Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90
#1
Mark: 190D w201
Väljalaskeaasta: 1991
Läbisõit: 300000
Mootor: 2.0 55kw
Muud tehn. andmed: 4.manuaal
Värvus: hall
Lisavarustus: 1xel.peegel, manuaalne katuseluuk.

Teen ka enda nn. ajutisest talveliikurist teema. Hea hiljem mälu värskendada ja ka abi paluda vahest.
Minuni sattus auto üpris imelikult. Kuna teine auto sai kevadel maha müüdud ja suve liikuriks sai bike siis sügise saabudes hakkasid uuesti mõtted liikuma mingi auto poole. Sõber kunagi pakkus antud liikurit mulle see seisis tema juures pikemat aega. Sellel hetkel ei olnud see kindlasti esimene valik. Pigem kujutasin ette mingit kolmest bemmi bensiini mootoriga mis juppideks sõita talvel. Aga aeg läks mööda ja ikkagi selle Mercedes-Benz ma ära tõin.
Seisis auto kuna oli surve mootoris.
[Pilt: 67356-IMG_0129.JPG]

Kodu veetud ja ka esimene pesu tehtud.(21.09.16)
[Pilt: 42449-IMG_0160.JPG]
Plokikaan vahetatud ja üv isegi vist juba läbitud.Ka 17" rh -d lisatud ja vedrusi kärbitud.Siin ees 225/45 rehv ees mis sai kohe ära võetud nendega sõita ei saanud. Alla läks 205/40(24.09.16)
[Pilt: 64578-IMG_0168.JPG]
Peale mõnda aega liiklemist.
[Pilt: 76969-IMG_0188.JPG]
[Pilt: 93824-IMG_0173.JPG]

Esialgne talve komplekt.
[Pilt: 75556-IMG_0382.JPG]

Siis aga sattus kätte 15" valukas siis läksid plekid kohe ka vahetusse.
[Pilt: 97642-IMG_0360.JPG]
Kerge iluravi ja alla.
[Pilt: 23688-IMG_0381.JPG]
[Pilt: 66583-IMG_0391.JPG]
Rool sai ka ära vahetatud hetkel kuna selle suure rooliga jääb salongis ruumi väheks. Big Grin
[Pilt: 56225-IMG_0429.JPG]
Paagi sõel otseloomulikult. Pildil juba veidi puhtam kui väljavõttes.
[Pilt: 28867-IMG_0234.JPG]
Vaakumpump ka lekkis, selle kangutasin lahti ja silikoonisin kinni tagasi.
[Pilt: 77879-IMG_0453.JPG]
Rh-d ootavad ka oma järge.Kui kellegil peaks kaks laia ranti üle olema võib märku anda.
[Pilt: 34663-IMG_0333.JPG]




Üpris kohe kohe sai selgeks ka see, et selles konditsioonis selle mootoriga tänapäeva liikluses osaleda pole võimalik.
Kasutusele sai võetud siis vito kolle ja ka pump.
Jätkan esimese posti uuendamist mingi hetk kuni saan järjepeale.
Vasta
#2
Pane mootori kohta rohkem infot. Ajad isu peale sedasi peaks vist ennast kokku võtma ja garaazi minema enda omale ka turbo peale viskama. Miks osaleda ei saanud turbo oli peal aga ikka ei liikunud?
Naftapress.
Vasta
#3
(21-01-2017, 11:55 AM)arts24h Kirjutas: Pane mootori kohta rohkem infot. Ajad isu peale sedasi peaks vist ennast kokku võtma ja garaazi minema enda omale ka turbo peale viskama. Miks osaleda ei saanud turbo oli peal aga ikka ei liikunud?

Aega rohkem siis kirjutan täpsemalt.
Algselt oli ju vabalthingav- siis oli hirmus.
Täna plaanin enda omal ehk turbo ära vahetada suurema vastu.
Hetkel kasutan vw 1,9 66kw turbot, uus tuleb om602 2,9td 95kw
Dynos oli hetkel 1,3bariga 80kw ja 250nm
Vasta
#4
Väände moment on juba ligilähedale 300-24 mootorile. See siis 6mm pumbaga?
Naftapress.
Vasta
#5
(21-01-2017, 08:04 PM)arts24h Kirjutas: Väände moment on juba ligilähedale 300-24 mootorile. See siis 6mm pumbaga?

6mm peaks see vito 2,3td pump olema jep.

Pilt kapotialusest enne tänast turbo vahetuse aktsiooni.

[Pilt: 52633-IMG_0458.JPG]

Uus kärakas küljes ka homme veel lõpetada ei viitsinud rohkem. Jube kaua aega läheb suvaliste asjade leiutamisele. Ja ka närve.
Huvitav palju rõhku võiks jätta? 1,5 ei tohiks kellegile halba teha?
[Pilt: 67288-IMG_0462_1.jpg]
Vasta
#6
Rõhk pole üksi mingi näitaja. Olulisem on õhu mass/kogus, mida läbi pumbatakse.

Aga 1.5 bari ei tohiks sellele turbole kindlasti haiget teha.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
(22-01-2017, 11:33 AM)hents99 Kirjutas: Rõhk pole üksi mingi näitaja. Olulisem on õhu mass/kogus, mida läbi pumbatakse.

Aga 1.5 bari ei tohiks sellele turbole kindlasti haiget teha.

Seda ma tean jah,et kogus ka oluline. Rõhku hoidis enne selle väikse turboga ka rõhu pärast poleks hakkanud vahetamagi.

Hetkel auto jälle siis sõidab. Rõhku jäi hetkel 1,7bari. Tundub, et toimib.
Pilt ka talvekonditsioonist.
[Pilt: 47952-IMG_0416.JPG]
Vasta
#8
Vahepeal pole suurt midagi peale sõitmise teinud. Kõik toimib.
Ainukese asjana installisin udukad stange sisse. Puhtalt visuaalse effekti pärast, meeldib päeval parkide ja udukatega kulgeda.
Põlema panin nad orig. udukate asemel. Tuled pärinevad punnsilma küljest.
A ja esituled kakkusin ka lahti puhastasin ära ja värvisin need tuleraamid või mis iganes asjad mustaks jäi pilt vähe parem.
Võiks veel tumedamad olla aga käivad küll. Ideaalse tulemuse saamiseks oleks tutikaid tulesi vaja ja siis neid veidi modida. Minu teha oleks siis oleks vist kõikidel autodel maailmas mustad tuled.

[Pilt: 93928-IMG_0485.JPG]

[Pilt: 45739-IMG_0489.JPG]
Vasta
#9
Mõtlesin ka W124 stangele nii teha, kuid kinnitused tegid? Päris äge näeb välja.
Vasta
#10
Ilus jah,oleks endalgi huvi kuidas kinnitused ja asjad tulid
Vasta
#11
Pole väga midagi teinud vahepeal. Ainult sõitnud. Siiski vahepeal kontrollisin teise komplekti pihusteid ära mis olemas olid,sest peal olevaid ei teadnudgi mis endast kujutavad. Said stendist läbi lastud kõik ühtlased 135 bari ja läksid peale peal olevad lasin huvipärast stendist läbi, olid 120bari. Aga vahet iseenesest polnud.
Aga kõik toimib jätkuvalt.
Kevade tulekul sai mb ka kerge poleeri ja ka oma 17"rhd ka uuenduse.
Üritan kunagi paremaid pilte ka tekitada.[Pilt: 65424-IMG_0578.JPG] [Pilt: 65637-IMG_0588.JPG][Pilt: 22545-IMG_0598.JPG][Pilt: 99992-IMG_0590.JPG]
Vasta
#12
Tubli töö! Mõtlesin isegi sellise uduka lahenduse peale. Aga ise plaanisin e34 udukaid kasutada. Kuid nurga erinevus on sees. Vaja rohkem teravama nina udukaid. Punnsilma oma tundub ideaalne!
Vasta
#13
Päris huvitav. Kuidas turbo effekt on? Kas muutus oluliselt vääne-kw. Kas viskab ka musta/ küttekulu mis võiks olla...
Vaatasin et puudu mb sihik. Mul riiulis seisab üks uus. Hea hinnaga...
Vasta
#14
(03-04-2017, 12:47 AM)danil523 Kirjutas: Päris huvitav. Kuidas turbo effekt on? Kas muutus oluliselt vääne-kw. Kas viskab ka musta/ küttekulu mis võiks olla...
Vaatasin et puudu mb sihik. Mul riiulis seisab üks uus. Hea hinnaga...

Alguses väiksema turboga ja väiksema rõhu ja natuke vähema kütusega sai rullidel 80kw ja 250nm. Hetkel võiks sellele ikka lisa olla veidi. Sõita täitsa hea. Olulist musta pole, algul ikka viskab kui rõhku veel pole. Küttekulu pole otseselt vaatand aga mingi 6-7. Ilmselt kui ökotada siis 5-6.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,211 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,413 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,432 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,375 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 896 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,234 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB W201 190D '87 - maxim1655 maxim1655 19 8,656 25-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: väikemees
  190D 2,0 53kw Turbo. 92a.-arts24h arts24h 62 52,139 18-09-2018, 05:33 PM
Viimane postitus: arts24h
  MB W124, 250D, 1991-Hundipoiss Hundipoiss 26 21,394 23-04-2017, 03:06 PM
Viimane postitus: Hundipoiss
  MB W124 CE 300 1991 tns-one 44 43,453 29-06-2016, 05:25 PM
Viimane postitus: tns-one



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne