Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E 220 cdi ei võta pärast aku laadimist süüdet sisse.
#1
Tere teadjad mehed, oleks natuke hüva nõu vaja.

Laadisin täna oma 99 a. e220 cdi akut ilma et oleks akut auto pealt maha võtnud(aku juhtmed jätsin ka külge).
Kui enne laadimist auto toimis normaalselt.(va et aku oli nõrk) Siis pärast laadimist ei lülita enam süüdet sisse ja starterit samuti ringi ei aja, kui võtit keerata. Samas autol tuled põlevad, kui võtit esimese nõksu keerata hakkab raadio mängima, kesklukk funksioneerib nii nagu peab, aga süüdet sisse ei võta.
Kontrollisin kaitsmed üle, tundusid korras olema. Võtsin akul 2 korda juhtmed maha ja panin peale tagasi aga ei miskit.

Siit küsimus, Kas keerasin autol aju segamini või on veel midagi mis võib tuksis olla? Ise kahtlustasin alguses, et äkki on vütme sees mingi immo mis segi läks ja ei lase käivitada?

Ettetänades asjaliku abi eest
Vasta
#2
Mul nüüd endal selline probleem w211 270cdi, et süütevõti ei keera(kohe üldse ei keera, nagu kännu taga). Peab uuesti signa peale panema ja maha võtma, siis annab keerama. Ideid? Kas see talvine tühi aku võib mingi vea sisse visata?
Vasta
#3
Tühi aku viskab kindlasti vea sisse ja ilmselt laadisid akut liiga kõrge pingega mis ajas elektroonika lolliks. Max laadimispinge võiks olla alla/kuni 15V. Tavalistel happeakudel kuni 16V (kui aku pole autoga ühendatud). Kui on tegu AGM/GEL/VRLA akuga, siis ei tohi kasutada suvalisi odavaid akulaadijaid vaid spetsiaalseid mikroprotsessoriga milledel laadimiskontroll sees!

W211'l tuleks kindlasti eemaldada laadimiseks akujuhe, või siis panna laadija mass mitte akuklemmile, vaid BCM'i massi külge ehk siis kerre. Parim oleks üldse aku maha tõsta.
Vasta
#4
KAs ongi nii, et 211 aku laadimine, juhtmed peal, tapab midagi lõplikult? Mida? Või on see juhtium lihtsalt klassist sitt happenszCrybaby

See, et kaval on maha võtta, on iseasi.

R:S, kas teised võtmed keeravad?
Lõhnab peatselt sureva võtme järgi...
Vasta
#5
Teiste võtmetega sama jama, ise arvasin ka algul, et võtme viga. Eks võtan nv aku maha, laen täis ja eks siis näis. Ise arvan, et mingi vea tõmbas sisse, kui külmade ilmadega pidevalt kippus kirja ette viskama(kui eelsoojendust sai kasutatud hommikuti), et aku voolu kaitse programm peale(sõnastust täpselt ei mäleta).
Vasta
#6
Auto Key Service
Madara 31
5087905
Vasta
#7
Küünlad võtab järgi või? Kui jah, siis lõhnab starteri järgi. Vaata tõmberelee üle.
Vasta
#8
w211 siis protseduurid tehtud. Aku maha, 3 tundi laadimist ja probleem lahendatud. Võti jälle keerab ilma probleemideta.
Vasta
#9
R:S Kirjutas:w211 siis protseduurid tehtud. Aku maha, 3 tundi laadimist ja probleem lahendatud. Võti jälle keerab ilma probleemideta.
3h kõlab väga vähe 100Ah akule, teinekord lae väikse vooluga ja kaua.

v6sa Kirjutas:KAs ongi nii, et 211 aku laadimine, juhtmed peal, tapab midagi lõplikult? Mida? Või on see juhtium lihtsalt klassist sitt happenszCrybaby
Võib, ei pruugi. Esimene mis võib saba panna on Battery Control Module hinnaga ca 10k. BCM arvestab, et laadimisvool tuleb genekast mitte akust.
Vasta
#10
Probleem lahenes järgmisel päeval.
istusin autossa keerasin võtit ja auto käivitus magu muiste ja nüüd sõidab ilma probleemideta.
ilmselt pani imma mõneks ajaks ploki peale.

siit 2 järeldust
1. aku laadimine auto peal ei pruugi midagi lõplikult segi keerata
2. mersudel on iseparanemisevõimedBig Grin

(29-01-2010, 08:11 PM)madis368 Kirjutas: Tere teadjad mehed, oleks natuke hüva nõu vaja.

Laadisin täna oma 99 a. e220 cdi akut ilma et oleks akut auto pealt maha võtnud(aku juhtmed jätsin ka külge).
Kui enne laadimist auto toimis normaalselt.(va et aku oli nõrk) Siis pärast laadimist ei lülita enam süüdet sisse ja starterit samuti ringi ei aja, kui võtit keerata. Samas autol tuled põlevad, kui võtit esimese nõksu keerata hakkab raadio mängima, kesklukk funksioneerib nii nagu peab, aga süüdet sisse ei võta.
Kontrollisin kaitsmed üle, tundusid korras olema. Võtsin akul 2 korda juhtmed maha ja panin peale tagasi aga ei miskit.

Siit küsimus, Kas keerasin autol aju segamini või on veel midagi mis võib tuksis olla? Ise kahtlustasin alguses, et äkki on vütme sees mingi immo mis segi läks ja ei lase käivitada?

Ettetänades asjaliku abi eest
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 104 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  W212 E350 CDI 195KW veakoodid Tornaado 0 211 25-06-2024, 10:09 PM
Viimane postitus: Tornaado
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 671 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 706 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 3,601 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere
  w212 E250CDI läks pauguga käima ja käiku sisse pannes kukuvad hambad suust urraa 7 1,302 01-02-2022, 12:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 universaali aku veixmbs 11 1,499 29-10-2021, 06:46 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W211 220 2006a Delphi pihusti O$$ikas 0 1,105 03-06-2021, 05:08 PM
Viimane postitus: O$$ikas
  Mercedes w210 e270 cdi esisilla vedrud ZEBRA111 2 1,912 15-05-2021, 11:52 PM
Viimane postitus: ZEBRA111
  E350 CDI kiirendamine KsenoonE 1 1,790 14-04-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: Exabot



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne