Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 esivedrustus
#1
Tere

Ostsin e320 cdi W211 hollandist. Algusest peale on auto nina olnud nagu džiibil, täiesti lennus. Kui üle lamava politseiniku sõita, siis käib amort lõpus ära suure pauguga. Vaatasin ükskord, et all on OE seeria koodiga "sachs"-i amort, mis on omadega õhtal kah juba. Tundub, et keegi on paigaldanud sellele vale vedru.

Mul on auto garaazis ja vahetasin ära kõik šarniirid, rooliotsad, õõtshoovad. Mõtlesin ka selle jama ära lahendada, et saaks hea, aga ei oska kuskilt otsast pihta hakata.
Silberist sain amortide vahetamise pakkumise 1100.- euri, seda teed ma ei lähe.

Tahaksin ette panna kas Bilstein B4 või B6 amordi, aga pole nendega absoluutselt kokkupuudet olnud.
Kas keegi oskaks kommenteerida oma kogemuse najalt, kas siis B4 või B6 mudelit?
Kas nad on head/vastupidavad ja mis vahe on B4 ja B6-el ning kumba pigem ise eelistate?

Ma vaatasin veel, et neid vedrusid ja amorte pakub väga palju erinevaid versioone. Lugesin veel, et vedrustust tuleb valida mingi punkti süsteemi järgi. Kas keegi teab sellekohta midagi? Mul oleks vaja, et esiots tuleks julgelt mingi 4-5 cm allapoole ja ma ei taha sama rehaotsa astuda nagu see vend kes selle vedrustuse praegu paigaldanud on, asi on porno.

Järsku teab keegi kommenteerida, või siis näidata teadjamehe suunas.
Äitäh!
Vasta
#2
Veidi netis kolades leiad selle esivedru punkti arvutamise.
Amordi valikut ei oska soovitada, kuid 211 esivedrustuse kõrgus on reguleeritav Rolleyes
Kas äkki bilsteini verdru ei saanud originaali koodi järele tellida ?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Sachsi vedru saab originaalkoodi järgi tellida. Värvitriibud kah peal. Bilsteinil on valik suht kesine ja võib anda mitmele koodile vastavuseks sama vedru.
Mis amorte puudutab, siis B4 pehmem ja B6 jäigem. Kestavad meie tingimustes igati OK.
Vasta
#4
Mul on bilstein reguleeritava kõrgusega amordid ees, sõitnud vähe, aga juba hakkasid kolisema, neid ei soovita Smile
Vasta
#5
Võibolla valesti paigaldatud, et kolisema hakkavad.
Vasta
#6
Äitäh kasutaja @Laur!

Võtsin amordi koos vedruga alt ära ja tegin puhtaks, eemaldasin vedru ja alumise amordi taldriku alt vaatas vastu stopperrõngas ja erinevatel kõrgustel sooned, umbes 4 cm ulatuses. Praegu oli vedrustus kõige kõrgemas seades, mina panin kõige alumisse. Jõudsin täna teha ainult ühe poole amordi, mille tuemusel auto üks pool on 1cm madalam kui teine pool. Huvitav et vedrupealt langetasin 4cm, aga auto külg ise vajus 1cm. Ma loodan, et homme kui ma teise poole ka alla lasen, siis kukuvad mõlemad veel.

Samuti pingutasin amordi kinnitus poldi pärast seda kui olin auto alla lasknud, et puksile ei tuleks vinti sisse ja see enneaegselt otsa ei saaks.
Vasta
#7
Lasin täna ka teise poole alla ja auto kukkus ilusti õigele kõrgusele, silmale ilus vaadata ja samuti kadus ära see kolakas kui üle lamava politseiniku sõita.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 832 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,067 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 124 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W211 srs marekktt83 0 259 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 447 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 527 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 514 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 481 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 667 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne