Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Tere teadjad mehed, oleks natuke hüva nõu vaja.
Laadisin täna oma 99 a. e220 cdi akut ilma et oleks akut auto pealt maha võtnud(aku juhtmed jätsin ka külge).
Kui enne laadimist auto toimis normaalselt.(va et aku oli nõrk) Siis pärast laadimist ei lülita enam süüdet sisse ja starterit samuti ringi ei aja, kui võtit keerata. Samas autol tuled põlevad, kui võtit esimese nõksu keerata hakkab raadio mängima, kesklukk funksioneerib nii nagu peab, aga süüdet sisse ei võta.
Kontrollisin kaitsmed üle, tundusid korras olema. Võtsin akul 2 korda juhtmed maha ja panin peale tagasi aga ei miskit.
Siit küsimus, Kas keerasin autol aju segamini või on veel midagi mis võib tuksis olla? Ise kahtlustasin alguses, et äkki on vütme sees mingi immo mis segi läks ja ei lase käivitada?
Ettetänades asjaliku abi eest
Postitused: 26
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Mul nüüd endal selline probleem w211 270cdi, et süütevõti ei keera(kohe üldse ei keera, nagu kännu taga). Peab uuesti signa peale panema ja maha võtma, siis annab keerama. Ideid? Kas see talvine tühi aku võib mingi vea sisse visata?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Tühi aku viskab kindlasti vea sisse ja ilmselt laadisid akut liiga kõrge pingega mis ajas elektroonika lolliks. Max laadimispinge võiks olla alla/kuni 15V. Tavalistel happeakudel kuni 16V (kui aku pole autoga ühendatud). Kui on tegu AGM/GEL/VRLA akuga, siis ei tohi kasutada suvalisi odavaid akulaadijaid vaid spetsiaalseid mikroprotsessoriga milledel laadimiskontroll sees!
W211'l tuleks kindlasti eemaldada laadimiseks akujuhe, või siis panna laadija mass mitte akuklemmile, vaid BCM'i massi külge ehk siis kerre. Parim oleks üldse aku maha tõsta.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
KAs ongi nii, et 211 aku laadimine, juhtmed peal, tapab midagi lõplikult? Mida? Või on see juhtium lihtsalt klassist sitt happensz
See, et kaval on maha võtta, on iseasi.
R:S, kas teised võtmed keeravad?
Lõhnab peatselt sureva võtme järgi...
Postitused: 26
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Teiste võtmetega sama jama, ise arvasin ka algul, et võtme viga. Eks võtan nv aku maha, laen täis ja eks siis näis. Ise arvan, et mingi vea tõmbas sisse, kui külmade ilmadega pidevalt kippus kirja ette viskama(kui eelsoojendust sai kasutatud hommikuti), et aku voolu kaitse programm peale(sõnastust täpselt ei mäleta).
Postitused: 47
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Auto Key Service
Madara 31
5087905
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
20-02-2010, 12:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2010, 12:32 AM ja muutjaks oli ville.)
Küünlad võtab järgi või? Kui jah, siis lõhnab starteri järgi. Vaata tõmberelee üle.
Postitused: 26
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
w211 siis protseduurid tehtud. Aku maha, 3 tundi laadimist ja probleem lahendatud. Võti jälle keerab ilma probleemideta.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
R:S Kirjutas:w211 siis protseduurid tehtud. Aku maha, 3 tundi laadimist ja probleem lahendatud. Võti jälle keerab ilma probleemideta. 3h kõlab väga vähe 100Ah akule, teinekord lae väikse vooluga ja kaua.
v6sa Kirjutas:KAs ongi nii, et 211 aku laadimine, juhtmed peal, tapab midagi lõplikult? Mida? Või on see juhtium lihtsalt klassist sitt happensz Võib, ei pruugi. Esimene mis võib saba panna on Battery Control Module hinnaga ca 10k. BCM arvestab, et laadimisvool tuleb genekast mitte akust.
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Probleem lahenes järgmisel päeval.
istusin autossa keerasin võtit ja auto käivitus magu muiste ja nüüd sõidab ilma probleemideta.
ilmselt pani imma mõneks ajaks ploki peale.
siit 2 järeldust
1. aku laadimine auto peal ei pruugi midagi lõplikult segi keerata
2. mersudel on iseparanemisevõimed
(29-01-2010, 08:11 PM)madis368 Kirjutas: Tere teadjad mehed, oleks natuke hüva nõu vaja.
Laadisin täna oma 99 a. e220 cdi akut ilma et oleks akut auto pealt maha võtnud(aku juhtmed jätsin ka külge).
Kui enne laadimist auto toimis normaalselt.(va et aku oli nõrk) Siis pärast laadimist ei lülita enam süüdet sisse ja starterit samuti ringi ei aja, kui võtit keerata. Samas autol tuled põlevad, kui võtit esimese nõksu keerata hakkab raadio mängima, kesklukk funksioneerib nii nagu peab, aga süüdet sisse ei võta.
Kontrollisin kaitsmed üle, tundusid korras olema. Võtsin akul 2 korda juhtmed maha ja panin peale tagasi aga ei miskit.
Siit küsimus, Kas keerasin autol aju segamini või on veel midagi mis võib tuksis olla? Ise kahtlustasin alguses, et äkki on vütme sees mingi immo mis segi läks ja ei lase käivitada?
Ettetänades asjaliku abi eest
|