Postitused: 37
Teemad: 5
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
25-06-2010, 04:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2010, 02:51 PM ja muutjaks oli eigi.)
Tere. Mul on selline probleem, et auto hakkas mõnda aega tagasi tahtma pikemat käivitust ja pumbaga mängimist, et ilusti käima läheks ja see läks aina suuremaks. Mootor on 2.3 ja 97kw. Algul arvasin, et pump, aga ei, pump lööb u 5bar, autotata järgi peaks lööma 5.3-5,5bar. See vahe juu ni väike. Nüüd ei käi ültse enam. Pika pika jeblamise peale läheb käima, aga nii kui rohkem gaasi annad siis hakkab puterdama ja ei lähe pöördesse. Filter on uus, sammuti puhastasin ära ka selle pisikese filtri mis on pealevoolu toru otsas. Pritsepea küljes on mingi must plastik kobakas(Boch). Ehk on asi selles? Minu mõistus hakkab juba vaikselt otsa saame, et ehk on kedagi vaevanud sama probleem või oskab nõu anda.
Postitused: 37
Teemad: 5
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Voolikud on nagu kõik terved, neid sai kohe algul vaadata!
Postitused: 37
Teemad: 5
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Homme proovin külmkäivitus pihusti ära vahetada, ehk muutub midagi.
Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Oled sa kindel, et sa süsteemi survet ehk pumba survet mõõtsid? Äkki mõõtsid pritsepea küljest alumise kambri rõhku?
Minul on ülemise kambri ehk süsteemi surve 5,48 bari ja alumise seadistasin 0,4 bari madalamale ehk siis 5,08 bari peale. Kui nüüd sul tõesti bensiinipump ei jõua lüüa enam 5,5 bari vaid 5 ja alumise kambri rõhk on häälestatud ülemise järgi (ehk peaks olema 0.4-0.45 madalam), siis sinu ülemise ja alumise kambri rõhud ühtlustuvad ja see tähendab, et pihustitesse kütet ei jõuagi peale. Ära palun huupi ise diferentsiaalrõhuregulaatorit (seda musta kobakat) näppima hakka, kui ei tea, mida teed !!!