Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 (/showthread.php?tid=45009)



MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - toomas90 - 21-01-2017

Mark: 190D w201
Väljalaskeaasta: 1991
Läbisõit: 300000
Mootor: 2.0 55kw
Muud tehn. andmed: 4.manuaal
Värvus: hall
Lisavarustus: 1xel.peegel, manuaalne katuseluuk.

Teen ka enda nn. ajutisest talveliikurist teema. Hea hiljem mälu värskendada ja ka abi paluda vahest.
Minuni sattus auto üpris imelikult. Kuna teine auto sai kevadel maha müüdud ja suve liikuriks sai bike siis sügise saabudes hakkasid uuesti mõtted liikuma mingi auto poole. Sõber kunagi pakkus antud liikurit mulle see seisis tema juures pikemat aega. Sellel hetkel ei olnud see kindlasti esimene valik. Pigem kujutasin ette mingit kolmest bemmi bensiini mootoriga mis juppideks sõita talvel. Aga aeg läks mööda ja ikkagi selle Mercedes-Benz ma ära tõin.
Seisis auto kuna oli surve mootoris.
[Pilt: 67356-IMG_0129.JPG]

Kodu veetud ja ka esimene pesu tehtud.(21.09.16)
[Pilt: 42449-IMG_0160.JPG]
Plokikaan vahetatud ja üv isegi vist juba läbitud.Ka 17" rh -d lisatud ja vedrusi kärbitud.Siin ees 225/45 rehv ees mis sai kohe ära võetud nendega sõita ei saanud. Alla läks 205/40(24.09.16)
[Pilt: 64578-IMG_0168.JPG]
Peale mõnda aega liiklemist.
[Pilt: 76969-IMG_0188.JPG]
[Pilt: 93824-IMG_0173.JPG]

Esialgne talve komplekt.
[Pilt: 75556-IMG_0382.JPG]

Siis aga sattus kätte 15" valukas siis läksid plekid kohe ka vahetusse.
[Pilt: 97642-IMG_0360.JPG]
Kerge iluravi ja alla.
[Pilt: 23688-IMG_0381.JPG]
[Pilt: 66583-IMG_0391.JPG]
Rool sai ka ära vahetatud hetkel kuna selle suure rooliga jääb salongis ruumi väheks. Big Grin
[Pilt: 56225-IMG_0429.JPG]
Paagi sõel otseloomulikult. Pildil juba veidi puhtam kui väljavõttes.
[Pilt: 28867-IMG_0234.JPG]
Vaakumpump ka lekkis, selle kangutasin lahti ja silikoonisin kinni tagasi.
[Pilt: 77879-IMG_0453.JPG]
Rh-d ootavad ka oma järge.Kui kellegil peaks kaks laia ranti üle olema võib märku anda.
[Pilt: 34663-IMG_0333.JPG]




Üpris kohe kohe sai selgeks ka see, et selles konditsioonis selle mootoriga tänapäeva liikluses osaleda pole võimalik.
Kasutusele sai võetud siis vito kolle ja ka pump.
Jätkan esimese posti uuendamist mingi hetk kuni saan järjepeale.



RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - arts24h - 21-01-2017

Pane mootori kohta rohkem infot. Ajad isu peale sedasi peaks vist ennast kokku võtma ja garaazi minema enda omale ka turbo peale viskama. Miks osaleda ei saanud turbo oli peal aga ikka ei liikunud?


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - toomas90 - 21-01-2017

(21-01-2017, 11:55 AM)arts24h Kirjutas: Pane mootori kohta rohkem infot. Ajad isu peale sedasi peaks vist ennast kokku võtma ja garaazi minema enda omale ka turbo peale viskama. Miks osaleda ei saanud turbo oli peal aga ikka ei liikunud?

Aega rohkem siis kirjutan täpsemalt.
Algselt oli ju vabalthingav- siis oli hirmus.
Täna plaanin enda omal ehk turbo ära vahetada suurema vastu.
Hetkel kasutan vw 1,9 66kw turbot, uus tuleb om602 2,9td 95kw
Dynos oli hetkel 1,3bariga 80kw ja 250nm


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - arts24h - 21-01-2017

Väände moment on juba ligilähedale 300-24 mootorile. See siis 6mm pumbaga?


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - toomas90 - 22-01-2017

(21-01-2017, 08:04 PM)arts24h Kirjutas: Väände moment on juba ligilähedale 300-24 mootorile. See siis 6mm pumbaga?

6mm peaks see vito 2,3td pump olema jep.

Pilt kapotialusest enne tänast turbo vahetuse aktsiooni.

[Pilt: 52633-IMG_0458.JPG]

Uus kärakas küljes ka homme veel lõpetada ei viitsinud rohkem. Jube kaua aega läheb suvaliste asjade leiutamisele. Ja ka närve.
Huvitav palju rõhku võiks jätta? 1,5 ei tohiks kellegile halba teha?
[Pilt: 67288-IMG_0462_1.jpg]


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - hents99 - 22-01-2017

Rõhk pole üksi mingi näitaja. Olulisem on õhu mass/kogus, mida läbi pumbatakse.

Aga 1.5 bari ei tohiks sellele turbole kindlasti haiget teha.


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - toomas90 - 22-01-2017

(22-01-2017, 11:33 AM)hents99 Kirjutas: Rõhk pole üksi mingi näitaja. Olulisem on õhu mass/kogus, mida läbi pumbatakse.

Aga 1.5 bari ei tohiks sellele turbole kindlasti haiget teha.

Seda ma tean jah,et kogus ka oluline. Rõhku hoidis enne selle väikse turboga ka rõhu pärast poleks hakkanud vahetamagi.

Hetkel auto jälle siis sõidab. Rõhku jäi hetkel 1,7bari. Tundub, et toimib.
Pilt ka talvekonditsioonist.
[Pilt: 47952-IMG_0416.JPG]


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - toomas90 - 15-02-2017

Vahepeal pole suurt midagi peale sõitmise teinud. Kõik toimib.
Ainukese asjana installisin udukad stange sisse. Puhtalt visuaalse effekti pärast, meeldib päeval parkide ja udukatega kulgeda.
Põlema panin nad orig. udukate asemel. Tuled pärinevad punnsilma küljest.
A ja esituled kakkusin ka lahti puhastasin ära ja värvisin need tuleraamid või mis iganes asjad mustaks jäi pilt vähe parem.
Võiks veel tumedamad olla aga käivad küll. Ideaalse tulemuse saamiseks oleks tutikaid tulesi vaja ja siis neid veidi modida. Minu teha oleks siis oleks vist kõikidel autodel maailmas mustad tuled.

[Pilt: 93928-IMG_0485.JPG]

[Pilt: 45739-IMG_0489.JPG]



RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - JorgenP - 15-02-2017

Mõtlesin ka W124 stangele nii teha, kuid kinnitused tegid? Päris äge näeb välja.


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - Gerthsemm1 - 16-02-2017

Ilus jah,oleks endalgi huvi kuidas kinnitused ja asjad tulid


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - toomas90 - 30-03-2017

Pole väga midagi teinud vahepeal. Ainult sõitnud. Siiski vahepeal kontrollisin teise komplekti pihusteid ära mis olemas olid,sest peal olevaid ei teadnudgi mis endast kujutavad. Said stendist läbi lastud kõik ühtlased 135 bari ja läksid peale peal olevad lasin huvipärast stendist läbi, olid 120bari. Aga vahet iseenesest polnud.
Aga kõik toimib jätkuvalt.
Kevade tulekul sai mb ka kerge poleeri ja ka oma 17"rhd ka uuenduse.
Üritan kunagi paremaid pilte ka tekitada.[Pilt: 65424-IMG_0578.JPG] [Pilt: 65637-IMG_0588.JPG][Pilt: 22545-IMG_0598.JPG][Pilt: 99992-IMG_0590.JPG]


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - Oldschool - 31-03-2017

Tubli töö! Mõtlesin isegi sellise uduka lahenduse peale. Aga ise plaanisin e34 udukaid kasutada. Kuid nurga erinevus on sees. Vaja rohkem teravama nina udukaid. Punnsilma oma tundub ideaalne!



RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - danil523 - 03-04-2017

Päris huvitav. Kuidas turbo effekt on? Kas muutus oluliselt vääne-kw. Kas viskab ka musta/ küttekulu mis võiks olla...
Vaatasin et puudu mb sihik. Mul riiulis seisab üks uus. Hea hinnaga...


RE: MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 - toomas90 - 03-04-2017

(03-04-2017, 12:47 AM)danil523 Kirjutas: Päris huvitav. Kuidas turbo effekt on? Kas muutus oluliselt vääne-kw. Kas viskab ka musta/ küttekulu mis võiks olla...
Vaatasin et puudu mb sihik. Mul riiulis seisab üks uus. Hea hinnaga...

Alguses väiksema turboga ja väiksema rõhu ja natuke vähema kütusega sai rullidel 80kw ja 250nm. Hetkel võiks sellele ikka lisa olla veidi. Sõita täitsa hea. Olulist musta pole, algul ikka viskab kui rõhku veel pole. Küttekulu pole otseselt vaatand aga mingi 6-7. Ilmselt kui ökotada siis 5-6.