20-07-2016, 11:19 PM
Inspireeritunna minu igapäevaliikuri väikese remondist sai CL ka hooldatud.
BMW mootori töö ei olnud nii sujuv kui tavapäraselt, peale paari katset avastati DMG Autos, et kinni on jäänud drosselklapp. Õnneks, vähemalt esialgu paistab, et lihtsast puhastamisest oli kasu. Erinevaid autofoorumeid uurides tuli välja, et heitgaaside retsirkulatsiooni tõttu kogunebki klapi ümber tahma ja õli, mida on ka vahetevahel mõistlik eemaldada ennetava meetmena.
Selleks, et CL drosselklapi seisukorda hinnata piisab vaid õhufiltrite korpuse eemaldamisest. Õnneks selleks eraldi tööriistu vaja polegi. Klapi ümbruses oli näha vaid vähest musta tahma, mille eemaldamine oli üsna hõlbus. Puhastamise jaoks ostetud puhastusvahendit kulus igatahes minimaalselt.
Klapi tööd saab ka üsna kergelt kontrollida, piisav vaid süüte sisselülitamisest ja gaasipedaalile vajutamisest.
Ühtlasi said vahetatud ka õhufiltrid, keeruline oli vaid õige filtri leidmine. Tuleb välja, et filtrit pakutakse kahe erineva paksusega 50 ja 42 mm, vaja oli just viimast. Igatahes suured autovaruosade poed jäid hätta ja pakkusid vai 50 mm paksust filtrit (nii olevat kataloogis kirjas). Lõpuks said uued filtrid (Mahle LX2877) MB varuosade poest ostetud (tellimuse ja kättesaamise vahele jäid vaid loetud tunnid). Vanad filtrid olid AMG originaalid Mann toodang.
Filtrite vahetuse intervalliks oli ca 10 tuh. km (viimati vahetati vahetult enne auto ostu Prantsusmaal). Läbisõit on nüüdseks 62640 km.
BMW mootori töö ei olnud nii sujuv kui tavapäraselt, peale paari katset avastati DMG Autos, et kinni on jäänud drosselklapp. Õnneks, vähemalt esialgu paistab, et lihtsast puhastamisest oli kasu. Erinevaid autofoorumeid uurides tuli välja, et heitgaaside retsirkulatsiooni tõttu kogunebki klapi ümber tahma ja õli, mida on ka vahetevahel mõistlik eemaldada ennetava meetmena.
Selleks, et CL drosselklapi seisukorda hinnata piisab vaid õhufiltrite korpuse eemaldamisest. Õnneks selleks eraldi tööriistu vaja polegi. Klapi ümbruses oli näha vaid vähest musta tahma, mille eemaldamine oli üsna hõlbus. Puhastamise jaoks ostetud puhastusvahendit kulus igatahes minimaalselt.
Klapi tööd saab ka üsna kergelt kontrollida, piisav vaid süüte sisselülitamisest ja gaasipedaalile vajutamisest.
Ühtlasi said vahetatud ka õhufiltrid, keeruline oli vaid õige filtri leidmine. Tuleb välja, et filtrit pakutakse kahe erineva paksusega 50 ja 42 mm, vaja oli just viimast. Igatahes suured autovaruosade poed jäid hätta ja pakkusid vai 50 mm paksust filtrit (nii olevat kataloogis kirjas). Lõpuks said uued filtrid (Mahle LX2877) MB varuosade poest ostetud (tellimuse ja kättesaamise vahele jäid vaid loetud tunnid). Vanad filtrid olid AMG originaalid Mann toodang.
Filtrite vahetuse intervalliks oli ca 10 tuh. km (viimati vahetati vahetult enne auto ostu Prantsusmaal). Läbisõit on nüüdseks 62640 km.
Cl55 AMG