22-02-2020, 02:03 PM
Kuna vahepeal müügis olnud S123 vastu huvi oli lahja siis otsustasin ta ikkagi endale jätta.
Mis ta endast kujutab:
Paberites seisab hetkel Mercedes-Benz 200T 2.0 bens ja 4k manual kast.
Lisad - põhimõtteliselt puuduvad, ainuke lisa on kõrvalistuja elektriline peegel , Ei saa märkimata jätta et keegi tarkpea katusesse augu lõiganud, et sinna klaasist luuk paigaldada. Auto ostsin tuttava käest, kes seda projekti hoole ja armastusega alustas, loodetavasti saan mina olla see kes selle lõpuni viib. Seisukord on tegelikult väga hea, kogu põhi ja veermik on põhmõtteliselt tutt-uus. terve põhi on saanud kapitaalremondi. Iga polt toru voolik on detail on kas uus, liivapritsitud/ pulbervärvitud. Auto kandekonstruktsioonid on täiesti ideaalsed.
Mis puudutab välimisi pindasid, siis seal on pindmist roostet ja kohti mis vajavad tähelepanu aga ütlen juba kohe alguses ära et mingit täieliku restaureerimisprojekti siit tulemas ei ole, siit ka nimi "project patina" ehk auto välimus jääb suuresti nii nagu ta on, oma kulumisjälgede ja armidega. Küll aga plaanin sulgeda ja üle käia kõik kohad et rooste edasi ei läheks.. Paar pilti ka peale talveunest äratust:
natuke seepi ja shvammi;
Siin vaja midagi ette võtta et küljepeal olev toon ühtlaseks saada (pigem heledaks)
Kuna plaanin ikkagi veidikene autod modida ja maitsekalt siis asjatundja leiab siit pildilt W124 Sportline nahast rooli
Salong on iseenesest täitsa viisakas. Vaja lihtsalt korralik hallituseeemaldus teha koos keemilise sisepesuga
Kapoti all haigutab hetkel tühjus:
Kuid olen selle peale juba ka mõelnud ja ei....ei tule diiselmootorit....
Kuna ajastutruudus on antud projekti puhul mulle oluline siis käiku läheb M110.987 mootor W126 pealt (136kw) mille sarnast paigaldati ka 123le - (M110.988)
Mootori otsa läheb vanakooli 5k manual kast (717.402) ka 126 pealt.
Ka pidurid on saanud kapitaalse remondi ja ka väikes upgrade-i. Esimesel teljel aitavad hoogu maha võtta Dodge Viper GTS-i sadulad ja suurenenud diameetriga kettad
Järgmised sammud on aastaid seisnud mootor üle vaadata ning vahele tõsta. PLaan on ka sobivad veljed autole ise ehitada. Kasutades 17" Mercedes Vito plekkvelgi ja originaal kilpe. Lõpptulemus võiks olla midagi sellist:
Kes tahab veel pilte vaadata siis siit leiab üht-teist veel.
Esialgu kõik
Mis ta endast kujutab:
Paberites seisab hetkel Mercedes-Benz 200T 2.0 bens ja 4k manual kast.
Lisad - põhimõtteliselt puuduvad, ainuke lisa on kõrvalistuja elektriline peegel , Ei saa märkimata jätta et keegi tarkpea katusesse augu lõiganud, et sinna klaasist luuk paigaldada. Auto ostsin tuttava käest, kes seda projekti hoole ja armastusega alustas, loodetavasti saan mina olla see kes selle lõpuni viib. Seisukord on tegelikult väga hea, kogu põhi ja veermik on põhmõtteliselt tutt-uus. terve põhi on saanud kapitaalremondi. Iga polt toru voolik on detail on kas uus, liivapritsitud/ pulbervärvitud. Auto kandekonstruktsioonid on täiesti ideaalsed.
Mis puudutab välimisi pindasid, siis seal on pindmist roostet ja kohti mis vajavad tähelepanu aga ütlen juba kohe alguses ära et mingit täieliku restaureerimisprojekti siit tulemas ei ole, siit ka nimi "project patina" ehk auto välimus jääb suuresti nii nagu ta on, oma kulumisjälgede ja armidega. Küll aga plaanin sulgeda ja üle käia kõik kohad et rooste edasi ei läheks.. Paar pilti ka peale talveunest äratust:
natuke seepi ja shvammi;
Siin vaja midagi ette võtta et küljepeal olev toon ühtlaseks saada (pigem heledaks)
Kuna plaanin ikkagi veidikene autod modida ja maitsekalt siis asjatundja leiab siit pildilt W124 Sportline nahast rooli
Salong on iseenesest täitsa viisakas. Vaja lihtsalt korralik hallituseeemaldus teha koos keemilise sisepesuga
Kapoti all haigutab hetkel tühjus:
Kuid olen selle peale juba ka mõelnud ja ei....ei tule diiselmootorit....
Kuna ajastutruudus on antud projekti puhul mulle oluline siis käiku läheb M110.987 mootor W126 pealt (136kw) mille sarnast paigaldati ka 123le - (M110.988)
Mootori otsa läheb vanakooli 5k manual kast (717.402) ka 126 pealt.
Ka pidurid on saanud kapitaalse remondi ja ka väikes upgrade-i. Esimesel teljel aitavad hoogu maha võtta Dodge Viper GTS-i sadulad ja suurenenud diameetriga kettad
Järgmised sammud on aastaid seisnud mootor üle vaadata ning vahele tõsta. PLaan on ka sobivad veljed autole ise ehitada. Kasutades 17" Mercedes Vito plekkvelgi ja originaal kilpe. Lõpptulemus võiks olla midagi sellist:
Kes tahab veel pilte vaadata siis siit leiab üht-teist veel.
Esialgu kõik