Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S600L W140 - paluks kriitikat!
#1
Smile 
Leidsin ühe Jaapanist siia saabuva S600L kuulutust ja tekkis korra paar ebamäärast mõtet. Kuna MB-ga eriti kursis pole peenemalt, äkki oskab keegi midagi viidata, arvata?

Tegemist peaks olema 94.a S600L-iga, 140tkm, korralik.

VIN WDB1400571A185262

Foorumist leidsin ühe VIN dekoodri ka, tulemuseks:


Model S600L
Chassis 1400571A185262
Engine 120980 12 025100
Transmission 722362 03 943521
Order 0 4 839 11244
Approx. year not defined
Lights BOSCH
Wiper BOSCH
Cab 00000
Dealer Japan (839)  
Interior leather black or anthracite (261)  
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
247 rear window, electrically heated (safety glass) (с 01.07.1964 по 31.05.1977)
cold start battery (с 01.07.1962 по 30.06.1964)
electric seat adjustment (front passenger seat) - additionally adjustable from the rear. (с 01.10.1989)

253 Becker radio Europa cassette full stereo, for RSA only (с 01.07.1981 по 30.04.1983)
Becker radio Mexico cassette, full stereo, electronic, AM/FM, for Japan only (с 01.09.1985 по 30.11.1990)
radio MB-Exquisit - Japan (с 01.07.1992)
interphone (с 01.10.1964 по 31.03.1975)

303 front folding armrest with tray (с 01.01.1990)
front seat bench, straight (с 01.12.1965 по 29.02.1968)

341 additional lamp (с 01.09.1982)
additional turn signal lamps for Japan, Denmark, Italy and national code 837 (с 01.08.1970 по 30.11.1976)
special version for export to cold countries (с 01.05.1967 по 29.02.1968)

406 single seat with orthopaedic front seat backrest, left and right (с 01.07.1970)
seat bench (с 01.01.1962 по 31.07.1965)


498 Japan version (с 01.07.1970)
490 + 492 + 495 (с 01.02.1967 по 30.04.1967)
490 + 497 (с 01.10.1968 по 31.03.1969)

524 Reims adapter IV (с 01.04.1962 по 28.02.1963)
paintcoat preservation (с 01.01.1964)

540 seat adapter, between the front seats (с 01.02.1963 по 31.01.1977)
roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)

582 air conditioner in the rear - model W140 (с 01.03.1989)
air conditioner (Frigiking) (с 01.04.1970 по 31.05.1972)

592 wyellow foglamps (с 01.01.1963 по 31.10.1965)
heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
heat-insulating glass, side window panes (с 01.02.1967 по 31.01.1971)
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)

613 lamp unit, asymmetrical, l.h. traffic (с 01.02.1963)

652 Dunlop tires (с 01.01.1963 по 31.07.1972)
8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)

668 662 + 666 (с 01.01.1963 по 28.02.1963)


804 Change of year of model, last figure shows new model year

810 roof-mounted loudspeaker (с 01.11.1962 по 30.11.1972)
loudspeaker, sound package
sound package (bose) (с 01.12.1986)

872 electric seat heater for rear seat bench, left and right (с 01.10.1972)

873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)

880 headrest in the rear, right (с 01.03.1964 по 31.10.1972)
closing system with infrared remote control (с 01.02.1988)

987 battery cut-off switch for vehicles to be shipped (с 01.02.1993)


Kas jääb vilunumale pilgule midagi olulist silma?
Samas juba väga kulunud küsimus: missugused kallimad kulutused mind ootavad varem või hiljem sellise auto puhul, meie tingimustes sõites?

Tänud, kellel mahti vastata! :help: Confusedmile:
Vasta
#2
Muud tarka ei oska öelda. Jaapani autod on suht korralikud. Kuigi mina arvestaksin amortide vahetusega - kiire vaatlusega ei tuvastanud ma antud isendil nivoo reguleerimist. Seetõttu on amordid kuskil suurusjärgus 8 kilo (Bilsud minu SL-il soodushinnaga) aga pidi ka mingeid koperatiivikaid liikuma.
Mootori koha pealt loe seda http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=5053&page=4 Ise olen nii mitut Jaapanist toodud SL ja CL keret vaadelnud. Peale õhulekete kõrvaldamist on nad suht hästi käima hakanud. Siiamaani suuri probleeme ei ole olnud - aga need pillid olid ka poole väiksema läbisõiduga.
Ühesõnaga raha peab ikka olema kui tahad luksautot. Ära loodagi, et 1000.- EEK kuus remondiga hakkama saad.
Bensiini läheb muidugi hirmsasti - linnas mingi 20 suht rahulikult sõites.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
Amordid a´8k?

Üldiselt tean (kogemused), et palju odavama klassi autode puhul, ka üsna hea seisukorra puhul, ei ole keskmine hoolduskulu osadele 1000.- kuu kohta üldse mingi eriline summa. Pigem ikka kordades rohkem. Kunagi läks BMW puhul mul lihtsalt jooksev veermikuremont 12k, sinna tulid hiljem veel igasuguseid pisemaid kulutusi... 20K aastas pole mainimisväärtki. Lisaks väga elementaarne kulumaterjal: rehvid jne. Seda sellise tagasihoidlikuma auto puhul. Kallima auto puhul on mõnigi mees juba kõigest kindlustuse maksumusest seljapeal.

On teada tõde, et auto ostmine on paljudele jõukohane, aga selle (normaalne, asjakohane) ülalpidamine kaugeltki mitte.

Hea on siiski alati teada, millega tegu. Mida võib oodata.

Iseenesest müügikuulutus siin:

http://autoosa.ee/piltpop.php?id=1168
Vasta
#4
Mul üsna sarnane masin ja samast kohast pärit ka. Alguses tulevad kohe mõned lisakulutused millega on vaja arvestada

1. Viska need jaapani navid ja muud ekraanid välja kui just pidevalt kindlas kohas ei ela. Raadio ja navi 95% meil ei tööta, raadio mängib 3 jaama. Mina venidtasin sellega ja sain ühest klaasi kihist lahti

2. Võib juhtuda, et esituled ei sobi meie liiklusega, seal teistpidi liiklus. Oleneb kui korrektne oled aga üldiselt vajab vahetamist

3. Signalisatasiooni ja muuid turvavidinaid ei ole peal

Niipalju kui mina Jaapanist tulnud masinaid tean siis amordid on enamusel nendel vahetusse läinud. Samuti väljalaske kommist voolikud (umbes 800 tk x2). Ühel SL oli keskmine rooliots läbi. Soovitav on alguses kohe vahetada ka õli ja küünlad.

Kui võimalik valida siis vali 5 käiguline käigukast ja uuem kliima. Osta parem algul 10 000- 20 000 kallim/parem auto ja selle raha võidad suure tõenäosusega hiljem remondi ja edasimüügi pealt tagasi + närvikulu. Jaapanis hinnatakse masinaid ja neile antakse hindeid kuni 5 + veel mõned tähed. Proovi see hindamisleht saada ja siis see interneti abiga arusaadavasse keelde tõlkida.

Kui auto korras on siis seda sõidurõõmu on ikka päris palju ja kõik see väärib ennast ehk pärast algseid investeeringuid olen kaks kuud hiljem ostuga väga rahul.
Vasta
#5
Tänud! Smile
Vasta
#6
AivarV8 Kirjutas:Amordid a´8k?

Jah 4 amorti sain sellise hinnaga kätte. Letikas pidi muidugi sutsu kallim olema.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
selline huvi kasutaja AIVARV8 vastu et kus kohast need sinu yles ripputatud Mercedes-Benz pildid pärinevad....
Vasta
#8
margus1976 Kirjutas:selline huvi kasutaja AIVARV8 vastu et kus kohast need sinu yles ripputatud Mercedes-Benz pildid pärinevad....

Antud postitus juba aastatetagune Eusa_doh , aga ma arvan, et vist ühe autolammutuse- ja muu sellisega tegeleva firma leheküljelt.
Vasta
#9
margus1976 Kirjutas:selline huvi kasutaja AIVARV8 vastu et kus kohast need sinu yles ripputatud Mercedes-Benz pildid pärinevad....
minuarust oli see auto kunagi Roosna-alliku romulas müügis,neil olid veel mõned jaapanist toodud Audid ka
Vasta
#10
mis hinnaga siis need jaapanist toodud on?
huvitav, et just 6 liitrised kõik ja selid
Vasta
#11
ahha....juhuslikult on selle sama vin koodiga w140 just praegu meie peres...et sellest siis see huvi...
mina ei oskaks kyll mingisugust kriitikat pakkuda...olen sellega s6itnud juba aasta ja töötab....muidugi puttitada on teda ikka vaja olnud...eks aasta number mängib siin ka oma rolli....
Vasta
#12
S300...
SIIS KUI MEIE SELLE W140 V12 soetasime siis tema hind oli 120 000....aga nyyd kui hästi otsida peaks aama neid juba 80 ga
Vasta
#13
S300 Kirjutas:mis hinnaga siis need jaapanist toodud on?
huvitav, et just 6 liitrised kõik ja selid

Alates 2000 USD kohapeal, lisaks toomine (sisemaa transport kallis, kui kaugelt sadamasse viia), tehingutasu?, käibe+tollimaks ja arvele võtmine.

Oktsioni käigus on võimalik veelgi odavamalt saada, aga see pole enam nii lihtne.
Vasta
#14
Eusa_silenced
Vasta
#15
Need ei ole lipuvardad.
Vasta
#16
Karl Kirjutas:Need ei ole lipuvardad.
a mis need onIcon_question
Vasta
#17
S300 Kirjutas:
Karl Kirjutas:Need ei ole lipuvardad.
a mis need onIcon_question

Tsiteerin sm.Tihhonovi siit foorumist:

Ma kardan, et sa ajad omavahel segamini lipuvarda ja gabariidivarda. Lipuvardad kinnitati tiibadele, suunatule ja koopa vahele kroomitud klambri külge. Aga gabariidivardad kinnitusid kronsteiniga tiiva ja stange vahelt kere külge. Need pikad Mercedes-Benz märgiga ja otsast valgustusega vardad, (mis on küljes kõigil Jaapanist tulnud S-klassidel), olid kohaliku turu nõue autodele, mis on üle 5 meetri pikad ja "vale poole" rooliga. Ehk siis vasakpoolse rooliga autod. Sellepärast ka otsa valgustus, et pimedas näha oleks. Nendel varrastel pole lippude kinnitamiseks mingit võimalust. Pole nööride süsteemi ega midagi.
Vasta
#18
aga meiegi plaanime seda mb-d myyki panna nii et kui keegi on huvitatud siis andku märku
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 898 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 600 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 726 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 655 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,200 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,641 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,239 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,320 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla
  W140 500SEL heitgaasid Barbarossa 6 1,549 28-03-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: mydimees
  1993 W140 CL500 heitegaasid tanelro 4 2,910 06-09-2020, 05:02 PM
Viimane postitus: tanelro



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne