S211 SLS - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: S211 SLS (/showthread.php?tid=47130) |
S211 SLS - jegesmesh - 14-10-2017 Probleem SLS õhkpatjadega, täpsemalt siis padjaga. Nimelt vasakpoolne istub üsna suure osa ajast 1-1.5 cm madalamal ja jookseb tühjaks vahepeal. Tühjaks jooksmine ei ole nagu reegel. Mõni kord seisab nädal otsa kenasti täis kuskil asfaltiga kaetud parklas. Samas kodus kuskil muru peal parkides ja kui rattad on ka veel välja keeratud niimoodi, et suurem osa koormusest langeb vasakule padjale siis jookseb tühjaks. Viimasel ajal on tühjaks jooksmine tihenenud isegi tasasel asfalteeritud pinnal. Iga normaalne inimene ütleb mulle, et mine lase juhe järgi panna. Jah, see on kõik väga õige. Lihtsalt ei ole üldiselt aega autot kuhugi viia, ühel heal päeval ma seda kindlasti teen, aga nii kaua kuni pole aega sellega tegeleda siis prooviks leida mõned potentsiaalsed murekohad ja võimalik, et mingi nädalavahetus saan kiirelt asja üle vaadata. Millistest osadest antud vedrustuseliik koosneb ja kus asuvad? Loogiliselt mõtlen ise välja, et järjekord võiks olla : kompressor -> klapp (sulgeb õhuliini) -> rõhuandur -> padi. Kus asuvad klapid ja andurid? Minu enda mõistus ütleks, et see kuramuse klapp ei ole korralikult suletud ja laseb läbi. Tahaks teada kus asub, kas padjas sees või eraldi tükina olemas kuskil. Kõrguse erinevus on pigem väiksem mure, selle saab korda autole asja selgeks tegemisega või siis valetamisega. Pigem ongi probleemiks see, et padi jookseb vahel tühjaks ja kuskil Ülemiste keskuse parklas seisab mingi "ront" S211. RE: S211 SLS - jegesmesh - 14-10-2017 Ja ma eeldan, et seda klappi pole võimalik padjast eemaldada üle vaatamiseks... RE: S211 SLS - v6sa - 16-10-2017 (14-10-2017, 06:15 PM)jegesmesh Kirjutas: ... Kui pole aega minna diagnostikasse, siis peab olema aega segada valmis laste mullisegu ja istuda auto all paar tunnikest. Lekkiv koht hakkab kenasti mullitama Säärast vaid ajuti esinevat riket muidugi annab jälitada... RE: S211 SLS - jegesmesh - 20-10-2017 Ma ei palunud kellelgi öelda mis autol viga on. Pigem oli küsimus selles kus mingid teatud komponendid asuvad, küll leian ise selle jama üles. Eelmine ndl sain aega ja käisin ühe kuti juures kes STAR'i järgi lükkas ja minu üllatuseks ei näita antud vedrustuse kohta midagi üldiselt. Nagu täismehaanilise süsteemiga oleks tegemist. Muidugi vahva küll, et mida vähem "sitta" küljes seda lihtsam omal. See kord muidugi jäin lootma, et ükskord elus teeb see diagnostikavidin elu lihtsamaks. Üldiselt tegu vist on sellise suht töökindla vedrustusega ja palju vist näppima ei pea kuna helistasin kuu aega tagasi ühele vanale tuttavale kes Silberautos töötanud u. 2a ja oli küll tükk tegu selgeks teha mis vedrustus mul on ja, et tegu pole Airmaticuga. Ju siis pole selle 2a jooksul tulnud sellise asjaga autot sisse Praeguseks on langenud kahtlus siis padja sees olevale klapile, kõik nagu ühest suust süüdistavad seda. Kuna asi on vahetatav ainult koos padja endaga siis tõenäoliselt tuleb selle veaga elada nii kaua kui padi ise õhtale läheb. RE: S211 SLS - Black66 - 20-10-2017 Selle "veaga" elamine tapab ühel paremal päeval ka kompressori ära. Kui sellega oled valmis leppima, siis anna aga tuld. Mõistlikum oleks padi siiski ära vahetada. |