Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jälle VitoMees!
#1
Brick 
Sai siis soetatud taas selline isend endale kuna tundsin ikka peale eelmise Vito omamist mega suurt puudust. Tahtsin aga 90 kw mootoriga autot ja automaati. Saingi!
Siin ta on ............

220CDI - 90 kw
2001.a. Automaat, kont, 4x el. aken, ASR, ABS, 2x airbag, rauad ees ja külgedel, lisatuled, valuvelg. jne.

Enamvähem on vaeva nähtud ka helisüsteemi kallal. Sisseehitatud ja puha Smile


Eks teen kunagi paremad pldid aga need siis praegu mingid müügikuulutuse omad.

Mmmmmmm . . . . . tahaks juba pikat otsa sõita . . . . oi kui mugav Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta
#2
Väga ilus. Olgem ausad, kui ma just Opelit Confusedmash: ei osta, siis Vito on järgmine eelistus. Seda enam, et ilmselt lähiajal just tööga seoses suuremat vaja. Jube hea meelega teeks kohe proovisõitu. Räägi milline on salong taga? Kuidas istmed, laud, kardinad...

Palju kilomeetreid ja loodame, et CDI-jumal sind õnnistab.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#3
virgo Kirjutas:Väga ilus. Olgem ausad, kui ma just Opelit Confusedmash: ei osta, siis Vito on järgmine eelistus. Seda enam, et ilmselt lähiajal just tööga seoses suuremat vaja. Jube hea meelega teeks kohe proovisõitu. Räägi milline on salong taga? Kuidas istmed, laud, kardinad...

Palju kilomeetreid ja loodame, et CDI-jumal sind õnnistab.

Ära nüüd kõike lisasi ka oota,tegemist siiski Vitoga,mitte V klassiga.

Aga buss kena,näeb vinks-vonks välja.Valge täitsa sobib ka,eks ta hoolt tahab rohkem saada.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Kui 2 päeva tagasi Vito teemal vestlesime ei maininud sa sellest mitte midagi-oi r...k.
Kärme mees!
Milleks üldse siis kuuks ajaks Corillat vaja oli?Mõistus jõudis koju tagasi-ega kõike ei saa vaadata ainult küttekulu järgi,määravad on ju ka praktilisus ja mugavus.Onju?
Soovida jääb siis ainult "CDI õnne" !
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#5
Heh.....tõepoolest siis tegemist Vitoga mitteV-klassiga. Huvitav variant selle poolest et ainult 5 kohta ja taga  viimast rida pole. Kuigi tegemist L variandiga! Aga salong on lihtsakoeline.  Peale pühi rahulikum aeg ja siis ehk saab teistele ka kaeda anda! Loodame jah et  nii õnnetult ei lähe nagu ellmistega. Aga positiivne see et esimene tundemärk, kerge vingukas, puudus! Mootorit pestud pole ja turbo oli ka kuiv. Külmana kohe ilusti käima ja ei mingeid kõrvalhääli. Aga eks sõidame ja aeg näitab mis seis tegelt on !!!
Ps. Ma ei tea mis on aga mul on nende VALGETE autodega mingi teema Smile)))) See mul siis juba neljas valge auto!

TO: Lõoke   -   Ma siis ise ka veel ei teadnud . . . ajasid oma jutuga isu peale . . . hakkasin vaatama ja ätskae ja pirraki. Siuke maasikas!Confusedilly:

Huuhuuuuuuu
Vasta
#6
Ehmatate siin oma CDI teemadega kogu aeg. Suures kartuses vahetasin täna G-l (LS 90 000km) need legendaarsed pihustite seibid ära. Seibid 8x12 kr/tk.... Hämmastav ongi see, et kui vanadel istus ju pihusti hullu keerme ja jõugu plokis siis tänapäevase CDI pihustit hoiab kinni ainult klamber.... Ja see klambri polt on selline 5-6 cm pikk ja sigapeenike....ei taha mõelda ka, mis siis juhtub kui selle peaks lahti keeramisel pooleks keerama sinna sisse.....Ise sain õigel ajal jaole...kõik tuli ilusti lahti ja kõik oli veel täiesti kuiv.....Isegi mingi tehasepoolne määre oli veel täitsa vahel....kokkupannes sai hullult vaskmääret vahele pandud.....ja eks 50 000 km pärast jälle...ahjaa poldid maksid 14kr/tk ja 8x....
Tänud Kalev ja teised, kes arvasid, et võiks need profülaktika mõttes ära vahetada....Ja need, kes arvasid, et oota kuni haisema hakkab (Silberauto samuti, tahtsin, et nad ära vhetaksid, ütlesid,e tnemad enne ei näpi kui salongis dislavine üleval on ja läbi immitseb) siis soe soovitus, vahetage ära, lihtne ja odav töö....kui seda, mitte teha, võib väga kalliks maksma minna see lõbu hiljem....
Teemasse ka, et sealt see hais siis tulebki....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
Tekkis sportlik küssa. Kas sellise tähisega nupp armatuuris nagu, W , tähendab mingit talvise reziimi rakendamise võimalust automaatkasti töös?
Vasta
#8
W- winter läheb kohalt teise käiguga
S- summer läheb kohalt esimese käiguga
vähemalt minul on nii ja lülitamisel pöörded natukese kõiguvad kohe
Vasta
#9
Hehe, veel üks valge klubis juures. Kuidas Sa vaeseke seda müüd... Valget ju keegi ei osta...

Tegelikult mulle küll meeldib. IMHO valge sobib peaaegu kõigile autodele. Puhtana on muidugi raske hoida ja meie praegune s*tt on ikka väga rõve, valge pealt paistab veel väga hästi välja kah:flaming:

Kui pikk kaubaruum teise istmerea taha tekib? Ja kui istmed maha keerata (või välja tõsta), kui suur siis?

Kas L tähendab pikendatud varianti?
Vasta
#10
Minu teada on Vito L lihtsalt üks varustusversioon. Nagu V klassil on Trend ja Abiente! Sama pikk kui teised Vitod. Krt jah valgega kuidagi joppab alati. aga vähemalt on hea pigi maha saada valge pealt. Hästi näha ja saab ilusti puhastada!
Täna siis esimene pikem sõit.......urrrrr
Vasta
#11
Markko Kirjutas:W- winter läheb kohalt teise käiguga
S- summer läheb kohalt esimese käiguga
vähemalt minul on nii ja lülitamisel pöörded natukese kõiguvad kohe



Jah.......minu W202 oli ka sama moodi W ja S aga mul lihtsalt nupuke W ja seda saab sisse ja välja lülida!
Vasta
#12
Minujaoks on põhimõtselt 2 värvi... valge ja must... simpel :tongue:

Muidu väga kena ja need rauad annavad kah väga palju juurde.
Mulle meeldib.
Great successs! Niiiiceeee! High 5! [Pilt: beer.gif]
Turbo
Vasta
#13
nu katsetamise meetod, ju siis on default summer
Vasta
#14
Esimesed muljed siis!

Tundub et autot on hästi hooldatud. Mõningaid värviparandusi siiski vaja teha. Eest kapotilt kivitäkked ja lükandukse tagumine serv, mis ilmselt kuhugi pihta lükatud. Ära on vaja vahetada ka webasto küünal mis läbi on. Ülejäänud toimib nagu valatud. Eriti naudin ma seda va automaati mis nii sujuvalt käiku vahetab ........... mmmmmm. Ja siis veel ka need võrratud lisatuled raudade küljes. Ööd on nii valged, nii valged!!!

Mõned armatuuri pirnud mis pliidinuppude all, vajaksid vahetust

Siinkohal tahaks teada et kuidas Vito konsoolis pliidinuppude aluseid pirne vahetatakse? Kas ka tõmmates või tuleb kogu paneel ära võtta!?
Vasta
#15
Varustusversioonidest jah veel niipalju, et lihtsalt Vito, ka akendega 9.kohaline reisivariant on papist seintega - ei mingeid polstreid.Vito L on polstritega, täitsa viisakas seest juba. Vito F siis juba peaaegu nagu V-klass, suht samad lisad ja sisu saadaval. Miks Vitona müüakse, ei tea...

Aga see Sulo valge on väga šeff küll ja kulges ka täitsa meeldivalt Smile
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Üks 140 siis klubis jälle juures Kuldar 21 18,041 02-11-2006, 07:40 PM
Viimane postitus: Kuldar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne