12-05-2015, 10:20 PM
Selline mure siis värskelt soetatud Vitoga. Esimesed 150 km oli vaikus, siis hakkas vaikselt kiirendades tunda andma, et kui kõvemini trosseli pedaali vajutasid tuli nagu detonatsiooni klõbin või hüdrokate klõbin sisse. Nüüdseks olen sõitnud ca 300km selle bussiga ja enam ei taha sõita valus hakkab. Külmalt ei ole midagi kuulda kui natuke soeneb mootor hakkab tegema, ja pigem klõbiseb, tigiseb 2000 - 3000 rpm. Eriti hull on kui sooja mootoriga jätad nii ca 10 min seisma ja paned uuesti käima, siis teeb tühikäigul ka, ja maanteel sõites 90km\h klõbiseb ka valusalt. Alustuseks sai kohe uus korralik õli ja õlifilter pandud, ei midagi. Kuna hääl tekib ka kohapeal gaasipedaaliga mängides sai selgeks, et hääl tuleb ketipoolsest otsast. Võtsin õhupuhastajad, mootoripadjad jne eest ära ja abiseadmetega kuulates sai selgeks, et hääl tuleb kõrgsurve pumbast, võtsin pumba maha ja laiali pump iseenesest silmajärgi kõik ok. Ainuke asi, mis leidsin, et pumba võlli ja selle "liblika" ( mis ühendab pumba võlli ja mootori poolt vedavat hammasratast) liitekoht on kulunud ja lõtkub aga see ei ole minuarust loogiline, et ca 150 km see nii kõvasti klõbisema hakkab. Pikk jutt aga äkki kellegil on kogemusi cdi-l sarnase probleemiga või on mingeid häid mõtteid. Homme läheb muidugi teine pump ka lammarist peale aga äkki teab keegi oma kogemusest kohe, mis viga on.