Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 200 TD, 1988, S124 – Lexuz
#1
Tere kõigile!

Mõtlesin siin omaette - Kuna W123 on olemas ja sõidab mõnusalt suviti - siis võtaks ühe MB veel ligi. Äkki teeks talvepeetriks.... Valituks osutus siis selline iludus.

[Pilt: AP1GczMSmdlC6NQnFnUigclKhs2LJHWrUQ-ETYS5...authuser=0]

Põhiandmed

  • Mudel: 200 TD
  • Mootor: 601.912
  • Käigukast: automaat (722.403)
  • Keremudel: W124
  • Tootmisaasta: 1988 (01.1988)
  • Värv: Pearl Grey Metallic (122)
  • Sisu: hall kangas (078)

Varustus 
  • 211 – automaatne piiratud libisemisega diferentsiaal (ASD)
  • 286 – istmeseljatugede pagasivõrgud (vasak ja parem)
  • 412 – elektriline katuseluuk kallutusfunktsiooniga
  • 420 – automaatkäigukast, 4-käiguline
  • 440 – tempomaat
  • 451 – tahhomeeter
  • 466 – kesklukustus
  • 532 – automaatantenn (ilma raadiota)
  • 550 – haakekonks
  • 570 – esiistmete keskne käetugi
  • 580 – kliimaseade
  • 611 – uksekohtvalgustid
  • 724 – pagasi kinnituskohad
  • 873 – esiistmete soojendus

Plaan tagasihoidlik nagu ikka - kere korda, tagasild kere külge tagasi ja siis mõtleme edasi mis saab. Vigu on nagu sigu aga võiks asja saada Smile

Sillatala kinnitused olid siis põhipõhjus miks ta enam ülevaatuselt läbi ei saanud ja eelmine omanik (Eestis esimene) otsustas masinast raske südamega loobuda.

[Pilt: AP1GczPk5bs_BBwCQFPbDcdz11NPocypy2AwkxeC...authuser=0]
Vasta
#2
Peaks mainima, et see väga vastuoluline auto. Justnimelt lisade ja mootori kombinatsiooni pealt. 2.0 diisel millel on kont, püsikas, ASD!
VIN koodi järgi näitab, et oli mingit sorti riikliku taustaga masin. Arvan, et kindlasti väärt korda tegemist selline eksemplar Smile
Vasta
#3
(26-11-2025, 05:10 PM)HotPapa Kirjutas: Peaks mainima, et see väga vastuoluline auto. Justnimelt lisade ja mootori kombinatsiooni pealt. 2.0 diisel millel on kont, püsikas, ASD!
VIN koodi järgi näitab, et oli mingit sorti riikliku taustaga masin. Arvan, et kindlasti väärt korda tegemist selline eksemplar Smile

Ohho - ma pole nii sügavuti tausta uurinud - kuskohast see riiklik taust läbi kumab? Samas jah - lahja mootoriga MB peaks lisade poolest olema suhteliselt plank, sellel aga nii mõnigi mugavusvidin küljes. Taastamise poolest pole probleemi, juba tegeleme Smile

Ühe poole sillatala kinnitus vahetatud ja uus küljes:

[Pilt: AP1GczO91GGTqvuxgRDgDMAesuEodsGMH5krbDqs...authuser=0]
W123
S124
Vasta
#4
Order number: 0 7 283 90185 (Destination: Authorities)
Tavaliselt seal kas mingi Saksamaa linn, välisriik või näiteks tehase töötajale võis ka minna.

https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercede...xiub3id6dh
Vasta
#5
Mõned pildid tööde edenemisest.

Teise poole sillatala kanduri koht enne: 

[Pilt: AP1GczP3UbAZ35o4FSYpx7UZ4BBvJbWiyoQtJEYS...authuser=0]

Ja pärast:

[Pilt: AP1GczO2hwiRZmRLi66GPea2JANkfSht1JxfFeG_...authuser=0]

Mõned üllatused:

[Pilt: AP1GczNQexk6XZdlNhdmx6ezpPgeLDMVwrhcp5Ug...authuser=0]

[Pilt: AP1GczOQxNBdQ-rEmKG98EUPGqRSwZ4M5XJIxClt...authuser=0]
W123
S124
Vasta
#6
Sellist keevitamis tööd kohe hea vaadata, kostita siis foorumit ikka uute piltidega. Saab tagasild ka värskenduse või läheb tagasi alla nii nagu oli? Kus uued silla kinnitused said?
Vasta
#7
(30-11-2025, 08:46 PM)Sten-M.M. Kirjutas: Sellist keevitamis tööd kohe hea vaadata, kostita siis foorumit ikka uute piltidega. Saab tagasild ka värskenduse või läheb tagasi alla nii nagu oli? Kus uued silla kinnitused said?

Keevitaja on tõesti aus ja hingega asja kallal. Tagasild saab kõik uued puksid ja hoovad ...kuna ta  juba alt ära on. Hüdrotorudega nüüd mõtlen veidi kuidas parem asendada oleks. Need rauast seal all ikka väga roostesed. Ei leki küll aga väga kahtlased on.

Sillatala kinnitused jms remondiplekke leidsin kõige mõistlikuma hinna ja kvaliteediga siit: https://www.trabhan.com/en/buy-car-parts...4-e-class/
W123
S124
Vasta
#8
Kena kaeda, et üks vanake aastaid juurde saab.

Hüdrotorudega on põhja all lihtne toimetada, kui sillatala maas on. Survepoolega pole muud võimalust, kui asendus. Tagasivoolu saab asendada Hydroskandis teha lastud voolikuga. Saab tüki odavam ja on lihtsam paigaldada.

Minul kestsid vasktorud need aastad ära, mida Säästukas ja HH meie peres olid. Teoorias võib seal olla venimist mõne järsema painde kohas, aga terastorule otsa tegemine on jälle tülikam auto all.
Vasta
#9
(01-12-2025, 08:00 AM)v6sa Kirjutas: Kena kaeda, et üks vanake aastaid juurde saab.

Hüdrotorudega on põhja all lihtne toimetada, kui sillatala maas on. Survepoolega pole muud võimalust, kui asendus. Tagasivoolu saab asendada Hydroskandis teha lastud voolikuga. Saab tüki odavam ja on lihtsam paigaldada.

Minul kestsid vasktorud need aastad ära, mida Säästukas ja HH meie peres olid. Teoorias võib seal olla venimist mõne järsema painde kohas, aga terastorule otsa tegemine on jälle tülikam auto all.

Mul tegelikult oli plaan ka rauast torude asemele panna 4x seinaga hüdrovoolikud - ka survepoolele...siis? Palju seal siis seda rõhku sees on, et peab olema metalltoru?

Torusid on saada ja mitte et mul rahast kahju oleks  - aga võimalusel kasutaks soodsamaid/paindlikumaid alternatiive.

Need raudtorud siis oli plaan asendada hüdrovoolikuga:


[Pilt: AP1GczNlk_KeWg1ZJq4HqU7ahkEN4ZJQ_7iZNR80...authuser=0]

No ja varuosana on sellised hinnad - TK

[Pilt: AP1GczNFX_8IoKAMDVOOiNvsR_cHpW9CYZM8Mwzc...authuser=0]
W123
S124
Vasta
#10
Rõhku selles torus ei oska öelda, aga süsteemi töörõhk on piiratud klapiga 130 bar peale. Mis pole kuigi suur rõhk hüdraulika mõistes.

Isegi, kui oletada täiskoorma all suurel kiirusel mingisse maakera nurka sisse sõitmist, siis vaevalt seal rõhk rohkem, kui kolmekordistub... Lahja 400 bar on hüdrovoolikule täiesti talutav surve. Seda enam, et see on vaid lühiajaline impulss.

Vooluhulgad on milliliitrites, kui süsteem ükskord täis on saanud.

Ma annan küll hoogu torude asemel voolikute kasutamise mõtteleSmiled Kui leida kodustatud hüdropood, kes viitsib säärase ebastandardse ja mitte ette nähtud asjaga tegelda.
Vasta
#11
Kunagi sai W215 ABC vedrustusele voolikud pandud. Toimivad kenasti.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S124 2.5d 1991-Sten Sten-M.M. 12 1,282 01-12-2025, 08:05 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 49 43,180 01-07-2025, 07:51 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  Mercedes-Benz E270 ,2001, w210 - 002 002 1 379 04-03-2025, 09:27 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 80 94,512 07-02-2025, 07:55 PM
Viimane postitus: kodutu
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 5 1,135 19-01-2025, 08:02 PM
Viimane postitus: kaupo51
Photo Mercedes-Benz S65 AMG 2007 W221 cico 7 913 24-12-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 105,925 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 9,223 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 31,127 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 2,126 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne