Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Tere
On tarvis ära võtta käru konks.
Ja tee mis tahad kätte ei saa.
Manualist vaadates ja ka konksu enda pealt uurides näidatakse noolega et liiguta paremale ja keera ülesse.
Asi aga liigub kaunis vähe (ka koputades) ja otsast ära ei tule.
Kas keegi oskab konkreetselt öelda kuidas sellisel vagunil see täpselt ära peab tulema?
ette tänades,
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Teadmata konkreetse konksu mehhaanika eripära, kahtlustaks kasutamatusest kinnijäänud hoobi-kange. Ehk aitab roosteehmatajaga leotamine...
Kopsides vali mõni selline pind, mille läheduses ühtegi hooba ega kangi pole - olen ühe nelja konksupea niimoodi lahti kopsides taaspaigaldumatuks muutnud, lüües ühe võlli kõveraks.
Postitused: 28
Teemad: 12
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Kiskusin enda 124`l kah tükk aega. Liikus natuke, aga ära ei tulnud. Joonis näitab, et keera nuppu ja tõsta üles. Tegelikult tuleb nupule vajutada, lahti laskmata järjest pool ringi keerata ja siis üles tõsta. Mingit jõudu rakendada pole vaja.
Sul on vist süsteem tiba teine, kuid tee täpselt nii nagu kirjas, küll tuleb ära!
(27-02-2011, 10:45 AM)kentq Kirjutas: Tere
On tarvis ära võtta käru konks.
Ja tee mis tahad kätte ei saa.
Manualist vaadates ja ka konksu enda pealt uurides näidatakse noolega et liiguta paremale ja keera ülesse.
Asi aga liigub kaunis vähe (ka koputades) ja otsast ära ei tule.
Kas keegi oskab konkreetselt öelda kuidas sellisel vagunil see täpselt ära peab tulema?
ette tänades,
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
sai nüüd seda nuputagust liutatud WD40-ga, aga endiselt ei miskit, see osa mis liigub liigub kergelt aga kummalegi poole rohkem ei liigu ja ära ei tule.
Konks veidi loksuma hakkab aga see on ka kõik.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Ma jamasin ka 124 omaga hullult, lootus oli vahepeal täiesti kadunud. Kätte sain ikkagi raisa...
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Tervist,
Toomaz kunagi küsis mu teisaldatava konksu kohta, kuid jäingi kokkuvõttes vastuse võlgu. Ma endiselt ei saa aru, kuidas ta sealt lahti peaks teisaldama. Vaatasin ka õppevideo selle kohta, kuid asi endiselt ei toimi.. Kas äkki kinni roostetanud?
Kalle
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Võti on? Ilma selleta ei irdu...
Keerad võtit veerand pööret, tõmbad lukustuskäepidet välja ja keerad päripäeva lõpuni. Nüüd peaks konks olema varbale kukkunud.
Kuigi pole välistatud, et konksu vargakindlaks muutmiseks on kasutatud vahendit "Korrosioon Maxx".
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
v6sa kirjeldus täitsa õige, täpsustan vaid, et hädapärast on võimalik eemaldada ka ilma võtmeta, kuid see ei mõju ilmselt konksu tervisele kuigi hästi.
Muide, olen kohtunud ühe konksuga, millel puudus too lukuaugu kate ning enne netist õpetusvideo vaatamist ei osanud arvatagi, et seal võiks lukuauk olla, kuna see oli lihtsalt nii suure mustuse kihi all.
Kordamine on tarkuse ema:
http://www.youtube.com/watch?v=Td3ssLD55PA
Kui ikka ei saa konksu kätte, siis täpsusta millise etapi juures jänni jääd. Soovi korral võid minu konksuga harjutada
Kui kedagi huvitab, siis saksast tellides maksis kasutatud haagisekonks koos transpordiga alla 300.00 € (tellisin mitu asja korraga, pakkumine tehti kõigele kokku, seega päris täpset hinda ei tea). Komplektis olid kõik vajalikud mutrid/poldid, talad, konks, võti ning ilusti küsides anti kaasa ka plastmassist konksuhoidik, mis käib varuratta sisse.
Modedele: minu meelest võiks antud teema liita selle teemaga: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22035
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Aga ühendame siis.
Pm saan ma nüüd aru, et punane julla on võti. See on seal sees hetkel.. ja see nö. kraan liigub õrnalt, aga võti kui selline ise ei keera.. Vb keegi kunagi proovis seda keerata, aga süsteem kiilus kinni.. Nüüd tuleks vist võti välja meelitada ning lukuõli täis lasta
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
(11-06-2011, 01:23 PM)Harry Kirjutas: Pm saan ma nüüd aru, et punane julla on võti. See on seal sees hetkel.. ja see nö. kraan liigub õrnalt, aga võti kui selline ise ei keera.. Vb keegi kunagi proovis seda keerata, aga süsteem kiilus kinni.. Nüüd tuleks vist võti välja meelitada ning lukuõli täis lasta
Just, see punane julla on võti. Minul on Oris'e konks, selle võti on sinine ja veidike erineva kujuga, muus osas pasitab konks Westfalia omaga identne.
Seega suurim viga (võtme puudumine) on välistatud .
Ilmselt on see seal all sul piisavalt kaua tolmu ja igasugu muud solki korjanud, et kinni kiiluda. Tuleb mõne vedelikuga lahti leotada.
Tegelikult peaks võtme eemaldama kui konks all on ning lukuaugule asetama vastava plastkatte, et vältida praegust olukorda.
|