Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OM 602.912 kõrgsurve pumba seadistamine Tallinnas?
#1
Tervist,

Kes tegeleb Tallinnas kõrgsurvepumba seadistamisega? Nii eelmise omaniku sõnul kui ka praegusel inspektsioonil tundub, et mu 2.5-se pump on varajane. Uurisin foorumist/netist erinevaid võimalusi kuid tunnen, et ei ole veel piisavalt pädev sellise asja lahendamiseks. Lahendused tundusid keerulised ja vajasid spets tööriistu.

Kui keegi oskab antud küsimuse suhtes aidata, oleksin tänulik.

Parimat,
Mario
Vasta
#2
Ma arvan, et Karla auto saab hakkama
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
(06-04-2015, 11:32 AM)OnkelMats Kirjutas: Kes tegeleb Tallinnas kõrgsurvepumba seadistamisega? Nii eelmise omaniku sõnul kui ka praegusel inspektsioonil tundub, et mu 2.5-se pump on varajane.
...

Varane pritsehetk pole õnneks pumba seadistamineWink Selle lihtsa tööga peaks iga endast lugu pidav diislipood suutma hakkama saada. Küsi Test-Remist Männikul, pikad neil järjekorrad on.

Kunagi kiideti ka Joe garaaži, kuid viimasel ajal pole neist midagi kuulda.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=103126

Karla puhul peab silma peal hoidma, et nad uut pumpa koos vastava arvega ei installeeriks.
Vasta
#4
Käisin huvi pärast diislimeistris jutul, sain aja järgmiseks esmaspäevaks. Eks ole siis näha kas paraneb midagi või ei. Karla kohta olen kuulnud tuttavatelt pigem negatiivset tagasisidet. Teeksin muidu ise, kuid kardan asja veel rohkem ära rikkuda õigete tööriistade puudumise tõttu Smile Tänud vastuste eest sellegipoolest.

E: Küsimuse püstitasin vast jällegi tegelikult ilmaasjata nagu tavaks arvates, et iga töökoda sellise asjaga hakkama ei saa. (Põhjuseks see, et pole antud probleemiga varem pidanud tegelema)
Vasta
#5
Eks see rivipump on nagu KE Jet, mille tegijaid jääb üha vähemaks. Kindlasti saab abi Karla Autost, aga proovida võib tõesti ka Diislimeistrit, Test-Rem Diislit, Jassi Autotuba. Kesk-Eestis veel Oisu Diislit. Mis puutub hr.Võsa mainitud Joe Garaazi, siis see firma lagunes juba aastaid tagasi peale omaniku ja juhataja surma (nimi pole enam meeles). Seal oli päris asjalik meister nimega Anton, kes tänaseks askeldab Koplis ja firma nimi on OÜ Ant. Kas ta mõne mehe veel Joest kaasa haaras, ei tea. Ta armastab kangesti 2.5 liitriseid diiselmootoriga Voyagere remontida.
Vasta
#6
Võib olla neid tegijad jääb Eestis vähemaks, aga hetkel tundub küll, et ülemaailmselt on neid mehi juurde tekkimas.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#7
Diislimeistris igatahes tundus härra väga asjalik olema. Mainis, et kunagi sai neid mersusid tehtud küll ja veel kuid viimased 4 aastat pole eriti ühtegi tema juures käinud. Teadis peast õiget asendit (14 kraadi peale) kui ka muud sinna juurde kuuluvat, ootan igatahes suurima huviga.
Vasta
#8
Ilmselt oli see Vambola. Diislimeister sa alguse nii, et Oisu Diisli töömees nimega Vambola otsustas Tallinna kolida ja oma firma teha. Oisu Diisel kaotas väärt töömehe ja Tallinn sai juurde uue diiseltöökoja.
Vasta
#9
Nii auto käes. 10 kraadi oli pump vale. Enam ei suitse, jõnksuta kohalt minnes/tagurdades ja kiirendades/sõidu ajal hulga vaiksem, kuid tühikäigu lagin läks kõvemaks ja külmkäivitus mõnevõrra kehvemaks(esimene käivitus potsus ja ajas suitsu välja). Ilmselt vaatama proovima veel klappe reguleerida ja äkki proovida vanad boschi pihustiotsad ära puhastada ja tagasi panna. Igatahes diislimeistri suhtes positiivne järelkaja minupoolt. Ise nad soovitasid tulla veel tagasi ja lasta pump stendi panna, vb mõni plunser vigane.
Vasta
#10
(13-04-2015, 05:27 PM)OnkelMats Kirjutas: ...
Ilmselt vaatama proovima veel klappe reguleerida ja äkki proovida vanad boschi pihustiotsad ära puhastada ja tagasi panna. Igatahes diislimeistri suhtes positiivne järelkaja minupoolt. Ise nad soovitasid tulla veel tagasi ja lasta pump stendi panna, vb mõni plunser vigane.

Klappide reguleeringu eest hoolitseb hüdrosurve. Klapid võivad aga lihtviisiliselt lekkidaWink

Pihustiotste puhastamisel puudub mõte ja nende vahetamine ja reguleerimine võiks ka jääda asjatundjale. Pihustite eemaldamisel tasub kohe mõõta ka silindrite surved. Saab kohe pildi ette.

Pumba stendimine on iseenesest hea mõte. Palju nad selle eest küsivad?
Vasta
#11
Ei oska sellele küsimusele momendil vastata kuna hinnakirja ei uurinud.
Vasta
#12
Pumba võib tõesti stendi panna. Pihustiotste puhastamist diiselmootori puhul ei ole olemas. Kui ots on kulunud, siis on ta kulunud ja ta tuleb uue vastu välja vahetada. Bosch otsa number peaks olema 0 434 250 128 ja selle jaehind on umbes 15.- €/tk.
Vasta
#13
Okei, pean tõepoolest tõdema, et ei ole ise piisavalt pädev veel sellel alal. Mingil saidil oli boschi ots 25 € tükk. Hetkel panin sisse Toprani omad, iseasi kas nad toimivad ka aga proovida võis stiilis 6 € tükk. Muidugi mercedessource soovitab Monarki otsasid ja kuskil teisel saidil kirjutati, et selline Itaalia firma nagu Bosio teeb asendamatuid otsasid mersudele. Iseasi, kust neid saada võib. Nüüd õhtul tulin sõidust siis käis mootor juba päris hästi. Ühte-teist tasuks ikkagi uurida.
Vasta
#14
Mul hetkel sõidab DTP otstega, neid kasutab nii Oisu kui ka Lepna läheda Peeter Moisto. Boschi millegipärast ei kiidetud.
Vasta
#15
(13-04-2015, 10:46 PM)OnkelMats Kirjutas: ...
Hetkel panin sisse Toprani omad, iseasi kas nad toimivad ka aga proovida võis stiilis 6 € tükk.
...

Panid ise või lasid panna?
Palju avanemisrõhk sai?
Vasta
#16
http://dieselgiant.com/mercedesinjectorn...eplace.htm

Tegin selle lehekülje järgi. Õige momendiga kinni, rõhku ei testinud - võimalik, et selles probleem ongi. Ideepoolest oli otstevahetus stiilis nagu süüteküünalde vahetamine, selleks otsustasin ise teha.
Vasta
#17
(14-04-2015, 10:31 AM)OnkelMats Kirjutas: http://dieselgiant.com/mercedesinjectorn...eplace.htm

Tegin selle lehekülje järgi. Õige momendiga kinni, rõhku ei testinud - võimalik, et selles probleem ongi. Ideepoolest oli otstevahetus stiilis nagu süüteküünalde vahetamine, selleks otsustasin ise teha.

Idee poolest jah lihtne mehhaanikutöö. Aga PUHAS säärane!

Pihustirõhud määravad selle, palju pritse hilistub, kui hästi kütus udustub (atomiseerub) ja selle lõppemise konkreetsuse. Pealegi on iga vedru siiski erinev. Seega pihustiotste vahetamisele peab järgnema pihustusrõhule seadmine manomeetri järgi. Konkreetsest rõhust olulisem on see, et kõik pihustid töötaks võimalikult samal rõhul.

Samuti annab rõhu konrollimine võimaluse avastada praakots enne asjatut monteerimist. Pihustuskoonuse kuju on üsna kõnekas.
Vasta
#18
Nõustun. Ilmselt lasen ennem pigem siis pihustid stendi panna kuna pump tundub hästi toimivat, kiirendus pole katkendlik, jõudu on 66kw puhul küll ja pöördel on vaikne, hetkel on häälekas vaid tühikäik. Hea võrdlus on mul mu vana universaal, mis käis enneolematult vaikselt võrreldes paljude 124dega.
Vasta
#19
Häälekas tühikäik võib veidi hiljem vaiksemaks minna kui uued otsad on veidi tööd teinud. Kui ei lähe on kas otsa kehvad, süütenurk liiga varane või lihtsalt mootor kohv.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  TÜV puntkide kogemused Tallinnas Rolz 8 1,164 01-10-2022, 06:02 PM
Viimane postitus: stihl
  2.9 Sprinteri pumba remont Janesjann 2 818 07-02-2022, 11:12 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Nimetage koht Tallinnas, kus pääseks tasuta auto alla. Atman67 12 9,444 03-12-2019, 01:54 AM
Viimane postitus: Haasma
  MB w124 3.0D kõrgsurve pumba karteri tihend Gerthsemm 3 2,789 28-10-2019, 11:08 PM
Viimane postitus: Gerthsemm
  Arukas tehnoülevaatuse koht Tallinnas või Harjus Atman67 9 6,483 19-07-2018, 05:19 PM
Viimane postitus: nostromo
  W210 ei käivitu peale pumba vahetust. m2rduu 0 1,932 03-09-2015, 12:03 PM
Viimane postitus: m2rduu
  mb 617 mootori diisli pumba peale keeramine? voolavvesi 1 2,734 23-03-2015, 01:50 PM
Viimane postitus: 124STD
  OM 602.980 mootori ja pumba märgid. itbilen 8 8,263 15-10-2014, 01:32 PM
Viimane postitus: loori10
  ABC amortite žarniirid/žarniiride taastamine Tallinnas Rolz 6 7,555 20-06-2014, 07:44 PM
Viimane postitus: shed
  VP37 pumba every mod itbilen 2 3,256 28-07-2013, 10:03 AM
Viimane postitus: itbilen



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne