Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
tervist, olen siis ostmas W211 diisel Mercedest, omapoolne soov on muidugi 320cdi aga mootor pole otseselt tähtis, kuna osad vöivad taksod olla siis rohkem väldiks 200/220cdi mootoreid, muidu köik 200cdi kuni 320cdi sobivad vöimsuse poolest jne( soovitatavalt rida mootorid), avantgarde soovitatavalt.
nii palju on uuritud foorumeid jne igaltpoolt enne kui siia teema teen,
seda tean et airmaticut peaks vältima, kui juhuslikult pole seda hiljaaegu vahetatud kogu systeemi. elektroonika vead pidid olema tavalised,
niisiis, soovin siinsete kasutajate omapoolseid soovitusi, mida jälgida ostmise ajal, millised mootorid vähem vastupidavamad on, mingeid lisasid mida vältita(peale airmaticu?) jne jne
köik soovitused, kriitika, kogemused on teretulnud
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kallimad probleemid on 400cdi mootoril.
Vaid sedaani saab päris ilma õhuta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Ise ostsin uue aasta alguses 270 cdi, avangard. Kohe nädal peale ostu lõpetas lepingu sbc plokk. Ise tellimisega ja esinduses vahetusega läks ca 1000 euri maksma,ette seda viga vist näha ei saa kuidagi.
Muidu hea auto, mugav, vaikne, liigub normaalselt ning ei võta ülemäära kütust. Nagu ikka, proovi leida hea kerega. Mul 2002a ja rooste puudub peale kapotil olevate täkete. Kui juba uss sees, siis naljalt pidama ei saa, ma neid oma töökojas näinud küll.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
(16-05-2017, 07:17 PM)dexter Kirjutas: Ise ostsin uue aasta alguses 270 cdi, avangard. Kohe nädal peale ostu lõpetas lepingu sbc plokk. Ise tellimisega ja esinduses vahetusega läks ca 1000 euri maksma,ette seda viga vist näha ei saa kuidagi.
Muidu hea auto, mugav, vaikne, liigub normaalselt ning ei võta ülemäära kütust. Nagu ikka, proovi leida hea kerega. Mul 2002a ja rooste puudub peale kapotil olevate täkete. Kui juba uss sees, siis naljalt pidama ei saa, ma neid oma töökojas näinud küll. 211 nüüd küll ei roosteta. 210 aga küll.
Kurjajuur
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
211 võrreldes 210 tõesti roostetab vähem, aga üldmõistes kui on ikka kehvasti hooldatud masin, siis roostetab ja kuidas veel. Kõige hullem, et veel seestpoolt väljapoole...Kogemused juba pikad selle koha pealt
(16-05-2017, 07:43 PM)Randar Kirjutas: (16-05-2017, 07:17 PM)dexter Kirjutas: Ise ostsin uue aasta alguses 270 cdi, avangard. Kohe nädal peale ostu lõpetas lepingu sbc plokk. Ise tellimisega ja esinduses vahetusega läks ca 1000 euri maksma,ette seda viga vist näha ei saa kuidagi.
Muidu hea auto, mugav, vaikne, liigub normaalselt ning ei võta ülemäära kütust. Nagu ikka, proovi leida hea kerega. Mul 2002a ja rooste puudub peale kapotil olevate täkete. Kui juba uss sees, siis naljalt pidama ei saa, ma neid oma töökojas näinud küll. 211 nüüd küll ei roosteta. 210 aga küll.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(16-05-2017, 02:33 PM)Alkohoolik Kirjutas: tervist, olen siis ostmas W211 diisel Mercedest, omapoolne soov on muidugi 320cdi aga mootor pole otseselt tähtis...
köik soovitused, kriitika, kogemused on teretulnud
Räägi parem, mis hinnaklassist neid autosi otsid... 211 on nii lai mõiste. Odavama otsa isendid hakkavad 2000€ pealt ja kallimad viimase otsa isendite hinnad on seal 12k kandis veel.
Osta korras auto, ära osta läbisõitu. Prefacelift isenditel on kirved lõbud SBC, õhkvedrustus.
124'ga remontimisel ei anna isegi mitte kaudselt võrrelda. 211 on tunduvalt kallim ülal pidada.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
320CDI R6 peaks olema vist parim mootor? Uuem V6 pole enam nii töökindel?
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Täna sasin just jälle ühe tüüpveaga tegeleda. Tegu siis pm jälle sellise veaga mida pikalt ette näha pole. Tegu siis õlijahuti lekkega, kus õli lekib jahutusüsteemi. Aga õnneks uus jahuti ja tihend ei maksa palju. Letis ca 60 euro ringi. Töö ise seal juures palju tüütum ja kulukam.
Seega ostes kontrolli kindlasti paisupaaki ja õli korgi alla!
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kuidas faceliftidel 4matic vastu peab? 3.0d 4matic tundub üsna hea kooslus. Kunagi sattusin mingit usa foorumit lugema, seal oli juttu et esimestel tootmisaastatel lendasid vahekastid 10-20k miili pealt.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
hetkesed isendid jäävad 5000-7000 euri vahemikku, ja 2004-2005 aasta, möni yksik ka 2003 löpp olnud, hetkel vaadanud aind 3.2cdi r6 avantgarde mudeleid, mustad ja muud mittehöbedad eelisjärjekorras, läbisöit ei pidanud nendel ka midagi öieti näitama eks ("ära osta läbisöitu") ? muidugi loeb otsustamisel mis osad vahetatud (ntx öhkpadjad ja ?sbc? plokk ka jne)
ja kindlasti lasen arvuti kylge panna ja tehniliselt ära kontrollida enne ostu.
igajuhuks kysin ära et avantgarde tunneb köigelihtsamini nii ära et spidokaploki taust on valge eks ? ja classic ja elegansil must ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 22
Teemad: 2
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Avantgardel klaasid sinised!
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(20-05-2017, 11:12 AM)Alkohoolik Kirjutas: läbisöit ei pidanud nendel ka midagi öieti näitama eks ("ära osta läbisöitu") ? muidugi loeb otsustamisel mis osad vahetatud (ntx öhkpadjad ja ?sbc? plokk ka jne)
ja kindlasti lasen arvuti kylge panna ja tehniliselt ära kontrollida enne ostu.
igajuhuks kysin ära et avantgarde tunneb köigelihtsamini nii ära et spidokaploki taust on valge eks ? ja classic ja elegansil must ? Minu läbisõidu point oli selles, et väga palju on auto24's selliseid 180-250k sõitnud isendeid. Reeglina on need keritud, seega jäta läbisõit kõrvale ja vaata puhtalt seda, mis autoga tehtud on, ära lase läbisõidul ennast võluda. Üldiselt on need isendid kõik mõnusad 350+k sõitnud(kui just ei ole tõestatava ajalooga).
Avantgarde tunneb kõige lihtsamalt ära jah siniste klaaside ja valge taustaga spidoploki järgi. Enamasti on tiibadel ka avantgarde kleepsud + kui käigukangi nupp ei ole vahetatud on ka seal kiri Avantgarde. Tagatuledel peaks hele osa olema ka kergelt "smoked".
Postitused: 78
Teemad: 2
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Soovitan vaadata Norrast või Rootsist.
Läbisõidu osas võib oluliselt kindlamalt tunda kui Eestist ostes.
Roostetavad need masinad ka siin ja mitte vähe kuid leidub ka korralike isendeid.
Norra puhul lähevad autod odavaks enne ülevaatust. Teinekord võib saada väga hea hinnaga masina, millel on vaja vahetada pukse, pidurikettaid jms pudi-padi. Remondi hinnad kallid skandinaavias ja inimesed müüvad lihtsalt maha. Tasub vaadata masinaid, millele on väljastatud EU (kohalik ülevaatus) kontroll kiri. Seal on täpselt nimetatud osad, mis tuleb välja vahetada.
Lisaks soovin ära märkida ka selle, et siinsed ülevaatused on oluliselt keerulisemad kui Eestis või Lätis või mujal Baltikumis. Protsess on oluliselt detailsem.
Vajadusel saan aidata Møre og Romsdal piirkonnas auto ostu ja vormistamisega.
Masinaid võid uurida järgmistelt lehtedelt:
Norras:
link1
link2
oksjon
Rootsis
https://www.blocket.se/
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
otsisin endale just e400cdi airmatic , panoraam , ja teist w211 olen omanud mitu aastat tagasi ka . niiet oli millega võrrelda.
ostuga olen väga rahul . remondid tulevad iga ostetud autoga ja midagi hullu pole .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
|