Diisli lisandid - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12) +--- Teema: Diisli lisandid (/showthread.php?tid=8338) |
Diisli lisandid - Rico - 08-04-2008 Sooviks infot Diisli lisandite kohta. Räägitakse, et meil kuiv kütus, mis tapab pihusteid jne. Räägitakse, et pannakse juurde 2-taktilise õli, mis pidi parandama määrimisomadusi ning isegi mootori vaiksemalt nurruma panema. Kas nendel väidetel on ka mõni tõepõhi all ning kas keegi on reaalselt kasutanud? RE: Diisli lisandid - Laur - 08-04-2008 Kui tegu allikirjas oleva autoga pole vaja väga muretseda, see põletab igasugu solkki kui just päris puhas hape pole. Tangi "nimega" tanklates ja probleeme pole. RE: Diisli lisandid - Rico - 08-04-2008 Selge, tänud vastuse eest! RE: Diisli lisandid - cox - 18-05-2008 Kuid ikkagi- jätkates teemat... Diiselkütuse lisand- Performance Formula Tekst copitud!! Karla Auto lehelt http://www.karla.ee/ ...ka ennast hakkas nats see kuiva kütuse ja pihustite asi huvitama. Minu autol E290 TD 96a ei tohiks kah pihusti probleeme olla... aga ikkagi- ostsin pudeli ära- proovin. Kui kellelgi on kogemusi- häid, halbu, neutraalseid selle lisandiga oleks tore arvamust kuulda, ka teistel kes plaanivad proovida... Kui süda terve, on eluiga pikem Stanadyne Performance Formula. Süsteemi kaitse Diiselmootori südameks on diiseltoiteseadmete süsteem ja selle peamisi vaenlasi on halva kvaliteediga diiselkütus. Pärast Põhjalikke uurimusi ja katsetusi avastas Stanadyne suuri erinevusi diiselkütuse kvaliteedis üle maailma tekitamas probleeme eriti tundlikele diiseltoiteseadmetele. Halva kvaliteediga kütus kannab endaga osakesi, mis ummistavad kütusefiltri ja põhjustavad pihustiotste ning klappide nn plunzerite kinnikleepumise kütusepumbas. Lahendamaks seda probleemi ja kaitsmaks toiteseadmeid, arendas Stanadyne kütuselisandite seeria, mis leiab lahenduse enamikule halva kvaliteediga kütusest tingitud probleemidele. Ükski teine kütuselisand ei suuda anda teile kõiki neid eeliseid, mis Performance Formula. Stanadyne`i Performance Formulat kasutades kaob vajadus kallima või kahetaktilise mootoriõliga segatud kütuse järele. Ta on mõeldud kaitseks halva kvaliteediga kütuse vastu. Säästlikkuse valem Sama hästi kui Performance Formula kaitseb sinu diiselauto mootorit, parandab ta samal ajal ka mootori tööd. Performance Formula saavutab selle, kindlustades kõrgsurvepumba ja pihustite puhtuse, parandades määrivust ja vähendades kleepuvate osakeste tekkimist. Tsetaanindeksi tõus viib omakorda parema käivitumise, täielikuma põlemise ja väiksema heitgaaside hulgani. Lõpptulemuseks on parem väändemoment, rohkem hobujõude ja kilomeetreid liitri kohta. Kokkuhoid! Performance Formula kasutajad maksavad küll kütuselisandi eest, kuid hoiavad kokku kütuse ja remondikulude pealt. Keskkonna kaitse Üks kõige suurematest väljakutsetest diiselmootorite tootjatele on vajadus vähendada suitsu ja teiste ohtlike jääkide eraldumist õhku kaitsmaks keskkonda. Nüüdseks on olemas ka tõestused uuringute näol, et kasutades Stanadyne´i Performance Formulat, on võimalik vähendada heitgaaside teket. Hiljutised kiirtestid tööstuses kasutusel olevate suitsumõõtjatega näitasid, et heitgaaside sisaldust õhus saab vähendada kuni 49%. Ja see omakorda tähendab, et teil on võimalik valida, kas läbikukkumine või õnnestumine kehtivate kohalike või rahvusvaheliste heitgaasi normide kohaselt. Stanadyne on üks suurematest diiseltoiteseadmete tootjatest Ameerikas. Nende poolt välja töötatud ja juurutatud uuendused kõrgsurvepumpadele ja pihustitele on aidanud ka teisi tootjaid toime tulla järjest karmimaks muutuvate keskkonnakaitse nõuetega. Ainsana diiseltoiteseadmete tootjaist on STANADYNE välja töötanud diiselkütuse lisandi, mis on kõrvalmõjude suhtes toitesüsteemile testitud ning mis ei sisalda alkoholi. Toote on heaks kiitnud Bosch, GMC, John Deere, Navistar, Caterpillar, Mercedes- Benz, Ford, Volkswagen ja Volvo Penta ning ta on läbinud S. A. E. testi. Performance Formula on valminud Stanadyne inseneride ja keemikute koostööna ja sisaldab mittemetalseid polümeere. Lisandil on järgmised omadused: • Suurendab tsetaaniindeksit sõltuvalt kütuse liigist 2- 4 punkti, mis parandab põlemist ning külmkäivitust ja vähendab kütusekulu. (Testi tulemustel 5 –6%) • Alandab külmumistemperatuuri, mis parandab külmkäivitust. Toode sisaldab ka mittekuivi keemilisi osakesi, mis parandavad kütuse voolavust läbi filtri. • Sisaldab hästilevivat ainet, mis töötleb ja eemaldab muidu lahustumatut reostust ning parandab pihustist väljuvate kütuseosakeste segunemist õhuga põlemiskambris, mille tulemusena väheneb suitsu sisaldus heitgaasides. • Sisaldab komponente, mis imbuvad mootori teatud metallosadesse, takistades tahma ja nõe kogunemist mootori detailidele. • Sisaldab määrdeaineid, mis vähendavad liikuvate osade omavahelist hõõrdumist ja kulumist. • Pärsib kütusesüsteemi veest ja reostusest tekkivat vananemist, kuna sisaldab oksüdeerumis-, rooste- ja sööbimisvastaseid aineid. PERFORMANCE FORMULA: 0,5 l - kogus vastab 250 liitrile kütusele, hind 169.- krooni Karla Auto O.K. on Performance Formula volitatud maaletooja Baltikumis. RE: Diisli lisandid - kaido - 18-05-2008 tere oman S350 93, olen kasutanud talvel neste kütuse lisandit, mida saab näiteks prismast osta, mb-l ei ole efektist aru saanud, kuid kui kunagi oli hõreda mootoriga golf, siis külmalt käivitus tunduvalt paremini, kui oli lisand lisatud paaki. RE: Diisli lisandid - Dissimilar - 21-05-2008 cox,kas proovisid siis selle vahendi tõhusust,kui proovisid võiksid vastata,ette tänades dissimilar RE: Diisli lisandid - cox - 26-05-2008 Dissimilar Kirjutas:cox,kas proovisid siis selle vahendi tõhusust,kui proovisid võiksid vastata,ette tänades dissimilar Jah- praegu on natuke üle poole paagi sõidetud, seega vara veel midagi lisada ja kuna mootori töös pole ka enne lisandi kasutamist probleeme täheldanud (ei suitse, külm käivitus ok, käib ühtlaselt jne) -siis peaks jälgima pikema aja peale. Arvan 5-6 paagitäit ja siis paus teha ja kuulata/tunnetada kas on vahe. ...pealegi tuleb aru saada, et see pole mingi imeaine mis mootori kohe nagu uuel nurruma paneb. Pigem on tal selline ennetav ja hooldav eesmärk (parandab kütuse määrdeomadusi ja puhastab pihusteid ja kütusepumpa. Vähendab heitgaaside tahmasisaldust ja ei lase tahmal ladestuda klappidele, kolvile ja turbole. Parandab ka detonatsioonikindlust, mis omakorda vähendab järsku lööki kolbidele ja väntmehhanismile jne) ...elame-näeme- varsti on ka õlide filtrite vahetus- pärast seda lasen veel paar paagitäit ja siis teen pausi. Võibolla tuleb effekt paremini välja hoopis talvel. RE: Diisli lisandid - cox - 26-05-2008 Paar küsimust/vastust ka inglise keeles> http://www.dieselpage.com/art0898sg.htm |