14-10-2017, 06:15 PM
Probleem SLS õhkpatjadega, täpsemalt siis padjaga. Nimelt vasakpoolne istub üsna suure osa ajast 1-1.5 cm madalamal ja jookseb tühjaks vahepeal. Tühjaks jooksmine ei ole nagu reegel. Mõni kord seisab nädal otsa kenasti täis kuskil asfaltiga kaetud parklas. Samas kodus kuskil muru peal parkides ja kui rattad on ka veel välja keeratud niimoodi, et suurem osa koormusest langeb vasakule padjale siis jookseb tühjaks. Viimasel ajal on tühjaks jooksmine tihenenud isegi tasasel asfalteeritud pinnal.
Iga normaalne inimene ütleb mulle, et mine lase juhe järgi panna. Jah, see on kõik väga õige. Lihtsalt ei ole üldiselt aega autot kuhugi viia, ühel heal päeval ma seda kindlasti teen, aga nii kaua kuni pole aega sellega tegeleda siis prooviks leida mõned potentsiaalsed murekohad ja võimalik, et mingi nädalavahetus saan kiirelt asja üle vaadata.
Millistest osadest antud vedrustuseliik koosneb ja kus asuvad? Loogiliselt mõtlen ise välja, et järjekord võiks olla : kompressor -> klapp (sulgeb õhuliini) -> rõhuandur -> padi. Kus asuvad klapid ja andurid?
Minu enda mõistus ütleks, et see kuramuse klapp ei ole korralikult suletud ja laseb läbi. Tahaks teada kus asub, kas padjas sees või eraldi tükina olemas kuskil. Kõrguse erinevus on pigem väiksem mure, selle saab korda autole asja selgeks tegemisega või siis valetamisega. Pigem ongi probleemiks see, et padi jookseb vahel tühjaks ja kuskil Ülemiste keskuse parklas seisab mingi "ront" S211.
Iga normaalne inimene ütleb mulle, et mine lase juhe järgi panna. Jah, see on kõik väga õige. Lihtsalt ei ole üldiselt aega autot kuhugi viia, ühel heal päeval ma seda kindlasti teen, aga nii kaua kuni pole aega sellega tegeleda siis prooviks leida mõned potentsiaalsed murekohad ja võimalik, et mingi nädalavahetus saan kiirelt asja üle vaadata.
Millistest osadest antud vedrustuseliik koosneb ja kus asuvad? Loogiliselt mõtlen ise välja, et järjekord võiks olla : kompressor -> klapp (sulgeb õhuliini) -> rõhuandur -> padi. Kus asuvad klapid ja andurid?
Minu enda mõistus ütleks, et see kuramuse klapp ei ole korralikult suletud ja laseb läbi. Tahaks teada kus asub, kas padjas sees või eraldi tükina olemas kuskil. Kõrguse erinevus on pigem väiksem mure, selle saab korda autole asja selgeks tegemisega või siis valetamisega. Pigem ongi probleemiks see, et padi jookseb vahel tühjaks ja kuskil Ülemiste keskuse parklas seisab mingi "ront" S211.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap