Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 E320 2007 ei käivitu
#1
Probleem järgnev, algas sellest et sai vahetatud turbo.
Peale seda enam auto ei käivitu, süüde läheb sisse aga käima ei lähe, käiguvalits töötab, displeil tähti vahetab, kaitsmed kõik üle käidud, kõik korras, viga otsida ei saa, ei lase ajule ligi, proovitud erinevate seadmetega, vaadatud ka obd kaitse üle, korras, kõik juhtmed, andurid üle käidud kapoti all, kõik omal kohal.
Kellegil on veel mingeid pakkumisi mida vaadata?
Vasta
#2
Vaheta veakoodikustutaja välja. Siis kontrolli, kas kõik pistikud kütuselatil ja KSP küljes on lõpuni paigas.

Kas enne turbovahetust ikka käis? Probleemideta?
Vasta
#3
(23-03-2021, 08:59 PM)v6sa Kirjutas: Vaheta veakoodikustutaja välja. Siis kontrolli, kas kõik pistikud kütuselatil ja KSP küljes on lõpuni paigas.

Kas enne turbovahetust ikka käis? Probleemideta?

Töötas korralikult, probleeme ei olnud, kahte erinevat veakoodi lugejat kasutanud, mõlemad on varasemalt sellel masinal ilusti töötanud. Leidsin veel et aku vajas vahetust, sai testitud, mahutavusega probleem , saab homme uus peale, kuigi usku et selles probleem, ei ole. Mõtlesin et peaks veel igaks juhuks äkki üle kontrollima starteri relee ja starteri. Minu jaoks kummaline see et diagnoosida ei saa.
Vasta
#4
Vaheta välja see, kes "koodilugejat" opereeribSmile Mersut peab oskama lugeda, lihtsalt odava võltsitud kaabli külgeühendamise peale ei anna see end kätte. Võllide pöörlemist ja lati ning sisselaske rõhku ju näeb ometi.

Kuidas tuvastasite, et akus pole mahutavust enam? Enamasti pole mahutavusega probleeme, kuid akud lastakse lihtsalt nii tühjaks, et elektroonika ei luba käivitust. 

Kui tühjaks te aku lasite? Sinnamaani, et starter enam ei lülitunud? Või veel vedas, poole pöörde kaupa?

Diisel ei lähe, kui pöördeid pole piisavalt. Ühisanumsissepritse ei lähe ka siis kiiresti pööreldes, kui latirõhk ei tõuse piisavalt. Samuti peab mootor nägema võllide pöörlemisi ja immo olema maha tulnud. Kõigil elektriautodel tekib probleeme, kui ÕKM annab jaburaid näite.
Vasta
#5
CAN ahel on lühises.
Siis on sama pilt, "ajude puudumatus" ka STAR-iga.
Vesi, niiksus vms jama on kusagil pistikus sees.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
Tere, täna tuleb siis stariga mees kohale, vaatame mis näitab, ise sain teada et starter töötab, aga kütuse pump taha ei tule, süüte sisse panen siis vent hakkab kohe huugama, obd pesas pinge olemas aga nii hiinaka kui delphiga ligi ei lase.
Vasta
#7
(23-03-2021, 09:55 PM)v6sa Kirjutas: Vaheta välja see, kes "koodilugejat" opereeribSmile Mersut peab oskama lugeda, lihtsalt odava võltsitud kaabli külgeühendamise peale ei anna see end kätte. Võllide pöörlemist ja lati ning sisselaske rõhku ju näeb ometi.

Kuidas tuvastasite, et akus pole mahutavust enam? Enamasti pole mahutavusega probleeme, kuid akud lastakse lihtsalt nii tühjaks, et elektroonika ei luba käivitust. 

Kui tühjaks te aku lasite? Sinnamaani, et starter enam ei lülitunud? Või veel vedas, poole pöörde kaupa?

Diisel ei lähe, kui pöördeid pole piisavalt. Ühisanumsissepritse ei lähe ka siis kiiresti pööreldes, kui latirõhk ei tõuse piisavalt. Samuti peab mootor nägema võllide pöörlemisi ja immo olema maha tulnud. Kõigil elektriautodel tekib probleeme, kui ÕKM annab jaburaid näite.
Aku sai maha võetud ja lastud spetsialisti poolt üle mõõta, aku originaal ehk siis 10+ vana, eks oligi tal aeg minna.
Vasta
#8
(24-03-2021, 12:15 PM)muda Kirjutas: Tere, täna tuleb siis stariga mees kohale, vaatame mis näitab, ise sain teada et starter töötab, aga kütuse pump taha ei tule, süüte sisse panen siis vent hakkab kohe huugama, obd pesas pinge olemas aga nii hiinaka kui delphiga ligi ei lase.

Anna aga teada, kas saite jälile, kes ja kus autot kiusas. Neid vigaseid asju tuleb iga aastaga järjest juurde.
Vasta
#9
Häbi öelda aga lihtne viga ikka oli, ma ise eestis ei ole ja läbi messengeri juhatasin ise ka meest kes kasutab mu autot, aga selleks oli vaja ikka teist tarka pead juurde kes leidis lihtsa kaitsmevea, mootori kaitsmeplokis, ecu-ga seotud kaitse oli läbi, uus asemele ja töötas.
Vasta
#10
Siis on hea, kui nii hõlpsalt asja korda saite.

A mis valemiga suutsite selle kaitsme maha põletada?
Vasta
#11
(24-03-2021, 09:46 PM)v6sa Kirjutas: Siis on hea, kui nii hõlpsalt asja korda saite.

A mis valemiga suutsite selle kaitsme maha põletada?

Ausalt öeldes ei oska sellele vastata, kuidagi see juhtus, ei oska tagasi vaadates ka arvata mis seda põhjustas, turbo vahetuse käigus ei saanud kuidagi mõjutada just seda kaitset.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 Esp/abs viga kristjannu 2 21 5 tundi tagasi
Viimane postitus: Laur
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 854 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,110 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 104 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 156 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W211 srs marekktt83 0 261 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 450 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 540 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 523 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 488 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne