Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Sep 2022
Maine:
0
Probleem selline, et pärast kõrgsurvepumba vahetamist hakkas pumba ja mootori vahel olev metallist muhv purunema. Üks pidas vastu paar kuud, teine pool aastat. Tegemist on 2000 aasta Vito kaubikuga, aga kuna selle aja CDI mootorid on toitesüsteemi osas pea samasugused, siis postitasin teema tehnilise foorumi alla. Pump, millega probleem hakkas esinema, on 320 CDI oma, aga kas suurem pump annab siis nii palju rohkem koormust, et lööb muhvi puruks? 320-l on minu teada ju samasugune muhv mootori ja pumba vahel, seega see ei tohiks probleem olla. Pumba otsas olev klots ei ole ka nii kulunud, et selle ja muhvi vahelise lõtku tõttu muhvi puruks lööks. On keegi üldse sarnase probleemiga kokku puutunud?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas purunenud muhvil on mingeid ebanormaalseid kulumisjälgi ka? Ei oleks üldse esimene pump, mille kinnituste telg on nihkes võlli telje suhtes.
Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Sep 2022
Maine:
0
Enam ei ole võimalik tuvastada, sest kui pump seisis ja mootor ringi käis, rüüstas see muhvi jäänused seestpoolt ära. Aga võimalik, et ongi nihkes. Ma vist selle pumbaga ei julge kokku enam laduda. Leidsin vahepeal kõnealuse muhvi koodi, et parem oleks kõigil aru saada, millest jutt käib: A 0000772209
Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Sep 2022
Maine:
0
19-05-2023, 11:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2023, 11:04 AM ja muutjaks oli rekkamees.)
Vastatud. Teiste võimalike huviliste jaoks ka: 247AOV