Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Dec 2016
Maine:
0
Tere
S210 E290 td 97a vaja vahetada tagumised vedrud. Autol amordid nivooregulaatoriga. ladu24.ee pakub erinevaid variante. Küsimus milline on vedrude vahe nivooregulaatoriga ja ilma? Kas vedru mis on mõeldud ilma nivooregulaatorita autole sobib nivooregulaatoriga autole?
Ette tänades
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
mis sul viga vedrudega ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 350
Teemad: 23
Liitus: Mar 2010
Maine:
6
27-12-2016, 04:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2016, 04:32 PM ja muutjaks oli MbLammutus.)
Muidugi on nad täiesti erinevad. Tööpõhimõte vedrustusel on erinev ju. Universaalil teeb kogu töö ära nivooamort. Vedru on hoopis pehmem kui sedaanil. Üldiselt kahtlen kas asi on üldse vedrude purunemises. Amort tõstab ja langetab autot. Vedru ei puutu üldse kõrgusesse. Katki võib olla hoopis regulaator, mis annab siis vastava reguleeringu tagasillale või on selle regulaatori hoovastik purunenud. Asub see tagasilla juures. Kui on vaja kasutatud vedrusid siis võib panna ka kasutatud. Meil on olemas, 15 eur tk. Ka regulaator peaks olemas olema. Kui auto näiteks hüppab siis on katki rõhupaunad. Üldiselt tasuks auto asjatundjate juurde viia kui ise ehitama hakates.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nivoosüsteem peab hoidma kõrgust vedrust sõltumatult. Kui ei hoia, on peetis süsteem ise. Otsinguga tuleb lugemist nii veaotsinguks kui remondiks piisavalt.
Nagu öeldi, on nivoota vedru jäigem. Universaalilt nivoo eemaldamisel on probleem asendusamortisaatori leidmisega. Väidetavalt mahub alla miskise maasturi esimene amort, mille alumine kinnitus tuleb ümber puurida.
Soovitav on siiski süsteem korda teha, on sedapalju mugav asi igapäevatoimetusteks.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Minu s124-jal selline jama et nii kui auto välja suretan siis vajub alla ja käivitamisel tõstab tagumiku tuntava jõnksuga kohe ülesse. Vahepeal oli veel nii et kui kohapeal töötas siis vajus tagumik vaikselt alla ja siis viskas jälle ülesse ja hakkas jälle vajuma. Ise kahtlustan seda klappi mis on tagaistujate tagumiku all. Oskab keegi midagi soovitada kuidas leida viga?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.