11-01-2010, 11:45 PM
Tere,ex seda teemat ole siin vist kyl palju nammutatud,aga ei leidnud oma kysimusele taielikku vastust,olex paar kysimust kui oskate nou anda voi viidata monele lingile kust vastust leida voi soovitada monda asjatundjat...
autoks MB 230ce 89.a. 93kw. autom.
mure on kytusekulus,nimelt tehase raamat lubab kyl ilusaid numbreid,linnas mingi 12 ringis ja maanteel alla 10ne kuid mina kyl nende kogustega hakkama ei saa,kytusekulu maanteel mingi 10ne ringis ja linnas ikka yle 15 mingi16 17 liitrit ma arvan.Kuigi pole nagu kovasti vajutanud kylmalt kavituib ylihasti,soojalt tahab natuke pikemat ketramist,soojal mootoril tyhikaik ilusasti 800 ringis,syyde on kontrollitud ja paigas,kyynlajuhtmed ok.kyynlad jagajakaas ja ohufilter hiljuti vahetatud.viimasel ylevaatusel co naidud ka ok koik. oskab keegi nou anda kust viga otsida.
Kas kytusekulu voib mojutada see must karp pritsepea kyljes,kunagi sai se vahetatud ja asemele lax 2,0 mootori pritsepea oma.
voi on ehk mingeid muid mehaanilisele pritsele iseloomulikke vigu,mis kytusekulu mojutavad???
mingid andurid kuskil voi moni surveklapp???
autoks MB 230ce 89.a. 93kw. autom.
mure on kytusekulus,nimelt tehase raamat lubab kyl ilusaid numbreid,linnas mingi 12 ringis ja maanteel alla 10ne kuid mina kyl nende kogustega hakkama ei saa,kytusekulu maanteel mingi 10ne ringis ja linnas ikka yle 15 mingi16 17 liitrit ma arvan.Kuigi pole nagu kovasti vajutanud kylmalt kavituib ylihasti,soojalt tahab natuke pikemat ketramist,soojal mootoril tyhikaik ilusasti 800 ringis,syyde on kontrollitud ja paigas,kyynlajuhtmed ok.kyynlad jagajakaas ja ohufilter hiljuti vahetatud.viimasel ylevaatusel co naidud ka ok koik. oskab keegi nou anda kust viga otsida.
Kas kytusekulu voib mojutada see must karp pritsepea kyljes,kunagi sai se vahetatud ja asemele lax 2,0 mootori pritsepea oma.
voi on ehk mingeid muid mehaanilisele pritsele iseloomulikke vigu,mis kytusekulu mojutavad???
mingid andurid kuskil voi moni surveklapp???