Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
300 SE....300 SD,ks
#1
Kuna endal oli palju küsimusi ja eriti kuskilt vastust ei saanud,siis annan siin edasi omad kogemused.
Mootor siis tegemist 3,0 r6 diisliga,istub täpselt originaal käppade vahele,siis tuleb ümberehitada gaasihoovastik varjante on erinevaid,mina sain idee romulast vb panen hiljem pildid üles ja hilem kulub vähe aega selle trossi mis käiguvahetust reguleerib paikasaamisega.
Järgmiseks siis vaakum kuna suretus käib vaakumiga siis on välja pakkuda 3 varjanti
1.Diisel mb süütelukk ja siis on vaja vaakumtoru ka salongi viia
2.On kasutatud tuledekorrektori nuppu (seda nagu ei soovitaks)3.Ektriline klapp selle saab romulast(seda varjanti kasutasin ise)
Ja siis radiaator kuna 300 E radikal on otsad teistpidi siis see nagu ei sobi,
Peale sobib siis W124 300 D radikas või siis W123 300 D oma aga see pole ka just parim lahendus kuna ventilaator jääb vähe eemale.
Roolivõimendi voolikud tuleb ka pikemaks teha ja mul ei sobinud voolikute keere ka nii et panin 300 E roolivõimendi peale.
Natuke tuli pikemaks teha salongi minevaid veevoolikuid ja pidurivõimendi voolik.
Ja siis elekter Pikemaks tuleb teha temeratuuri andurisse minev kaabel.
Järgmiseks paigaltada eelsüüte relee, selle käivitusvoolu võtsin süütepooli toitelt ja küünaltesse mineva otse akult.
Siis oleks nagu kõik põhiline tehtud.
Järgmine mure on nüüd kuidas tahhomeeter toimima saada,niipalju olen kuulnud et vaja on mingit releed ja üks mikroskeem 300 d W124 tahhokalt.Eks annan siis teada kui olen selle toimima saanud.

Vasta
#2
jõudu ehitamisel olen ka ühe 126SELi diislix teinud terve nädal läx aega Smile
aga ex jah 126 mõtlemis rohkem kui 124 diisliks ümber tegemisel aga tegelikult suht keeruline ka pole...
edu sulleWink
Vasta
#3
Mul sama asi läbi tehtud.Radikaks sai pandud 250D oma.Kuna tiivikut mootoriga kaasa ei saanud, siis sai Track-i käest kondi ventikas ostetud.Kõige suurem mure oli õhupuhasti kaanega-selle oli eelmine omanik ära retsinud(ei mahtunud ära ja lõikas kumera osa välja,jättis ainult klambrite aluse ja tegi sapaka ribilise õhuava selle asemele:eureka:.)Sai siis uut kaant otsitud aga kasutatut oli suht võimatu leida, nii tegingi 200D ja 250D omadest ühe kokku ja toimib ok.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S 300 SE 126 91a Hervin 5 448 23-01-2024, 10:02 PM
Viimane postitus: Hervin
  Mercedes-Benz S 300 3.0 Turbodiesel om606 130kW cohiba 0 530 04-04-2023, 04:41 AM
Viimane postitus: cohiba
  Lennart Meri S 300 Telepoiss 42 33,480 06-11-2020, 12:33 PM
Viimane postitus: Rolz
  w126 300 SEL 132 kw 1989 a Afgaan124 15 16,565 20-12-2016, 07:03 PM
Viimane postitus: Afgaan124
  MB 300 SE TD USA Automaat-käigukastis mingi viga! avallox 0 1,783 20-10-2013, 09:05 PM
Viimane postitus: avallox
  S 320 2004a B servic saab täis 300 000 km teesalu 4 4,003 16-02-2009, 03:07 AM
Viimane postitus: teesalu
  300 se eiko 9 6,450 22-01-2009, 07:12 PM
Viimane postitus: eiko
  1987a 300 se lambdaandur eiko 5 4,409 16-11-2008, 06:20 PM
Viimane postitus: 45069
  300 SE HotPapa 0 1,936 13-06-2007, 12:46 PM
Viimane postitus: HotPapa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne