Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes e500 w211
#1
Tere,

Ega keegi ei oska nõu anda, autoks W211 E500, nimelt pöörde peal gaasi pedaali lahti lastes käib auto taga pool läbi kere jõnks, kui lasta gaas sujuvalt lahti ei ole midagi. Niisama sõites ei anna ka kuidagi tunda aga just pöördel kas enne käigu vahetus või lihtsalt kõrge pöördega lastes gaas ülesse. Kui sujuvalt lasta gaasi ülesse saab nii sõita nagu auto oleks korras, aga kohati see meeltitamine üsna piinarikas.
Vasta
#2
Kardaani leevendi katki minemas? Difri puksid?

Mismoodi eesmise ristvarda šarniiri ikaldumine välja näeb? Ma pole seda kogenud.

Rehvi sööb?
Vasta
#3
(18-08-2023, 04:38 PM)v6sa Kirjutas: Kardaani leevendi katki minemas? Difri puksid?

Mismoodi eesmise ristvarda šarniiri ikaldumine välja näeb? Ma pole seda kogenud.

Rehvi sööb?

Kas kuidagi diffri pukse ning kardaani leevendit saab kontrollida ka väliselt, et olla kindel kummast alustan
Vasta
#4
Kui juba all, siis vaheta kõik ära. Tõenäoliselt pole enne sind keegi neid näppinud.
Vasta
#5
(20-08-2023, 03:04 PM)jsv Kirjutas: Kui juba all, siis vaheta kõik ära. Tõenäoliselt pole enne sind keegi neid näppinud.

Tegin muidu alt video kui käike lülitada, panna D ja R i peale painduvad need kolm puksi kõik oma pesas ja see ilma koormuseta lihtsalt kohapeal vahetades, 1 tagumine ja 2 esimest diffri puksi siis
Vasta
#6
Tee külje pealt ka video, hoia pidurit peal ja vaheta edasi-tagasi käike. Kas rattad liiguvad rattakoobastele lähemale või mitte. Kui jah, saad seal rohkem kui ühe asja vahetada.
Vasta
#7
(21-08-2023, 07:01 PM)väikemees Kirjutas: Tee külje pealt ka video, hoia pidurit peal ja vaheta edasi-tagasi käike. Kas rattad liiguvad rattakoobastele lähemale või mitte. Kui jah, saad seal rohkem kui ühe asja vahetada.

Rattad ei liigu nii
Vasta
#8
Jah, tähendab kere peal ei tohiks eraldi liikuda.

Kas viga ei olla hoopis käigukastis, vedu tuleb liiga äkitselt!?
Vasta
#9
(22-08-2023, 08:13 PM)väikemees Kirjutas: Jah, tähendab kere peal ei tohiks eraldi liikuda.

Kas viga ei olla hoopis käigukastis, vedu tuleb liiga äkitselt!?

Ma saaks proovida anda sulle, kui Tallinnas asud ja on aega üle. Panin neljapäevaks juba remondi aja, aga kui nii mainid siis tõesti võib asi ka selles olla, aga huvitav miks vedu liiga äkiliselt tuleb, käigukasti aju, juhtplokk siis äkki?
Vasta
#10
Las targemad vaatavad. Käigukast tundub sellepoolest mulle loogiline, et seal igal käigul oma solenoid. Kui 1-2 käigu oma viivitab mingil põhjusel, siis vedu tulebki äkitselt taha. Ja arvestades mis mootor, kes seda teab kuidas sellega eelnevalt sõidetud on.
Vasta
#11
(19-08-2023, 10:09 PM)hen1 Kirjutas:
(18-08-2023, 04:38 PM)v6sa Kirjutas: Kardaani leevendi katki minemas? Difri puksid?

Mismoodi eesmise ristvarda šarniiri ikaldumine välja näeb? Ma pole seda kogenud.

Rehvi sööb?

Kas kuidagi diffri pukse ning kardaani leevendit saab kontrollida ka väliselt, et olla kindel kummast alustan

Kanali/ratastest tõstva platvormi peal paned igale poole heebli vahele ja kangutad. Puksid võivad painduda, aga mitte loksuda... Tavalisel tõstukil on vedrustus sorakil ja puksid ebaloomuliku pinge all ja ei näita oma kulumist nii hästi välja. Kogenud kärbes (Hort, Lesven) ilmselt leiab ka sedasi süüdlase, aga kogenematu leiab vaid täiesti ribadeks puksi.

Vetruv "jõnks" käigukastis on ju olemuslikult erinev ribadeks puksi jäigast kolakast. Kumb siis?
Vasta
#12
Mina julgen veel soovitada MBguru. Väga positiivsed kogemused.
Vasta
#13
(24-08-2023, 07:19 AM)v6sa Kirjutas:
(19-08-2023, 10:09 PM)hen1 Kirjutas:
(18-08-2023, 04:38 PM)v6sa Kirjutas: Kardaani leevendi katki minemas? Difri puksid?

Mismoodi eesmise ristvarda šarniiri ikaldumine välja näeb? Ma pole seda kogenud.

Rehvi sööb?

Kas kuidagi diffri pukse ning kardaani leevendit saab kontrollida ka väliselt, et olla kindel kummast alustan

Kanali/ratastest tõstva platvormi peal paned igale poole heebli vahele ja kangutad. Puksid võivad painduda, aga mitte loksuda... Tavalisel tõstukil on vedrustus sorakil ja puksid ebaloomuliku pinge all ja ei näita oma kulumist nii hästi välja. Kogenud kärbes (Hort, Lesven) ilmselt leiab ka sedasi süüdlase, aga kogenematu leiab vaid täiesti ribadeks puksi.

Vetruv "jõnks" käigukastis on ju olemuslikult erinev ribadeks puksi jäigast kolakast. Kumb siis?
Täna vaadati üle ja puksid korras, ma ei kujuta ette kas tõesti käigukast saab teha kerest läbikäiva jõnksu ja auto taga osas just
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 830 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,060 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 121 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W211 srs marekktt83 0 258 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 447 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 523 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 513 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 477 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 667 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne