Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Positiivne anomaalia???
#1
Exclamation 
Juhtus siis minu SEL iga järmine teema.

Ühel päeval tuli mootorisse sisse jube klõbin ja hakkas ka riisika häält tegama. Minekut polnud ollagi ja üldse asi tundus kahtlane.

Kõik juhtus just peale summuti keevitust.

Mõtlesin, et klapid hakkasid klõbisema, aga seda riisika häält ei osanud seletada - äkki paar silindrit ei töötanud.


Leidsime siis koha, kus natuke asja uurida ja õlivahetus ära teha. Võsime kambrikaaned maha ja selgus, et nukad puha peetis, samuti nookurid.

Tõin siis kohe ülikorralikud nukad , nookurid ja tõukurid ning vahetasin asjad ära.

Mõtlesin ka juba samas ka silindrite surved ära mõõta, et rahu saada, mis natuke allpool toimub. Sain Laur´i käest mõõturi ja hakkasin pihta. Sisimas hoidsin pöialt, et ikka alla 9 need poleks. Teahseandmed pidid 10-12 lubama - seega 9 oleks veel täitsa hea olnud.


Minu üllatuseks olid kõik silindrid eranditult ca 14 - täitsa võimatu ju iseenesest, kui tehaseandmed 2 ühiku võrra väiksemad on???

Mõõtsime ka samas ühe uuema SEL i surved ära ja olid kõik eranditult 12 ne ringis. Algul mõtlesime, et tester kalab, kuid Kalevi kompressoriga sai asi kontrollitud ja asi näitas megatäpselt.

Selline teema siis - huvitav, millest on tingitud nii kõrged surved???
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
Vaata, kui mootorit käiasid, siis see surve ju tõusis iga väntvõlli pöördega Confusedmile:
Võlusõna on õlitus.
Diiselmootoril on suurem surveaste ja veel suurem erinevus.
Vasta
#3
Äkki oli sul mootor veel leige. Kompressiooni mõõtmiseks peab mootor olema täielikult maha jahtunud ehk toa soe. Sellisel juhul vastab see tehase poolt ette antud andmetele. Õli ei mängi siin mingit rolli.
Vasta
#4
Alu Kirjutas:Äkki oli sul mootor veel leige. Kompressiooni mõõtmiseks peab mootor olema täielikult maha jahtunud ehk toa soe. Sellisel juhul vastab see tehase poolt ette antud andmetele. Õli ei mängi siin mingit rolli.

Mootor oli täiesti külm - öö läbi seisnud - kraadides
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL 500 (C216) anomaalia GeorgJoo 5 1,151 08-11-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: Rolz
  w140 pidurite õhutamine, anomaalia. MelEst 5 4,655 09-04-2017, 10:08 PM
Viimane postitus: Heinar
  w221 huvitav anomaalia,mootor sureb välja... arcar 2 3,519 19-12-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: arcar
  S 320 7G tronicu anomaalia arcar 2 3,455 11-05-2016, 03:58 PM
Viimane postitus: arcar
  W140 pidurite anomaalia. Gennadi 6 4,364 02-06-2008, 02:42 AM
Viimane postitus: Gennadi
  kojamehe anomaalia aix19 2 2,920 30-08-2006, 04:44 PM
Viimane postitus: aix19



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne