Postitused: 109
Teemad: 16
Liitus: Mar 2012
Maine:
3
Tere!
Probleem on järgmine, täna käivitamisel läks parem poolne ksenon kustu. Kas keegi oskab öelda kas pirn on läbi või plokk. Tean enne kui pirn hakkab läbi minema siis muudab ksenon värvi või ei juhtu alati nii? Kas keegi ise ka on neid vahetanud või parem mitte ise näppida? W210-l tundus asi palju lihtsam.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Proovi pirni alustuseks vahetada. Mul põles kah suht päevapealt läbi. Ligipääs pirnidele on viisakalt öeldes halb, tuleb teha kompamise teel, näha pole seal suurt midagi. Ma vahetasin kahte pirni umbes 40 minutit.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Hiina ksenoonpirn võib vabalt ka hetkega läbi põleda, st ei muuda enne läbiminekut värvi. Kvaliteetpirnide osas kogemus puudub (pole veel läbi põlenud).
Postitused: 109
Teemad: 16
Liitus: Mar 2012
Maine:
3
Kellegil on veel kogemust? Otsisin pirni tüübi, kas D2S on õige?
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
D2S on õige.
Ilmselt 99% on sul pirn läbi, ma pole väga kuulnud et need plokid läbi põleksid. Kui tööriistad käes püsivad, siis ei valmista ka see pirni vahetus probleeme.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(09-10-2014, 09:25 PM)Black66 Kirjutas: D2S on õige.
Ilmselt 99% on sul pirn läbi, ma pole väga kuulnud et need plokid läbi põleksid. Kui tööriistad käes püsivad, siis ei valmista ka see pirni vahetus probleeme.
W211 xenoni puhul on D1S lähituli, muidu H7
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
10-10-2014, 10:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2014, 10:43 AM ja muutjaks oli Black66.)
Bixenoni puhul oli küll D2S
D1S pirn on ju plokiga pirn? Ja minuarust on D1S ja D2S identsed (niipalju kui võrrelnud olen), lihtsalt D2S on ilma plokita.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
minul on 2003a auto ja d2s on seal sees, faceliftil on d1s. Vahetus pole hullu midagi, peaks olema keeratava võruga. Pärast kui starterit pirni taha tagasi paned vaata et starteri sisemised sakid pirniga kokku läheks, võru peab olema õges asendis ja pistik torka siis külge kui starter tule taha fikseeritud.
Kõige odavam oleks algul pirnid poolte vahel vahetada, kui pirn teisel pool põleb proovi starterid ära vahetada omavahel, kui see ka tulemust ei anna on tule põhjas asuv ballast läbi, sellele saab ligi heal juhul logari alt ja tõstuki peal aga ilmselt on lihtsm stange eest võtta, siis saab tule kätte.
ootan diskussiooni
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Lähevad plokid ka läbi, olen ise mõned vahetanud. Mõned aastad tagasi ei kannatanud odavaid pirne kasutada, põlesid ruttu läbi, fookusest väljas ja näitavad jube halvasti. Viimasel ajal pole neid enam ostnud, äkki on paremaks läind.