Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Nov 2022
Maine:
0
Tere!
Eelmine suvi sai ostetud esimene mb ja sellele järgnev jäine talv tekitas küsimuse? Ala ristmikule jõudes pidurdamisel plokeeruvad esirattad ja hakkab libisema(eriti hull kallaku peal). Alguses arvasin, et kehvad rehvid aga keerulistema kohtade peal tekkis idee proovida neutraaliga ja siis sai seisma ilusti.
Autoks s212 7-g + kastiga.
Kas keegi oskab kommenteerida, on see tavaline või on antud isendil mingi probleem?
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Hei,
Pole mingit muret. Kellegi jaoks on see igal aastal uus kogemus, kuid tagaveolise automaadiga lihtsalt nii ongi, sest vedu ju üritab natuke piduritest jagu saada ja tagarattad seega blokeeruvad hiljem kui esimesed. On hea kui tead, et kriitilisemal hetkel võib kiire liigutus neutraali peale pisut abiks tulla.
Parimate soovidega,
Västrik
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Nov 2022
Maine:
0
Hea teada! Siis vaja harjuda lihtsalt.
Tänud vastamast!
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-11-2022, 11:06 PM)Kri Kirjutas: ...
Autoks s212 7-g + kastiga.
Kas keegi oskab kommenteerida, on see tavaline või on antud isendil mingi probleem?
Julgeks siiski täheldada, et korras tagapidurid peaks tühikäigul töötava mootoriga auto suutma siiski kinni pidada ilma, et esirattad lohisema hakkaks. Seda muidugi eeldusel, et rehvid on kõik võrdselt head/halvad.
Elektroonilise käiguvalitsaga on kiiresti neutraali tabada üsna keeruline: tuleb "esimese nõksuni" vajutada (kui auto liigub edasi, D peal), kui üle lükkad, läheb tagurpidikäigule ja kui kangi otsast vajutada, siis hoopis pargulukule.
Säärane käitumine võiks olla ootuspärane viimasel paarikümnel sentimeetril enne seiskumist, kui ABS enam ei toimi. Tasuks tagapidureid kriitiliselt kiigata.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Nov 2022
Maine:
0
Seda neutraali saigi rakendatud seisult kui oli tarvis jääs kallakust alla saada. Hoopealt kiiresti veidi riskantne kindlasti!
Taga on värsked kettad ja klotsid, esimesed pigem hakkavad läbi saama ja rehvid nagu ikka, taga rohkem kulunud kui ees.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
(20-11-2022, 10:17 PM)v6sa Kirjutas: Elektroonilise käiguvalitsaga on kiiresti neutraali tabada üsna keeruline: tuleb "esimese nõksuni" vajutada (kui auto liigub edasi, D peal), kui üle lükkad, läheb tagurpidikäigule ja kui kangi otsast vajutada, siis hoopis pargulukule.
Säärane käitumine võiks olla ootuspärane viimasel paarikümnel sentimeetril enne seiskumist, kui ABS enam ei toimi. Tasuks tagapidureid kriitiliselt kiigata.
Kui mõni kohalik tuunimisgeenius pole oma näppe vahele toppinud siis on selline elektroonilise käiguvalitsa sõidu ajal reversile lükkamine välistatud ja pargile ei lähe samuti, ega siis saksa insenerid nüüd nii sinisilmsed ka pole, et sellist asja läbi ei ole mõelnud.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
2013 GLK ja 2010 kantsilm igatahes kiirustelt <20 lendavad pauguga pargile, kui luua olukord (vajutada kangi otsale või GLK puhul avada juhiuks).
Tagurpidikäigule lülitumine õnnestub samuti, see on oluliselt pehmem operatsioon
Suuremalt kiiruselt pole seni õnnestunud (ja ehk ka ei õnnestu) proovida.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
22-11-2022, 01:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2022, 01:53 PM ja muutjaks oli vreps.)
(21-11-2022, 12:28 PM)v6sa Kirjutas: 2013 GLK ja 2010 kantsilm igatahes kiirustelt <20 lendavad pauguga pargile, kui luua olukord (vajutada kangi otsale või GLK puhul avada juhiuks).
Tagurpidikäigule lülitumine õnnestub samuti, see on oluliselt pehmem operatsioon
Suuremalt kiiruselt pole seni õnnestunud (ja ehk ka ei õnnestu) proovida.
Ime, et kasti sodiks ei löö selliste loomkatsetega. Mul 2016 E ja kui ükskord sõidu ajal kogemata kangi reversile vajutasin avaldas spidoka tablool arvamust sellise lolli tegevuse kohta ja soovitas enne peatuda. Liikudes ukse avamisel lööb neutraalile ja käik sees seistes ust avades läheb parkingule. Mul 9-ne kast võibolla seal siis tarkvara teismoodi seadistatud.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
22-11-2022, 06:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2022, 06:54 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Nii juhtub ka teiste uuemate autodega. Kogenud küll väga väikse kiirusega, hetk enne seisma jäämist.
Kõige huvitavam on hetkel Jeep Wrangler. Meil autopargis hetkel vast 5 Wranglerit ja ainult üks nendest autodest ei lase sõita, kui uks on lahti. Kõige tobedam, sellekohast märgutuld ega helisignaali ka ei ole, et uks on lahti.
Võibolla sellised asjad on kuidagi seotud kodeeringuga, mida saaks muuta. Mis juhtub kui sõiduajal P peale käigukang lükata, mis kiiruselt lubatakse, jne.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
(22-11-2022, 06:54 PM)väikemees Kirjutas: Nii juhtub ka teiste uuemate autodega. Kogenud küll väga väikse kiirusega, hetk enne seisma jäämist.
Kõige huvitavam on hetkel Jeep Wrangler. Meil autopargis hetkel vast 5 Wranglerit ja ainult üks nendest autodest ei lase sõita, kui uks on lahti. Kõige tobedam, sellekohast märgutuld ega helisignaali ka ei ole, et uks on lahti.
Võibolla sellised asjad on kuidagi seotud kodeeringuga, mida saaks muuta. Mis juhtub kui sõiduajal P peale käigukang lükata, mis kiiruselt lubatakse, jne.
Tegelikult väga huvitav teema on välja koorunud siin, miks pm. samasugused autod sarnases olukorras käituvad erinevalt. Ma arvan ka, et tegemist võib olla erinevate kodeeringu seadistustega, vahe võib olla kasvõi auto väljalaske kuupäevades või on see seotud lisavarustusega. Kas nende Wranglerite varustustase on ühesugune?
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Täpselt, varustus on ühesugune, ei ole erinevusi menüüdes, ei ole erinevust lisade poolest, mootor sama.
Google andis mõned vastused ka. Põhjustab seda olukorda "Auto Brake", mis vähe on üllatav, sest neil kõigil on tavaline seisupidur.
Vähemalt teatud aastatel seda välja lülitada ei saanud ja samas on õpetus, et võimalik on seda menüüst valida. Võimalus tekib, peab seda kontrollima. Vanematele mudelitele loomulikult on juba leitud ka võimalus, kuidas sellest jagu saada.
Kogu saaga on saanud alguse ühest õnnetusest, kus näitleja sai surma:
https://www.rollingstone.com/tv-movies/t...er-204166/
|