Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ML400
#1
Mis põhjus võib olla et armatuuris põlevad tuled BAS ja ESP. Ehk on kellegil kogemust antud asjas.

Tänud vastajatele.
Vasta
#2
Mina soovitan kasutada diagnostikatestrit. See aitab teada saada, mis autol võiks viga olla. Pöördu mõnda töökotta.
Vasta
#3
(11-02-2025, 03:21 PM)Mati Kirjutas: Mis põhjus võib olla et armatuuris põlevad tuled BAS ja ESP. Ehk on kellegil kogemust antud asjas.

Tänud vastajatele.

Rooli asendi andur, abs jne.
Pane sama küsimus youtubi ja saad terve aasta videosid vaadata.
Vasta
#4
Mis võib olla viga et parem suund ei tööta,isegi ohukad ei tööta,isegi armatuuris ei anna märku.
Vasta
#5
Esimene kahtlusalune on alati lüliti.

Mis peaks sel autol olema kenasti STARiga diagnostitav juba.

Ega käru pistikupesas adapter sees ole?
Vasta
#6
Vasak suund töötab,ei usu et lüliti viga võiks olla
Vasta
#7
Millest on selline asi et turbo läheb järelt ära kui kiirendada,on kordi kus on töös päris pikalt ja samas kiirenduse lõpus enam pole kui uuesti kiirendada.
Vasta
#8
(16-06-2025, 06:45 AM)Mati Kirjutas: Millest on selline asi et turbo läheb järelt ära kui kiirendada,on kordi kus on töös päris pikalt ja samas kiirenduse lõpus enam pole kui uuesti kiirendada.

Miski kukub tavapärasest töövahemikust välja ja mootori kaitseks lülitatakse sisse avariirežiim. Mis seekord ikaldus, peab arvutiga vaatama. Või näpuga järge ajades diagnostikat tegema. STARiga võiks ka näha olla, mis seekord ikaldas. Igasugused hiinakad näevad vaid aktiivseid veakoode, mitte ajutisi luksatusi.

Kui kiirenduse lõpus, siis esimese asjana uuriks latirõhku lähemalt. Kusevad pihustid pluss lekkiv pump ja hõre surveklapp võivad lõpus nälga jätta. Või paneb veninud andur villast. Või on hoopis miski kuues tükk süüdi...
Vasta
#9
Drossel võiks selle mure hetkel tekitada. Või EGR. Kohvipaksult pakuks drossel.

400 CDI - kui "pihusti kuseb" või rõhk "liiga madal" ei lase auto sellel mootoril käivituda. Starter käib tühja.
Pihustid on kulumaterjal. Hakkab aru saama murest seeläbi, et starteri käivitusperiood pikeneb, eriti jahedamaga.
STAR-ga saab väärtusi veits alla tuua ajutiselt ja "käima meelitada".
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
(16-06-2025, 10:47 AM)Rolz Kirjutas: Drossel võiks selle mure hetkel tekitada. Või EGR. Kohvipaksult pakuks drossel.

400 CDI - kui "pihusti kuseb" või rõhk "liiga madal" ei lase auto sellel mootoril käivituda. Starter käib tühja.
Pihustid on kulumaterjal. Hakkab aru saama murest seeläbi, et starteri käivitusperiood pikeneb, eriti jahedamaga.
....

Drosselklapp on hea pakkumine.

Mittekäivitumisest "aitab üle" ka käivitusaerosoolSad Põhjagaasi lõpus nälgajäämist aga millegagi ära ei peta.

Kesseikka vana ronti remondib, eksole.

Ootan huviga seekordse häda põhjustajat.
Vasta
#11
Kui endal käed otsas on ja tahtmist ka on, ning ajumaht ka seda võimaldab, oleks täitsa lahe 400 CDI pidada.
Osad on kilohinnaga saada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
Kui turbo järelt ära langeb siis pärast enam järgi ei võtta. Jätad seisma natukeseks ajaks ja paned käima on kõik OK. Vahest on pikalt järgi aga samas ka pole peale esimest kiirendamist.
Vasta
#13
Turbo on endiselt täitsa olemas ja isegi puhub. Lihtsalt mootor piirab nii ülelaaderõhku kui kütusekogust (= pöördeid), et juhikohale sattunu mootorit ära ei küpsetaks, aga saaks kuidagi remondikohani ära longata omal käigul.

Vihjeid on antud. Nüüd ootaks mõõtmiste ja vaatluste tulemusi.
Vasta
#14
(17-06-2025, 07:16 AM)Mati Kirjutas: Kui turbo järelt ära langeb siis pärast enam järgi ei võtta. Jätad seisma natukeseks ajaks ja paned käima on kõik OK. Vahest on pikalt järgi aga samas ka pole peale esimest kiirendamist.

Vaakum voolikus oli väike pragu ja tegi nii. Vahest töötas, vahest mitte. Arvuti näitas ka vaakumi viga.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  ML400 ei käivitu ferdinand 4 4,461 18-10-2015, 01:04 PM
Viimane postitus: ferdinand
  Kardaani tugilaager ML400 2002 ferdinand 16 17,337 23-04-2015, 10:45 PM
Viimane postitus: ferdinand
  ML400 roolilatt ferdinand 1 2,918 24-03-2015, 09:56 PM
Viimane postitus: mait
  Õhk kütusetorus (ML400) ferdinand 1 2,625 03-01-2015, 11:39 PM
Viimane postitus: ferdinand
  Ml400 probleem salongis andres53 9 10,366 02-12-2014, 08:31 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  ML400'2002 tagumise alumise šarniiri vahetamine ferdinand 6 7,474 02-10-2014, 06:46 PM
Viimane postitus: ferdinand
  ML400'2002 kehv käivitus külmalt ferdinand 12 16,012 18-07-2014, 08:18 AM
Viimane postitus: v6sa
  ML400'2002 mootoripatjade vahetamine ferdinand 11 10,578 30-06-2014, 04:10 PM
Viimane postitus: ferdinand
  ml400 ei käivitu andres53 15 13,988 28-12-2013, 04:13 PM
Viimane postitus: meego
  ml400 andres53 0 2,429 13-12-2013, 11:21 PM
Viimane postitus: andres53



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne