09-09-2014, 11:51 AM
Tere,
selline mure:
Välis temp. on üle +23C°. Sõidu ajal kliima töödab ilusti. Jäädes seisma või liikudes aeglaselt (tiptund näiteks), ca 5 min pärast hakkab salongi puhuma soe ja niiske õhku. Nii kui kiirus taas tõuseb - hakkab jälle järjest külmema õhku sisse puhuma.
Silberis käisin tehti diagnostka. Lisati veidi freooni. Öeldi, et kõik on OK lekket ja muu jama ei ole tuvastatud.
Puhkusel olles ja sõites mägedes avastasin, et aeglase ja pideva tõus puhul 1-2 käigu peal, hakkas jahutus vedeliku temp. tõusma. Aitas lahendus - aknad lahti ja max. soendus sisse. Või suurem kiirus. Või liikuda nii, et pöörded ei tõuseks üle 2000. Märkasin, et radika vent. töötab mõnda aega ja siis miski pärast lülitub välja.
Vendikas on ca 1 aasta vana.
Ei saa aru mis värk täpsemalt on. Kas vendikas jamab ja ei jahuta. Või mingi andur annab vendikale valet infot.. Ei tea.
Hetkel ei tea kus kohas abi otsida..
Abi eest oleksin väga tänulik!
selline mure:
Välis temp. on üle +23C°. Sõidu ajal kliima töödab ilusti. Jäädes seisma või liikudes aeglaselt (tiptund näiteks), ca 5 min pärast hakkab salongi puhuma soe ja niiske õhku. Nii kui kiirus taas tõuseb - hakkab jälle järjest külmema õhku sisse puhuma.
Silberis käisin tehti diagnostka. Lisati veidi freooni. Öeldi, et kõik on OK lekket ja muu jama ei ole tuvastatud.
Puhkusel olles ja sõites mägedes avastasin, et aeglase ja pideva tõus puhul 1-2 käigu peal, hakkas jahutus vedeliku temp. tõusma. Aitas lahendus - aknad lahti ja max. soendus sisse. Või suurem kiirus. Või liikuda nii, et pöörded ei tõuseks üle 2000. Märkasin, et radika vent. töötab mõnda aega ja siis miski pärast lülitub välja.
Vendikas on ca 1 aasta vana.
Ei saa aru mis värk täpsemalt on. Kas vendikas jamab ja ei jahuta. Või mingi andur annab vendikale valet infot.. Ei tea.
Hetkel ei tea kus kohas abi otsida..
Abi eest oleksin väga tänulik!