Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
ML400 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: R, M, GL, G-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Teema: ML400 (/showthread.php?tid=54744)



ML400 - Mati - 11-02-2025

Mis põhjus võib olla et armatuuris põlevad tuled BAS ja ESP. Ehk on kellegil kogemust antud asjas.

Tänud vastajatele.


RE: ML400 - kaupo51 - 11-02-2025

Mina soovitan kasutada diagnostikatestrit. See aitab teada saada, mis autol võiks viga olla. Pöördu mõnda töökotta.


RE: ML400 - klemm - 13-02-2025

(11-02-2025, 03:21 PM)Mati Kirjutas: Mis põhjus võib olla et armatuuris põlevad tuled BAS ja ESP. Ehk on kellegil kogemust antud asjas.

Tänud vastajatele.

Rooli asendi andur, abs jne.
Pane sama küsimus youtubi ja saad terve aasta videosid vaadata.


RE: ML400 - Mati - 23-03-2025

Mis võib olla viga et parem suund ei tööta,isegi ohukad ei tööta,isegi armatuuris ei anna märku.


RE: ML400 - v6sa - 23-03-2025

Esimene kahtlusalune on alati lüliti.

Mis peaks sel autol olema kenasti STARiga diagnostitav juba.

Ega käru pistikupesas adapter sees ole?


RE: ML400 - Mati - 25-03-2025

Vasak suund töötab,ei usu et lüliti viga võiks olla


RE: ML400 - Mati - 16-06-2025

Millest on selline asi et turbo läheb järelt ära kui kiirendada,on kordi kus on töös päris pikalt ja samas kiirenduse lõpus enam pole kui uuesti kiirendada.


RE: ML400 - v6sa - 16-06-2025

(16-06-2025, 06:45 AM)Mati Kirjutas: Millest on selline asi et turbo läheb järelt ära kui kiirendada,on kordi kus on töös päris pikalt ja samas kiirenduse lõpus enam pole kui uuesti kiirendada.

Miski kukub tavapärasest töövahemikust välja ja mootori kaitseks lülitatakse sisse avariirežiim. Mis seekord ikaldus, peab arvutiga vaatama. Või näpuga järge ajades diagnostikat tegema. STARiga võiks ka näha olla, mis seekord ikaldas. Igasugused hiinakad näevad vaid aktiivseid veakoode, mitte ajutisi luksatusi.

Kui kiirenduse lõpus, siis esimese asjana uuriks latirõhku lähemalt. Kusevad pihustid pluss lekkiv pump ja hõre surveklapp võivad lõpus nälga jätta. Või paneb veninud andur villast. Või on hoopis miski kuues tükk süüdi...


RE: ML400 - Rolz - 16-06-2025

Drossel võiks selle mure hetkel tekitada. Või EGR. Kohvipaksult pakuks drossel.

400 CDI - kui "pihusti kuseb" või rõhk "liiga madal" ei lase auto sellel mootoril käivituda. Starter käib tühja.
Pihustid on kulumaterjal. Hakkab aru saama murest seeläbi, et starteri käivitusperiood pikeneb, eriti jahedamaga.
STAR-ga saab väärtusi veits alla tuua ajutiselt ja "käima meelitada".


RE: ML400 - v6sa - 16-06-2025

(16-06-2025, 10:47 AM)Rolz Kirjutas: Drossel võiks selle mure hetkel tekitada. Või EGR. Kohvipaksult pakuks drossel.

400 CDI - kui "pihusti kuseb" või rõhk "liiga madal" ei lase auto sellel mootoril käivituda. Starter käib tühja.
Pihustid on kulumaterjal. Hakkab aru saama murest seeläbi, et starteri käivitusperiood pikeneb, eriti jahedamaga.
....

Drosselklapp on hea pakkumine.

Mittekäivitumisest "aitab üle" ka käivitusaerosoolSad Põhjagaasi lõpus nälgajäämist aga millegagi ära ei peta.

Kesseikka vana ronti remondib, eksole.

Ootan huviga seekordse häda põhjustajat.


RE: ML400 - Rolz - 16-06-2025

Kui endal käed otsas on ja tahtmist ka on, ning ajumaht ka seda võimaldab, oleks täitsa lahe 400 CDI pidada.
Osad on kilohinnaga saada.


RE: ML400 - Mati - 17-06-2025

Kui turbo järelt ära langeb siis pärast enam järgi ei võtta. Jätad seisma natukeseks ajaks ja paned käima on kõik OK. Vahest on pikalt järgi aga samas ka pole peale esimest kiirendamist.


RE: ML400 - v6sa - 17-06-2025

Turbo on endiselt täitsa olemas ja isegi puhub. Lihtsalt mootor piirab nii ülelaaderõhku kui kütusekogust (= pöördeid), et juhikohale sattunu mootorit ära ei küpsetaks, aga saaks kuidagi remondikohani ära longata omal käigul.

Vihjeid on antud. Nüüd ootaks mõõtmiste ja vaatluste tulemusi.


RE: ML400 - klemm - 17-06-2025

(17-06-2025, 07:16 AM)Mati Kirjutas: Kui turbo järelt ära langeb siis pärast enam järgi ei võtta. Jätad seisma natukeseks ajaks ja paned käima on kõik OK. Vahest on pikalt järgi aga samas ka pole peale esimest kiirendamist.

Vaakum voolikus oli väike pragu ja tegi nii. Vahest töötas, vahest mitte. Arvuti näitas ka vaakumi viga.