Postitused: 46
Teemad: 18
Liitus: Sep 2022
Maine:
0
Tere,
Ega keegi ei oska nõu anda, autoks W211 E500, nimelt pöörde peal gaasi pedaali lahti lastes käib auto taga pool läbi kere jõnks, kui lasta gaas sujuvalt lahti ei ole midagi. Niisama sõites ei anna ka kuidagi tunda aga just pöördel kas enne käigu vahetus või lihtsalt kõrge pöördega lastes gaas ülesse. Kui sujuvalt lasta gaasi ülesse saab nii sõita nagu auto oleks korras, aga kohati see meeltitamine üsna piinarikas.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kardaani leevendi katki minemas? Difri puksid?
Mismoodi eesmise ristvarda šarniiri ikaldumine välja näeb? Ma pole seda kogenud.
Rehvi sööb?
Postitused: 46
Teemad: 18
Liitus: Sep 2022
Maine:
0
(18-08-2023, 04:38 PM)v6sa Kirjutas: Kardaani leevendi katki minemas? Difri puksid?
Mismoodi eesmise ristvarda šarniiri ikaldumine välja näeb? Ma pole seda kogenud.
Rehvi sööb?
Kas kuidagi diffri pukse ning kardaani leevendit saab kontrollida ka väliselt, et olla kindel kummast alustan
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Kui juba all, siis vaheta kõik ära. Tõenäoliselt pole enne sind keegi neid näppinud.
Postitused: 46
Teemad: 18
Liitus: Sep 2022
Maine:
0
(20-08-2023, 03:04 PM)jsv Kirjutas: Kui juba all, siis vaheta kõik ära. Tõenäoliselt pole enne sind keegi neid näppinud.
Tegin muidu alt video kui käike lülitada, panna D ja R i peale painduvad need kolm puksi kõik oma pesas ja see ilma koormuseta lihtsalt kohapeal vahetades, 1 tagumine ja 2 esimest diffri puksi siis
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Tee külje pealt ka video, hoia pidurit peal ja vaheta edasi-tagasi käike. Kas rattad liiguvad rattakoobastele lähemale või mitte. Kui jah, saad seal rohkem kui ühe asja vahetada.
Postitused: 46
Teemad: 18
Liitus: Sep 2022
Maine:
0
(21-08-2023, 07:01 PM)väikemees Kirjutas: Tee külje pealt ka video, hoia pidurit peal ja vaheta edasi-tagasi käike. Kas rattad liiguvad rattakoobastele lähemale või mitte. Kui jah, saad seal rohkem kui ühe asja vahetada.
Rattad ei liigu nii
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Jah, tähendab kere peal ei tohiks eraldi liikuda.
Kas viga ei olla hoopis käigukastis, vedu tuleb liiga äkitselt!?
Postitused: 46
Teemad: 18
Liitus: Sep 2022
Maine:
0
(22-08-2023, 08:13 PM)väikemees Kirjutas: Jah, tähendab kere peal ei tohiks eraldi liikuda.
Kas viga ei olla hoopis käigukastis, vedu tuleb liiga äkitselt!?
Ma saaks proovida anda sulle, kui Tallinnas asud ja on aega üle. Panin neljapäevaks juba remondi aja, aga kui nii mainid siis tõesti võib asi ka selles olla, aga huvitav miks vedu liiga äkiliselt tuleb, käigukasti aju, juhtplokk siis äkki?
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Las targemad vaatavad. Käigukast tundub sellepoolest mulle loogiline, et seal igal käigul oma solenoid. Kui 1-2 käigu oma viivitab mingil põhjusel, siis vedu tulebki äkitselt taha. Ja arvestades mis mootor, kes seda teab kuidas sellega eelnevalt sõidetud on.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-08-2023, 10:09 PM)hen1 Kirjutas: (18-08-2023, 04:38 PM)v6sa Kirjutas: Kardaani leevendi katki minemas? Difri puksid?
Mismoodi eesmise ristvarda šarniiri ikaldumine välja näeb? Ma pole seda kogenud.
Rehvi sööb?
Kas kuidagi diffri pukse ning kardaani leevendit saab kontrollida ka väliselt, et olla kindel kummast alustan
Kanali/ratastest tõstva platvormi peal paned igale poole heebli vahele ja kangutad. Puksid võivad painduda, aga mitte loksuda... Tavalisel tõstukil on vedrustus sorakil ja puksid ebaloomuliku pinge all ja ei näita oma kulumist nii hästi välja. Kogenud kärbes (Hort, Lesven) ilmselt leiab ka sedasi süüdlase, aga kogenematu leiab vaid täiesti ribadeks puksi.
Vetruv "jõnks" käigukastis on ju olemuslikult erinev ribadeks puksi jäigast kolakast. Kumb siis?
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Mina julgen veel soovitada MBguru. Väga positiivsed kogemused.
Postitused: 46
Teemad: 18
Liitus: Sep 2022
Maine:
0
(24-08-2023, 07:19 AM)v6sa Kirjutas: (19-08-2023, 10:09 PM)hen1 Kirjutas: (18-08-2023, 04:38 PM)v6sa Kirjutas: Kardaani leevendi katki minemas? Difri puksid?
Mismoodi eesmise ristvarda šarniiri ikaldumine välja näeb? Ma pole seda kogenud.
Rehvi sööb?
Kas kuidagi diffri pukse ning kardaani leevendit saab kontrollida ka väliselt, et olla kindel kummast alustan
Kanali/ratastest tõstva platvormi peal paned igale poole heebli vahele ja kangutad. Puksid võivad painduda, aga mitte loksuda... Tavalisel tõstukil on vedrustus sorakil ja puksid ebaloomuliku pinge all ja ei näita oma kulumist nii hästi välja. Kogenud kärbes (Hort, Lesven) ilmselt leiab ka sedasi süüdlase, aga kogenematu leiab vaid täiesti ribadeks puksi.
Vetruv "jõnks" käigukastis on ju olemuslikult erinev ribadeks puksi jäigast kolakast. Kumb siis? Täna vaadati üle ja puksid korras, ma ei kujuta ette kas tõesti käigukast saab teha kerest läbikäiva jõnksu ja auto taga osas just
|