Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diisli lisandid
#1
Sooviks infot Diisli lisandite kohta.

Räägitakse, et meil kuiv kütus, mis tapab pihusteid jne.
Räägitakse, et pannakse juurde 2-taktilise õli, mis pidi parandama määrimisomadusi ning isegi mootori vaiksemalt nurruma panema.

Kas nendel väidetel on ka mõni tõepõhi all ning kas keegi on reaalselt kasutanud?
Vasta
#2
Kui tegu allikirjas oleva autoga pole vaja väga muretseda, see põletab igasugu solkki kui just päris puhas hape pole. Tangi "nimega" tanklates ja probleeme pole.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Selge, tänud vastuse eest!
Vasta
#4
Kuid ikkagi- jätkates teemat...
Diiselkütuse lisand- Performance Formula

Tekst copitud!! Karla Auto lehelt http://www.karla.ee/
...ka ennast hakkas nats see kuiva kütuse ja pihustite asi huvitama.
Minu autol E290 TD 96a ei tohiks kah pihusti probleeme olla... aga ikkagi- ostsin pudeli ära- proovin.
Kui kellelgi on kogemusi- häid, halbu, neutraalseid selle lisandiga oleks tore arvamust kuulda, ka teistel kes plaanivad proovida...

Kui süda terve, on eluiga pikem
Stanadyne Performance Formula.

Süsteemi kaitse
Diiselmootori südameks on diiseltoiteseadmete süsteem ja selle peamisi vaenlasi on halva
kvaliteediga diiselkütus. Pärast Põhjalikke uurimusi ja katsetusi avastas Stanadyne suuri erinevusi
diiselkütuse kvaliteedis üle maailma tekitamas probleeme eriti tundlikele diiseltoiteseadmetele. Halva
kvaliteediga kütus kannab endaga osakesi, mis ummistavad kütusefiltri ja põhjustavad pihustiotste
ning klappide nn plunzerite kinnikleepumise kütusepumbas. Lahendamaks seda probleemi ja
kaitsmaks toiteseadmeid, arendas Stanadyne kütuselisandite seeria, mis leiab lahenduse enamikule
halva kvaliteediga kütusest tingitud probleemidele. Ükski teine kütuselisand ei suuda anda teile kõiki
neid eeliseid, mis Performance Formula. Stanadyne`i Performance Formulat kasutades kaob vajadus
kallima või kahetaktilise mootoriõliga segatud kütuse järele. Ta on mõeldud kaitseks halva
kvaliteediga kütuse vastu.

Säästlikkuse valem

Sama hästi kui Performance Formula kaitseb sinu diiselauto mootorit, parandab ta samal ajal ka
mootori tööd. Performance Formula saavutab selle, kindlustades kõrgsurvepumba ja pihustite
puhtuse, parandades määrivust ja vähendades kleepuvate osakeste tekkimist. Tsetaanindeksi tõus
viib omakorda parema käivitumise, täielikuma põlemise ja väiksema heitgaaside hulgani.
Lõpptulemuseks on parem väändemoment, rohkem hobujõude ja kilomeetreid liitri kohta. Kokkuhoid!
Performance Formula kasutajad maksavad küll kütuselisandi eest, kuid hoiavad kokku kütuse ja
remondikulude pealt.

Keskkonna kaitse

Üks kõige suurematest väljakutsetest diiselmootorite tootjatele on vajadus vähendada suitsu ja teiste
ohtlike jääkide eraldumist õhku kaitsmaks keskkonda. Nüüdseks on olemas ka tõestused uuringute
näol, et kasutades Stanadyne´i Performance Formulat, on võimalik vähendada heitgaaside teket.
Hiljutised kiirtestid tööstuses kasutusel olevate suitsumõõtjatega näitasid, et heitgaaside sisaldust
õhus saab vähendada kuni 49%. Ja see omakorda tähendab, et teil on võimalik valida, kas
läbikukkumine või õnnestumine kehtivate kohalike või rahvusvaheliste heitgaasi normide kohaselt.

Stanadyne on üks suurematest diiseltoiteseadmete tootjatest Ameerikas. Nende poolt välja
töötatud ja juurutatud uuendused kõrgsurvepumpadele ja pihustitele on aidanud ka teisi
tootjaid toime tulla järjest karmimaks muutuvate keskkonnakaitse nõuetega.

Ainsana diiseltoiteseadmete tootjaist on STANADYNE välja töötanud
diiselkütuse lisandi, mis on kõrvalmõjude suhtes toitesüsteemile
testitud ning mis ei sisalda alkoholi.
Toote on heaks kiitnud Bosch, GMC, John Deere, Navistar,
Caterpillar, Mercedes- Benz, Ford, Volkswagen ja Volvo Penta ning ta
on läbinud S. A. E. testi.
Performance Formula on valminud Stanadyne inseneride ja
keemikute koostööna ja sisaldab mittemetalseid polümeere.

Lisandil on järgmised omadused:
• Suurendab tsetaaniindeksit sõltuvalt kütuse liigist 2- 4 punkti, mis parandab põlemist ning
külmkäivitust ja vähendab kütusekulu. (Testi tulemustel 5 –6%)
• Alandab külmumistemperatuuri, mis parandab külmkäivitust. Toode sisaldab ka mittekuivi
keemilisi osakesi, mis parandavad kütuse voolavust läbi filtri.
• Sisaldab hästilevivat ainet, mis töötleb ja eemaldab muidu lahustumatut reostust ning
parandab pihustist väljuvate kütuseosakeste segunemist õhuga põlemiskambris, mille
tulemusena väheneb suitsu sisaldus heitgaasides.
• Sisaldab komponente, mis imbuvad mootori teatud metallosadesse, takistades tahma ja
nõe kogunemist mootori detailidele.
• Sisaldab määrdeaineid, mis vähendavad liikuvate osade omavahelist hõõrdumist ja
kulumist.
• Pärsib kütusesüsteemi veest ja reostusest tekkivat vananemist, kuna sisaldab
oksüdeerumis-, rooste- ja sööbimisvastaseid aineid.
PERFORMANCE FORMULA:
0,5 l - kogus vastab 250 liitrile kütusele, hind 169.- krooni
Karla Auto O.K. on Performance Formula volitatud maaletooja Baltikumis.
Vasta
#5
tere
oman S350 93, olen kasutanud talvel neste kütuse lisandit, mida saab näiteks prismast osta, mb-l ei ole efektist aru saanud, kuid kui kunagi oli hõreda mootoriga golf, siis külmalt käivitus tunduvalt paremini, kui oli lisand lisatud paaki.
Vasta
#6
cox,kas proovisid siis selle vahendi tõhusust,kui proovisid võiksid vastata,ette tänades dissimilar
Vasta
#7
Dissimilar Kirjutas:cox,kas proovisid siis selle vahendi tõhusust,kui proovisid võiksid vastata,ette tänades dissimilar

Jah- praegu on natuke üle poole paagi sõidetud, seega vara veel midagi lisada ja kuna mootori töös pole ka enne lisandi kasutamist probleeme täheldanud (ei suitse, külm käivitus ok, käib ühtlaselt jne) -siis peaks jälgima pikema aja peale. Arvan 5-6 paagitäit ja siis paus teha ja kuulata/tunnetada kas on vahe.

...pealegi tuleb aru saada, et see pole mingi imeaine mis mootori kohe
nagu uuel nurruma paneb.
Pigem on tal selline ennetav ja hooldav eesmärk (parandab kütuse määrdeomadusi ja puhastab pihusteid ja kütusepumpa. Vähendab heitgaaside tahmasisaldust ja ei lase tahmal ladestuda klappidele, kolvile ja turbole.
Parandab ka detonatsioonikindlust, mis omakorda vähendab järsku lööki kolbidele ja väntmehhanismile jne)

...elame-näeme- varsti on ka õlide filtrite vahetus- pärast seda lasen veel paar paagitäit ja siis teen pausi. Võibolla tuleb effekt paremini välja hoopis talvel.
Vasta
#8
Paar küsimust/vastust ka inglise keeles> http://www.dieselpage.com/art0898sg.htm
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  mb 617 mootori diisli pumba peale keeramine? voolavvesi 1 2,726 23-03-2015, 01:50 PM
Viimane postitus: 124STD
  c220 70kw diisli käivitusprobleem CNNC 1 2,114 14-11-2014, 03:47 PM
Viimane postitus: CNNC
  Diisli pihustid R129 19 26,139 22-11-2013, 08:45 AM
Viimane postitus: Volts
  W211 2.7 diisli head ja vead ???? tauno939 2 4,864 30-06-2013, 12:23 PM
Viimane postitus: tauno939
  võsareporteris: diisli asemele toiduõli leitsaku 52 33,343 25-12-2009, 03:05 PM
Viimane postitus: hents99
  Diisli suhtes vajan abi Reddog 6 5,584 22-09-2008, 03:38 PM
Viimane postitus: Reddog
  diisli kütusepumba reguleerimine ja joonised Nustu826 1 5,084 01-09-2008, 08:50 PM
Viimane postitus: Laur
  Diisli õlirõhk jkristjan 8 6,351 11-07-2008, 09:35 PM
Viimane postitus: taanneell
  diisli soojendus? Hydroid 25 17,021 07-06-2008, 09:47 AM
Viimane postitus: Hydroid
  Diisli diagnostika kohad? Reddog 0 4,978 12-05-2008, 06:49 PM
Viimane postitus: Reddog



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne