Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Tere. Plaanin osta w140 mida olen soovinud ja tahtnud veel lapsepolvest.
Osta tahan restailingu mallist diiselit. Aga ei ole veel leidnud normaalset infot sellest, et mida parev v6tta ja miks- kas 3.0 voi 3.5.
ja teine kysimus juba ette joostes.
Et vaatasin autovaraosade hindu.. nad on sama detailile vaga kontrastsed 11-50 eurot .. tahan aru saada et mis firmad on t6esti head et auto oleks maksimaalselt originaalile vastav. Et mitte kaotada seda komfortsust.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kui öigesti mäletan siis 3.0 130kW uuem ja parem ning vöimsam kui vanem 3.5 110kW.
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
(10-09-2016, 08:22 PM)nostromo Kirjutas: Kui öigesti mäletan siis 3.0 130kW uuem ja parem ning vöimsam kui vanem 3.5 110kW.
see et on uus kyll... aga minu peamine kysimus, et milline on parem ja kindlam. kuna auto vanused ja labisoidud nendel autodel juba suured
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Uuem 130kW pidi vist ka üsna kindel olema. Pole väga diislitega kursis. Kindlasti targemaid.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nostromo facelift ei tähenda alati paremat ja tookindlamat. Teine kord on vanem ja hoitud praem kui uuem. Uhesonaga koik soltub seisukorrast.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
No kolmene peaks igal sajal juhul parem valik olema. Liigub oluliselt paremini ja töökindlus peaks ju väga hea olema,
ega siis niisama ei pandud need mootorid eritellimusena peale G klassidele mis siin käisid ümbermaailmareisil mingid
aastad tagasi. Just töökindluse pärast ning see, et kütuse suhtes pole väga pirtsakad.
Iial ei tea ju mis kvaliteediga kütust kuskilt Peruu külatanklast saad.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
3,5 on vanem ja pommikindlam, aga nagu eespool öeldi, tasuks 3,0 võtta. Oli mul see 110kW s ja kui ma sain võrdlusmomendina sõbra 130kW proovida, siis vahe on ikka öö ja päev.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Siim-jah loomulikult loeb selliste vanakeste juures pigem seisukord kuid kui 1:1 võtta siis 3.0 130kW parem.
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
(11-09-2016, 06:30 AM)Karl Kirjutas: ...ega siis niisama ei pandud need mootorid eritellimusena peale G klassidele mis siin käisid ümbermaailmareisil mingid aastad tagasi...
Et lihtsalt täpsustuseks: G300TD on täitsa ametlik G-klassi mudel just sellesama OM606 turbomootoriga. Ka ümbermaailmareisi autod olid juba tehasest väljudes sellised. Toodeti aastatel 1997-2001, parim vanakooli ridapumbaga mudel. Paljude lemmikmootor ka siin foorumis.
Endalgi selline olnud ja läbisõitu kogunes üle 150 tuhande mõne aastaga. Jaksas rasket haagist vedada ja muidu ka oli täitsa mõnus sõita.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Rolling Estonians startis kolme g klassiga 2002a, ma ei teagi kas võeti päris tutikad autod ja telliti enam mitte tootmises oleva 606 mootoriga, mingi taoline jutt on endal ka meelde jäänud.
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
11-09-2016, 07:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2016, 07:31 PM ja muutjaks oli verbal.)
(11-09-2016, 07:14 PM)erx000 Kirjutas: Rolling Estonians startis kolme g klassiga 2002a, ma ei teagi kas võeti päris tutikad autod ja telliti enam mitte tootmises oleva 606 mootoriga, mingi taoline jutt on endal ka meelde jäänud.
Täitsa huvitav siis. Tean üht inimest, kes konkreetselt nende kolme auto ettevalmistamisega tegeles. Proovin järgi küsida, äkki ilma põhjuseta targutasin
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Olen ka kuulnud et vahetati uuemad CDI? mootorid vanemate vastupidavamate vastu.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Eks neil om603el ka nõrki kohti nagu blokikaaned,kaanetihendid,turbod. aga eks see tuleb kasutaja lohakusest.
Ise elasin ühe remondikuuri läbi ja oi halba sellega.
Muidu kütusekulu oli mõistlik nii suvel kui talvel. Fantast on ka see et see 603 käivitub ka kõige suurema külmaga ilusti.
Ise eelistaksin 3.5 ikka kuna talub ebakvaliteetsemat kütust .
Võite parandada mind
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
võin parandada, pump on sisuliselt sama rida pump. Elavad solgi üle, kui seda kusagilt veel saada on. Kuid kes otsib see leiab.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(11-09-2016, 07:29 PM)verbal Kirjutas: (11-09-2016, 07:14 PM)erx000 Kirjutas: Rolling Estonians startis kolme g klassiga 2002a, ma ei teagi kas võeti päris tutikad autod ja telliti enam mitte tootmises oleva 606 mootoriga, mingi taoline jutt on endal ka meelde jäänud.
Täitsa huvitav siis. Tean üht inimest, kes konkreetselt nende kolme auto ettevalmistamisega tegeles. Proovin järgi küsida, äkki ilma põhjuseta targutasin
Minu mäletamist mööda härra Rüütel just saates rääkis, et spetsiaalselt tellitud vana tüübi mootoritega masinad olid, mitte liinilt tulnud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
|