190e 2.3 probleem käivitamisel. KORRAS - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: 190e 2.3 probleem käivitamisel. KORRAS (/showthread.php?tid=19001) |
190e 2.3 probleem käivitamisel. KORRAS - eigi - 25-06-2010 Tere. Mul on selline probleem, et auto hakkas mõnda aega tagasi tahtma pikemat käivitust ja pumbaga mängimist, et ilusti käima läheks ja see läks aina suuremaks. Mootor on 2.3 ja 97kw. Algul arvasin, et pump, aga ei, pump lööb u 5bar, autotata järgi peaks lööma 5.3-5,5bar. See vahe juu ni väike. Nüüd ei käi ültse enam. Pika pika jeblamise peale läheb käima, aga nii kui rohkem gaasi annad siis hakkab puterdama ja ei lähe pöördesse. Filter on uus, sammuti puhastasin ära ka selle pisikese filtri mis on pealevoolu toru otsas. Pritsepea küljes on mingi must plastik kobakas(Boch). Ehk on asi selles? Minu mõistus hakkab juba vaikselt otsa saame, et ehk on kedagi vaevanud sama probleem või oskab nõu anda. RE: 190e 2.3 probleem käivitamisel - rasmus.kuusemets - 25-06-2010 ehk on viga mõnes vaakumi või muus taolises voolikus/torus, isegi esmapilgul mõttetud torud on tegelikult tähtsad (nagu ma ise olen oma kutika puhul avastanud). RE: 190e 2.3 probleem käivitamisel - eigi - 25-06-2010 Voolikud on nagu kõik terved, neid sai kohe algul vaadata! RE: 190e 2.3 probleem käivitamisel - raidoon - 25-06-2010 (25-06-2010, 06:56 PM)eigi Kirjutas: Voolikud on nagu kõik terved, neid sai kohe algul vaadata!Kui käivitamine jukerdab ainult külmast peast siis tasuks ka vaadata külmkäivitusmootorit.Plastik jubin pritsungipea küljes on õhukulumõõtja see mõjutab tühikäiku ja töö ajal mootori pöördeid,käivitamisega ei tohiks mingit seost olla. RE: 190e 2.3 probleem käivitamisel - eigi - 26-06-2010 Homme proovin külmkäivitus pihusti ära vahetada, ehk muutub midagi. RE: 190e 2.3 probleem käivitamisel - w124 - 27-06-2010 Oled sa kindel, et sa süsteemi survet ehk pumba survet mõõtsid? Äkki mõõtsid pritsepea küljest alumise kambri rõhku? Minul on ülemise kambri ehk süsteemi surve 5,48 bari ja alumise seadistasin 0,4 bari madalamale ehk siis 5,08 bari peale. Kui nüüd sul tõesti bensiinipump ei jõua lüüa enam 5,5 bari vaid 5 ja alumise kambri rõhk on häälestatud ülemise järgi (ehk peaks olema 0.4-0.45 madalam), siis sinu ülemise ja alumise kambri rõhud ühtlustuvad ja see tähendab, et pihustitesse kütet ei jõuagi peale. Ära palun huupi ise diferentsiaalrõhuregulaatorit (seda musta kobakat) näppima hakka, kui ei tea, mida teed !!! RE: 190e 2.3 probleem käivitamisel - eigi - 02-07-2010 Viga leitud ja auto töötab ilusti, homme üv ja siis jälle sõidus Viga oli pritsungipeas! Tänud kõigile kes olid abiks! RE: 190e 2.3 probleem käivitamisel. KORRAS - w124 - 05-07-2010 Mis häda oli siis? |