28-12-2016, 07:49 PM
Mark: Mercedes-Benz
Väljalaskeaasta: 200d
Läbisõit: 505 000
Mootor: OM615.940
Värvus: weizengelb / nisukollane
sisu: olive stoff
Lisavarustus: katuseluuk, kärukonks
Tervist, kaua aega olen seda foorumit sirvinud ja nüüd tekkis idee enda uuest autost siia teema teha.
Masin sai toodud tuttavalt, kellel ma teadsin juba ammu, et kuskil tal selline seisab. Auto oli seisnud 10 aastat garaažis ja seisma jäi selle töttu, et külmalt ei tahtnud tööle minna. Huvi pärast sai auto köie otsas töölegi tõmmatud ja suure tossu saatel ta podisema hakkaski. Masin ise oli üllatavalt vaikne ilma kolinate ja liigse lärmita. Sisugi on korralik ja ilma aukudeta, kuigi see auto on taksot kunagi sõitnud. Kere vajab tegemist, aga olen palju hullemaid näinud.
Pilt tehtud hetk peale garaažist välja tõmbamist. Lähiajal lisan pilte juurde
Viimastel päevadel olen uurinud, miks auto ei käivitu. Sisselaskekollektorit eemaldades avastasin, et kolmanda silindri kanal oli pigist peaaegu umbes. Teistes silindrites sellist nähtust polnud. Lisaks oli veel kolmanda silindri eelsüüteküünal kahtlane (hõõgub ainult keerme poolt), kuigi takistus oli 0,8 nagu teistelgi. Täna jõudsingi arvatavasti kogu vea põhjuseni, milleks on teistmoodi pihusti. Teistel pihustitel peal kirjas 115bar, aga sellel 135 lisaks oli pihusti ksp poolne ava teistsugune kui teistel pihustitel.
Üldiseid plaane selle auto kohta ei oskagi õelda. Üritaksin suveks korda saada, aga lubadusi ei anna. Madalaks ei lase ja toonklaasi ei pane
Väljalaskeaasta: 200d
Läbisõit: 505 000
Mootor: OM615.940
Värvus: weizengelb / nisukollane
sisu: olive stoff
Lisavarustus: katuseluuk, kärukonks
Tervist, kaua aega olen seda foorumit sirvinud ja nüüd tekkis idee enda uuest autost siia teema teha.
Masin sai toodud tuttavalt, kellel ma teadsin juba ammu, et kuskil tal selline seisab. Auto oli seisnud 10 aastat garaažis ja seisma jäi selle töttu, et külmalt ei tahtnud tööle minna. Huvi pärast sai auto köie otsas töölegi tõmmatud ja suure tossu saatel ta podisema hakkaski. Masin ise oli üllatavalt vaikne ilma kolinate ja liigse lärmita. Sisugi on korralik ja ilma aukudeta, kuigi see auto on taksot kunagi sõitnud. Kere vajab tegemist, aga olen palju hullemaid näinud.
Pilt tehtud hetk peale garaažist välja tõmbamist. Lähiajal lisan pilte juurde
Viimastel päevadel olen uurinud, miks auto ei käivitu. Sisselaskekollektorit eemaldades avastasin, et kolmanda silindri kanal oli pigist peaaegu umbes. Teistes silindrites sellist nähtust polnud. Lisaks oli veel kolmanda silindri eelsüüteküünal kahtlane (hõõgub ainult keerme poolt), kuigi takistus oli 0,8 nagu teistelgi. Täna jõudsingi arvatavasti kogu vea põhjuseni, milleks on teistmoodi pihusti. Teistel pihustitel peal kirjas 115bar, aga sellel 135 lisaks oli pihusti ksp poolne ava teistsugune kui teistel pihustitel.
Üldiseid plaane selle auto kohta ei oskagi õelda. Üritaksin suveks korda saada, aga lubadusi ei anna. Madalaks ei lase ja toonklaasi ei pane