Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E 270 CDI W211 kütusesurvet pole
#1
tervist. probleem algas sellega,et paar päeva tagasi hakkas auto kohapealt minnes välja surema. Suure hoo peal pole midagi viga, aga näiteks jäädes valgusfoori taha seisma ja siis sealt uuesti startides sureb auto välja. Autot uuest käivitades käivitus koheselt ja järgmise foori taga hakkas sama jant pihta. Sai käidud diagnostis. Arvuti näitas madalat kütusesurvet. Sai vead ära nullitud, ning sõidetud koos arvutiga umbes 20 minutit, viga peale ei saanud. Sõitsin siis remondikohast minema, umbes 10 km eemal lõi mootori tule põlema ja auto suri välja. Kutsusin diagnosti uuesti kohale, näitas uuesti kütuserõhu viga. Survelatis rõhk ei suurenenud starterit andes mitte üks gramm. Testisime kütusesurvet kuni kõrgsurvepumbani, sinnani on ok. Peale kõrgsurvepumpa midagi edasi ei tule. Kas saab süüdistada ainult kõrgsurvepumpa või on seal ka mõni muu andur või klapp, mida süüdistada?
Vasta
#2
(31-12-2014, 10:07 PM)onu_siim Kirjutas: Latti siis surve ei jõua? On see diagnoos pandud rõhuanduri näidu põhjal?
Lati ühes otsas on rõhuandur, teises otsas rõhuregulaator ning kõrgsurvepumba küljes on kogust regulliv klapp. Kui diagnoosivõimekus on piisav, kontrollige nende toimetamist. Võiks ka pihustite tagasivoolu kontrollida.

Latti surve ei jõua jah ning diagnoos on pandud jah rõhuanduri põhjal. Pihustite tagasivoolu ju kontrollida ei saa,kui latti surve ei jõua, aga auto käis kuu aega tagasi silberautos diagnostis ja pihustite ülevoolud kui ka elektriline osa toimisid laitmatult. Kas on mingi teine viis kuidas kontrollida rõhuandurit ja rõhuregulaatorit?
Vasta
#3
(01-01-2015, 01:48 AM)onu_siim Kirjutas: Latti kas ikkagi piisav rõhk tekib, kuid rõhuandur vigane ning auto arvates seal pole piisavat rõhku või rõhuregulaator defektne ning seetõttu surve alla vajaliku.

survet pole üldse on ainult etteande surve.
Vasta
#4
(01-01-2015, 05:44 PM)annika19 Kirjutas:
(01-01-2015, 01:48 AM)onu_siim Kirjutas: Latti kas ikkagi piisav rõhk tekib, kuid rõhuandur vigane ning auto arvates seal pole piisavat rõhku või rõhuregulaator defektne ning seetõttu surve alla vajaliku.

survet pole üldse on ainult etteande surve.

Kas seda on mõõdetud välise manomeetriga? Sest ainult sedasi saab olla kindel rõhus (või selle puudumises).

Valetavaid andureid ennegi nähtud...Icon_rolleyes
Vasta
#5


[/quote]

Kas seda on mõõdetud välise manomeetriga? Sest ainult sedasi saab olla kindel rõhus (või selle puudumises).

Valetavaid andureid ennegi nähtud...Icon_rolleyes
[/quote]

ei ole mõõdetud välise manomeetriga.rõhu andur näitas ise et rõhku pole,aga avasin veel ka toru mis tuleb kõrgsurvepumbast survelatti.starterit andes absoluutselt mitte ühtegi tilka kütust peale ei tule.
Vasta
#6
Päris keeruline ühendada manomeetrit, surve on ka selline meeldiv paarsada kuni pea paartuhat bari, kui mootor otsustab tööle minna.
Kui latil surve puudub, igasugune tuleks pumpa vist kahtlustada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
(01-01-2015, 11:55 PM)Laur Kirjutas: Päris keeruline ühendada manomeetrit, surve on ka selline meeldiv paarsada kuni pea paartuhat bari, kui mootor otsustab tööle minna.
Kui latil surve puudub, igasugune tuleks pumpa vist kahtlustada.

kas võib veel olla selline võimalik variant et rõhuklapp tuksi läinud ja see annab kõrgsurvepumbale infot et kütust peale ei annaks?
Vasta
#8
No ma võtsin lahti kütusefiltri peale mineva toru sinna jookseb ilusti peale starterit andes.järgmisena avasin toru survelatist mis tuleb kõrgsurvepumbast sinna aga enam ei tule üldse kütet peale.kas vahepeal veel mõni klapp või andur mis võib olla vigane?
Vasta
#9
Kas tal siis 2 etteande pumpa?üks ju see mis paagis?
Vasta
#10
Mis see star on?väike jama muidugi selles kaa et auto on soomes ja automaatkastiga autot väga ei vea ka kuhugi.ja remondikoda on kaa suht kirves siin.
Vasta
#11
Ma võin ju sobiva raha eest selle auto soomest eesti tuua.
Star on MB diagnostika seade
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
(05-01-2015, 11:00 AM)annika19 Kirjutas: väike jama muidugi selles kaa et auto on soomes ja automaatkastiga autot väga ei vea ka kuhugi.ja remondikoda on kaa suht kirves siin.

Ning mitte iga tähelogo katuseserval kandev asutus ei suuda tegelikult MB hinge tungida...

Vaata remondikohtade teemasse, ma sinna mõned asjalikumad üles panin.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 828 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,059 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 118 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W212 E350 CDI 195KW veakoodid Tornaado 0 199 25-06-2024, 10:09 PM
Viimane postitus: Tornaado
  W211 srs marekktt83 0 257 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 446 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 521 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 513 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 477 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne