Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 S350TD Käivitus mure
#1
Tere,

Uuriks kas keegi teadjam oskab kaasa rääkida.

W140 S350Td 1993 110kw

Külmalt käivitades ei lähe käima ja viskab tagant valget auru.
Süüte sisse pannes vilgutab korra eelsüüte tuld ( nii üheks sekundiks) ja relee klõps käib ära.
Kui lasta eetrit siis käivitub koheselt ja kui juba tööle saab siis kuni päeva lõpuni käivitub.
Katsun lähipäevil ka OBD2 taha saada, et mis see näitab.
Mis puudutab eelsüüte vilkumist korraks, kas sellel on ka mingi reaalne põhjendus (a-la 1 või rohkem küünlaid läbi)

Tänud ette ideede eest!
Vasta
#2
Kui juba mootor soe ja siis käivitad kas siis ka vilgutab küünlamärki?
eetriga korrektselt käivitub st et ilma valge tossuta?
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#3
Kui mootor soe siis ka vilgutab jah, võtsin relee maha, kui süüdet anda siis relee tekitab ühenduse sekundiks ja laseb kohe selle lahti.
Kui nüüd kruvikeerajaga vaiutada relee klemmid kokku siis hakkab ühe küünla juuret tulema suitsu. Lühis?
Kui see vahetatud sisi loodan et käivitub kuigi loen siit et peaks ilma küünaldeta ka minema.

Eetriga läheb ilma valge tossuta koheselt jah.
Vasta
#4
selge nagu seebivesiSmileyhendas küünlad lahti küünalde juurest just nimelt ja lükka relee klemmid kokku-kas suitsu tuleb,kui jah siis haruta juhtmed lahti kusagil lühisetaoline asiNod
kui ei hakka küünlaid üks haaval tagsi yhendama ja iga kord kontrolli ka suitseb midagi
muidugi on oht et poletad midagi totaalselt maha kuigi kaitse peaks vahel olema .
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#5
(18-08-2019, 02:42 PM)madis71 Kirjutas: .....
kui ei hakka küünlaid üks haaval tagsi yhendama ja iga kord kontrolli ka suitseb midagi
muidugi on oht et poletad midagi totaalselt maha kuigi kaitse peaks vahel olema .

Päriselt soovitad otsida viga, oodates kuni hakkab suitsema?
Ära palun selliseid õpetusi rohkem postita, võibolla keegi teebki nii.
Sellise defekteerimisega on päevalõpuks kaks viga või maha põlev auto.

Isegi nii vanad autod on targemad kui nende osad parandajad. Jõuga klemmide kokkusurumise vastu muidugi eisaa. ????
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(18-08-2019, 01:55 PM)difred Kirjutas: Kui mootor soe siis ka vilgutab jah, võtsin relee maha, kui süüdet anda siis relee tekitab ühenduse sekundiks ja laseb kohe selle lahti.
Kui nüüd kruvikeerajaga vaiutada relee klemmid kokku siis hakkab ühe küünla juuret tulema suitsu. Lühis?
Kui see vahetatud sisi loodan et käivitub kuigi loen siit et peaks ilma küünaldeta ka minema.

Eetriga läheb ilma valge tossuta koheselt jah.

Kas see pole üldse mõeldav, et seda autot remondiks keegi, kel on vähegi aimu diiselmootori tööpõhimõttest?

Kui tuleb suitsu, on midagi juba hukas. Mida kauem arutult eksperimenteerid, seda rohkem lased loojakarja. See käib ka "eetri" kohta (vaevalt seal siiski vedel eeter oli, pigem ikka poesmüüdav käivitusgaasisegu). Sellega üle doseerides on mootor õhtal. Ja juhtub see üsna kergesti... See on muidugi õige, et praeguste ilmadega peaks üks korras diisel ka ilma küünlata minema. Ilmselgelt pole see siis korras.

Palju on surved?
Millal on viimati pihusteid kontrollitud?

Hõõgküünlad kannatab sellel päris valutult maha keerata. Alusta sellest, et kontrollid need pulgad ära:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16659

Aga kuna antud pulgad ei maksa suurt $ittagi, siis ma üle aasta ähkinud pulgad vahetaks juba profülaktikaks. Muide, tasub ka üks uus ära kontrollida, siis on vahe uue ja vana vahel selgelt näha.

Kui see tundub keeruline, osta teenus heaga sisse.Eusa_angel Keerulised asjad alles algavad...

Loomulikult kontrolli üle ka juhtmestik (et see poleks lühisesse biolagunenud või remonditud).

Pritsehetk tasuks üle kontrollida ja ega paha ei teeks ka veendumine, et kulunud KSP üldse suudab korras otstega nõuetekohasele rõhule reguleeritud pihustist kütust läbi lüüa...

Diiselmootor on lihtne, aga kaks asja peab olema. Esiteks surve silindris survetakti lõpuks, et kütusel tekiks motivatsioon hakata tööle suure sisemise põlemisega. Teiseks piisavalt peenteks piiskadeks pihustatud kütus survetakti lõpul õigel hetkel. Ja vat see teine on enamasti paljusõitnud autodel ku$ine.
Vasta
#7
(19-08-2019, 09:00 AM)Laur Kirjutas:
(18-08-2019, 02:42 PM)madis71 Kirjutas: .....
kui ei hakka küünlaid üks haaval tagsi yhendama ja iga kord kontrolli ka suitseb midagi
muidugi on oht et poletad midagi totaalselt maha kuigi kaitse peaks vahel olema .

Päriselt soovitad otsida viga, oodates kuni hakkab suitsema?
Ära palun selliseid õpetusi rohkem postita, võibolla keegi teebki nii.
Sellise defekteerimisega on päevalõpuks kaks viga või maha põlev auto.

Isegi nii vanad autod on targemad kui nende osad parandajad. Jõuga klemmide kokkusurumise vastu muidugi eisaa. ????

Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#8
(18-08-2019, 01:55 PM)difred Kirjutas: Kui mootor soe siis ka vilgutab jah, võtsin relee maha, kui süüdet anda siis relee tekitab ühenduse sekundiks ja laseb kohe selle lahti.
Kui nüüd kruvikeerajaga vaiutada relee klemmid kokku siis hakkab ühe küünla juuret tulema suitsu. Lühis?
Kui see vahetatud sisi loodan et käivitub kuigi loen siit et peaks ilma küünaldeta ka minema.

Eetriga läheb ilma valge tossuta koheselt jah.

Ära jama selliste asjadega, proovi ikka küünlad ükshaaval üle mõõta. See üks kokkusulanud küünal võib veel juhtmed ja relee + auto kah maha põletada.

Seal kolle vahel toimetamiseks ruumi vist väga ei olnud, aga neid sai minuarust ka relee pistiku kaudu ükshaaval mõõta. Kui ikka üks on way väiksema takistusega kui teised, on pilt selge.
Normaalne takistus vist on neil mõned oomid. (ei viitsi praegu manuaali lappama hakata)

Ei pruugi ta ka praeguse ilmaga (20 kraadi sooja) ilma eelsüüteta käima minna, mootor pole ju uus enam. Just proovisin üht OM606 ilma eelsüüteta, ega ta ikka kohe ei tahtnud minna. Muidu täitsa heas korras asi.

P.S. Suitsema võib hakata ka viletsa ühenduse tõttu.

.

Vasta
#9
Kusjuures need vanakooli MB mootorid ilma hõõgküünaldeta ikka käima ei taha minna jah, sõltumata välistemperatuurist. Sa V6sa tead minu S124-ja R5 diislit küll, see on kapremonditud ja käib väga siidise häälega 5w50 õliga. See seisis mul nüüd paar aastat soojas garaažis, aga kevadel pidin selle teise kohta liigutama. Enne käivitamist tahtsin õlirõhu üles saada, nii et võtsin küünalde relee maha ja andsin starterit, kunix õlirõhk üleval, ei teinud ühtki turtsu nagu tahax käima minna. Panin relee külge tagasi, ootasin kuni küünalde tuli ära kustus ja käivitus poolest pöördest ning käis nagu polex vaheapeal üldse seisnudki.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#10
(22-08-2019, 01:26 PM)Werewolf Kirjutas: Kusjuures need vanakooli MB mootorid ilma hõõgküünaldeta ikka käima ei taha minna jah, sõltumata välistemperatuurist. Sa V6sa tead minu S124-ja R5 diislit küll, see on kapremonditud ja käib väga siidise häälega 5w50 õliga. See seisis mul nüüd paar aastat soojas garaažis, aga kevadel pidin selle teise kohta liigutama. Enne käivitamist tahtsin õlirõhu üles saada, nii et võtsin küünalde relee maha ja andsin starterit, kunix õlirõhk üleval, ei teinud ühtki turtsu nagu tahax käima minna. Panin relee külge tagasi, ootasin kuni küünalde tuli ära kustus ja käivitus poolest pöördest ning käis nagu polex vaheapeal üldse seisnudki.

Kui sõidust tulla ja küünalde relee juhe maha võtta, läheb käima teatud aja jooksul küll. Samuti, kui on töökorras vähemalt 50% küünaldest, muidu mitte. Aint tõmmates.


Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 893 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 592 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 724 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 653 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,196 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mure MB CLS500 2005a 5.0 225kw õhkpatjadega AloDi 2 852 31-12-2021, 05:49 PM
Viimane postitus: AloDi
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,635 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,235 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W220 s430 2001 mure ghettoerx 5 1,412 01-05-2021, 03:34 PM
Viimane postitus: ghettoerx
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,315 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne