 2005a 5.0 225kw õhkpatjadega AloDi 2 852 31-12-2021, 05:49 PM
Viimane postitus: AloDi
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,639 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,239 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W220 s430 2001 mure ghettoerx 5 1,428 01-05-2021, 03:34 PM
Viimane postitus: ghettoerx
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,320 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne