11-02-2025, 03:21 PM
Mis põhjus võib olla et armatuuris põlevad tuled BAS ja ESP. Ehk on kellegil kogemust antud asjas.
Tänud vastajatele.
Tänud vastajatele.
ML400
|
11-02-2025, 03:21 PM
Mis põhjus võib olla et armatuuris põlevad tuled BAS ja ESP. Ehk on kellegil kogemust antud asjas.
Tänud vastajatele.
11-02-2025, 09:21 PM
Mina soovitan kasutada diagnostikatestrit. See aitab teada saada, mis autol võiks viga olla. Pöördu mõnda töökotta.
13-02-2025, 07:22 PM
23-03-2025, 12:22 PM
Mis võib olla viga et parem suund ei tööta,isegi ohukad ei tööta,isegi armatuuris ei anna märku.
23-03-2025, 02:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2025, 02:26 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Esimene kahtlusalune on alati lüliti.
Mis peaks sel autol olema kenasti STARiga diagnostitav juba. Ega käru pistikupesas adapter sees ole?
25-03-2025, 06:51 PM
Vasak suund töötab,ei usu et lüliti viga võiks olla
16-06-2025, 06:45 AM
Millest on selline asi et turbo läheb järelt ära kui kiirendada,on kordi kus on töös päris pikalt ja samas kiirenduse lõpus enam pole kui uuesti kiirendada.
16-06-2025, 07:48 AM
(16-06-2025, 06:45 AM)Mati Kirjutas: Millest on selline asi et turbo läheb järelt ära kui kiirendada,on kordi kus on töös päris pikalt ja samas kiirenduse lõpus enam pole kui uuesti kiirendada. Miski kukub tavapärasest töövahemikust välja ja mootori kaitseks lülitatakse sisse avariirežiim. Mis seekord ikaldus, peab arvutiga vaatama. Või näpuga järge ajades diagnostikat tegema. STARiga võiks ka näha olla, mis seekord ikaldas. Igasugused hiinakad näevad vaid aktiivseid veakoode, mitte ajutisi luksatusi. Kui kiirenduse lõpus, siis esimese asjana uuriks latirõhku lähemalt. Kusevad pihustid pluss lekkiv pump ja hõre surveklapp võivad lõpus nälga jätta. Või paneb veninud andur villast. Või on hoopis miski kuues tükk süüdi...
16-06-2025, 10:47 AM
Drossel võiks selle mure hetkel tekitada. Või EGR. Kohvipaksult pakuks drossel.
400 CDI - kui "pihusti kuseb" või rõhk "liiga madal" ei lase auto sellel mootoril käivituda. Starter käib tühja. Pihustid on kulumaterjal. Hakkab aru saama murest seeläbi, et starteri käivitusperiood pikeneb, eriti jahedamaga. STAR-ga saab väärtusi veits alla tuua ajutiselt ja "käima meelitada".
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
16-06-2025, 12:22 PM
(16-06-2025, 10:47 AM)Rolz Kirjutas: Drossel võiks selle mure hetkel tekitada. Või EGR. Kohvipaksult pakuks drossel. Drosselklapp on hea pakkumine. Mittekäivitumisest "aitab üle" ka käivitusaerosool ![]() Kesseikka vana ronti remondib, eksole. Ootan huviga seekordse häda põhjustajat.
16-06-2025, 03:17 PM
Kui endal käed otsas on ja tahtmist ka on, ning ajumaht ka seda võimaldab, oleks täitsa lahe 400 CDI pidada.
Osad on kilohinnaga saada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
17-06-2025, 07:16 AM
Kui turbo järelt ära langeb siis pärast enam järgi ei võtta. Jätad seisma natukeseks ajaks ja paned käima on kõik OK. Vahest on pikalt järgi aga samas ka pole peale esimest kiirendamist.
17-06-2025, 08:04 AM
Turbo on endiselt täitsa olemas ja isegi puhub. Lihtsalt mootor piirab nii ülelaaderõhku kui kütusekogust (= pöördeid), et juhikohale sattunu mootorit ära ei küpsetaks, aga saaks kuidagi remondikohani ära longata omal käigul.
Vihjeid on antud. Nüüd ootaks mõõtmiste ja vaatluste tulemusi.
17-06-2025, 02:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2025, 02:19 PM ja muutjaks oli klemm.)
(17-06-2025, 07:16 AM)Mati Kirjutas: Kui turbo järelt ära langeb siis pärast enam järgi ei võtta. Jätad seisma natukeseks ajaks ja paned käima on kõik OK. Vahest on pikalt järgi aga samas ka pole peale esimest kiirendamist. Vaakum voolikus oli väike pragu ja tegi nii. Vahest töötas, vahest mitte. Arvuti näitas ka vaakumi viga. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
ML400 ei käivitu | ferdinand | 4 | 4,461 |
18-10-2015, 01:04 PM Viimane postitus: ferdinand |
|
Kardaani tugilaager ML400 2002 | ferdinand | 16 | 17,337 |
23-04-2015, 10:45 PM Viimane postitus: ferdinand |
|
ML400 roolilatt | ferdinand | 1 | 2,918 |
24-03-2015, 09:56 PM Viimane postitus: mait |
|
Õhk kütusetorus (ML400) | ferdinand | 1 | 2,625 |
03-01-2015, 11:39 PM Viimane postitus: ferdinand |
|
Ml400 probleem salongis | andres53 | 9 | 10,366 |
02-12-2014, 08:31 PM Viimane postitus: ReinGSM |
|
ML400'2002 tagumise alumise šarniiri vahetamine | ferdinand | 6 | 7,474 |
02-10-2014, 06:46 PM Viimane postitus: ferdinand |
|
ML400'2002 kehv käivitus külmalt | ferdinand | 12 | 16,012 |
18-07-2014, 08:18 AM Viimane postitus: v6sa |
|
ML400'2002 mootoripatjade vahetamine | ferdinand | 11 | 10,578 |
30-06-2014, 04:10 PM Viimane postitus: ferdinand |
|
ml400 ei käivitu | andres53 | 15 | 13,988 |
28-12-2013, 04:13 PM Viimane postitus: meego |
|
ml400 | andres53 | 0 | 2,429 |
13-12-2013, 11:21 PM Viimane postitus: andres53 |