Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Tere,
Panin ET28 8J 17" alla, 225/50/17 ja ees sööb rehve ääred tiivadega.
Mis mõõduga peaks rehve panema, et oleks okei, või pole see võimalik sellise offsettiga? Sööb ainult pöörates rattad, otse sõites on normis.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(22-11-2013, 07:08 PM)Mike22 Kirjutas: Tere,
Panin ET28 8J 17" alla, 225/50/17 ja ees sööb rehve ääred tiivadega.
Mis mõõduga peaks rehve panema, et oleks okei, või pole see võimalik sellise offsettiga? Sööb ainult pöörates rattad, otse sõites on normis.
Mil viisil sa selle söömise ainult pööramisel oled fikseerinud?
kui rõhk on enamvähem siis rattad jooksevad valesti, ega siin muud ei saa olla. Pane sa suured või väikesed rattad alla, kui piisavalt sirgelt jooksevad siis söömist ei ole.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Saab ilusti kuulda mis positsioonis sööb, ja väljast sõber jälgis ka, sööb ainult kõvasti pöörates rohkem kui 75 kraadi rooli keerates.
Kas on võimalik nende velgedele näiteks 205 või 215 / 45 panna et ei sööks? Või asi on valesti regullitud esisillas?
Keegi kogemust? Internetis on igal pool kupeesi, mis sõidavad 17-18 velgedega ja ei midagi
Postitused: 34
Teemad: 6
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Terv.
Kus ma saan õieti aru, et su rehv käib vastu tiivaplekki siis kui rattad on välja pööratud?
Minu samasugune kupee sõidab 245/45 r17 nii ees kui taga, ilma et kuskile vastu käiks.
Inz
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Esiteks on et28 nagu veidi vale ja teiseks selline rehv 50 se kõrgusega palju 124 jaoks. Üsna loogiline et käib vastu ja sõõb rehvi. Sellise et puhul peaks vist silda jah ümber reguleerima ka.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Velje laius 8 on ka natuke palju ette.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Nojah, kartsin seda et28, aga 8j oli ennem ka aga et35 ja polnud probleeme
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Minu viga, sain aru et söömine tähendab ikka sõites liigset kulumist.
Kui vastu käib ja lõikab on teine asi.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-11-2013, 12:52 AM)Mike22 Kirjutas: Nojah, kartsin seda et28, aga 8j oli ennem ka aga et35 ja polnud probleeme
Sääraste mõõtude puhul n küsimus millimeetrites - kas konkreetne isend ampsab või mitte.
Märksõna: tiivakaarte rullimine.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
(23-11-2013, 10:07 AM)v6sa Kirjutas: (23-11-2013, 12:52 AM)Mike22 Kirjutas: Nojah, kartsin seda et28, aga 8j oli ennem ka aga et35 ja polnud probleeme
Märksõna: tiivakaarte rullimine. Tuleks veel esitiibade laiendus komplekt lisada juba antud mõõdus rehvide-velgedega.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Kas need laiad tiivad Eestist saab?
Või kus kohas tehakse rullimist?
Postitused: 34
Teemad: 6
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
neid laiasid tiibasid nägin mõni kuu tagasi inglismaa ebays müügil.
tiiva rullimisest lähemalt vw klubis, sealt võid kontakte ka leida kes ära teeks.
Inz
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kasutaja Sheik on tiivade rullimise tee läbi käinud ja kasutab oma A124 Cabriol vabalt 18" (ja vist ka 19") velgi, temalt saaks kindlasti kontakti:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...=a124+E220
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Auto tungile, pikem ümar puuhalg koopa ja rehvi vahele. Nüüd üks hoiab halgu koopa ja rehvi vahel pinges ja teine annab kergelt gaasi- protsessi tuleb korrata nii R kui D asendis pidavat toimima
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Tänud soovituste eest! Talveks panin teised veljed alla, suveks aga hakkab nokitsema
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
29-11-2013, 01:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2013, 02:05 AM ja muutjaks oli sm. pelle.)
(26-11-2013, 03:50 PM)hannes_s Kirjutas: Auto tungile, pikem ümar puuhalg koopa ja rehvi vahele. Nüüd üks hoiab halgu koopa ja rehvi vahel pinges ja teine annab kergelt gaasi- protsessi tuleb korrata nii R kui D asendis pidavat toimima
Nali naljaks aga töötab, tungile pole vajagi. Õige suurusega toru(kui metall siis soovitaks ära teipida) vms, koopavahele , käik sisse ja tuld. Värvi peaks ka enne soojaks laskma.
Teine variant on otsida koht kus rullija olemas. 5min googlit ja leiad ka selle.
Edit: Kolmas variant - telefoniraamatuga.
Aga peamine põhjus on sul see, et vale ET ja liigakõrge rehv. 8" lai velg õige ET'ga läheb ilusti 124'le alla.
Turbo
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Lisan, et 8 tolli lai velg vale offset'iga tahab kindlasti kitsamat ja madalamat rehvi, et pisut koonusess tõmbaks ning kindlasti tiivakaarte rullimist ning pythoni antud link on ideaalne tiivakaarte rullimis manual!
Edu
|