Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Mis juhtub kui gaaside järelpõletus vahelt välja visata?(eesmärgiks oleks v-kollet modida ja sisselase teisele poole mootorit viia)
mootor oleks 2,5 td. ja isend 97-st aastast.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Turborõhu tõstmiseks?
Ilmselt läheb aju "safe mode`i", kui sa teda eraldi petma ei hakka.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Siis peaks aju ka "safesse" minema kui drosselilt vaakumvoolik küljest ära võtta? Ma kardan ise pisu seda heitgaaside mõõtmist ülevaatusel...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
16-02-2008, 06:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2008, 06:55 PM ja muutjaks oli hents99.)
Tühikäiku peaks mõjutama, võta juhtmed tagant ära, siis on näha, aga ehk ütled, miks sul vaja seda kollet modida on?
Ma ei küsi seda halva pärast, lihtsalt huvitab, miks sa nii teed?
Ajul on päris mitu klemmi selle drosselklapi jaoks.
EDIT: Juba sain aru, miks sa seda teed. Mõtlen veidi variantide peale.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Drosselile tuleb külge ainult vaakumvoolik-rohkem elektroonikat pole. isend ise päris (97) vana ja elektrit suhteliselt vähe segamas :-D.
Mõtlesin, et kuna "vana" vaevleb õhupuuduses, siis tõstaks turbot ülespoole ja paneks teise filtri, et hingamine vabam oleks, muidu rüüpab karterist koos õliga muud manti lisaks...lisaks suurendaks turbiini rõhku ja cooleri radikat ning viiks peale radikat toru otse sisselaskesse, mitte nii nagu stuttgardi insenöörid oma euro "100" mootoriga(et rämedalt öko oleks)-100 poognat sisse teeks.tekiks parem voolavus...
Muud nagu esialgu ei puutukski-usun et isend hakab teist laulu laulma ja summerist enam musta peenestamise ajal ei viska-ärge kõvasti pekske kui "loogika longab kahe jalgaga..."