Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Pealkiri sai vähe keeruline,aga probleemiks on õli alla vajumine mootoris.Tegemist on W140 2,8L 97a. mootoriga,mark peaks olema M104.Hommikul käivitades läheb 2-3 sekundit,ennem kui õlisurve üles saab.Ma arvan,et reduktsioonklapp on jäänud avatud asendisse ja laseb õlis tagasi voolata.Küsikski seda,et kus asub reduktsiooklapp?Kas õlifiltri korpuses või õlipumbas?Ja kuidas seda viga saaks kõrvaldada.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Järgmine kasutaja, kes ei oska kirjavahemärke kasutada. Peale komaja punkti käib alati tühik. On see tõesti nii raske?
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Minu arust pole see üldse probleem. Kõik M104 mootorid, mida ma näinud olen, käituvad sedamoodi. Oleneb ka õlist, mida kasutad, aga usun, et sa ei pea muretsema.
Meie S280 W140 on ostmisest saati niiviisi õlirõhku üles ajanud ja kõik teised 3.2 ja 3.0 mootorid samuti.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Tänud Hents99 vastuse eest. Murelikuks teeb hommikul käivitamisel kostev hääl mootorist. Selline kerge saale klobin, kuni surve on üles saanud.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
EPC näitab, et otse all pumba küljes on PRESSURE RELIEF VALVE: mutter, pulgake, vedru ja klapp. Samas on filtri korpuse kinnituspoolsel küljel allosas ka mingi by-pass valve.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858