Postitused: 67
Teemad: 8
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Taaskord paluksin teie abi!
Nimelt ühel heal päeval ei tahtnud järsku enam mootor välja surra.
Kuna teenindusse pole veel jõudnud siis mõtlesin et saaks teilt abi.
Saan aru et asi toimib vaakumiga üritasin küll neid voolikuid visuaalsel teel seal uurida kuid tulemusteta.Äkki keegi oskab öelda mis võib tal viga olla?
Ettetänades!
Mait
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Ma arvan, et süütelukust otsi viga, kuid pead ei anna. Ja muide otsi viga kõige lihtsamatest asjadest kõigepealt(mis iganes need ka poleks antud juhul
)
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 45
Teemad: 11
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
mina arvan, et mootoripealt minevad juhtmed on omadega koos, kuna isolatsoon on hapraks läinud ajapikku. (tüüpviga) Aga ..... sellega peaks ka seierid segast panema. Võib ka lihtsalt olla sellle vaakumsüsteemi viga mis pumba peal.
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Pigem võib ka olla viga katkises kaitses. Mul oli sama jama ainult, et siis lakkas ka töötamast parktronic. Minu teada pole sellel autol süütelukust vaakumiga suretamist.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 506
Teemad: 46
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Alusta siiski kapotialt .Etteandepumbal on manuaalne klapp või stoppnupp seal kõrval suretusklapp ( arvatavasti magnetklapi näol ) veendu ,et juhe sellel ikka peal on ja sealt saad ka mõõta pinge olemasolu .
Postitused: 79
Teemad: 3
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Ei ole täpselt kindel kuidas w140 süsteem on..
aga mõnel masinal tuleks häda otsida rooli sambast ja rooli reguleerimise liigendist. Ilmselt juhul kui rooli reguleerimine manuaalsel teel käib.
Võid võtit keerata kuhu tahad aga v2lja ei sure? Samas kas starteri võtab taha kui nö käima keerad?
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
HALLOOO "TEADJAD" - kas olete kindel selles mida räägite?
Mul oli sama kala. W140 on vaakumiga suretus - kuna küttepump on tavaline, AGA see vaakum ei ole kohe mitte mingil moel seotud süütelukuga nagu W124 või W123.
Kontrolli esmalt kaitsmeid ja siis mine keerulisemate asjade kallale.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Minu pakkumine: Pumba peal olev klapp on surnud. See klapp ei koosne muust kui vedrust ja õhukesest kummimembraanist. membraan on liikumisest murdunud.