Postitused: 10
Teemad: 4
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Tere
Nimelt esineb autol järgmine probleem:
Autol sai teostatud remont (käigukasti ja veovõlli osa). Peale remonti auto ei käivitunud (error armatuuril). Lugesin erinevaid teemasid ning nagu ma aru saan tuleb autole diagnostika teha, et tegelikult aru saada mis siis probleem on. Siiski kuulaks ära siinseid nõuandeid ja soovitusi, ennem kui autoga kuhugile pöörduda, sest teada on et taoliste probleemide lahendamine on esinduses väga kallis.
Autoks on A170 CDI 70kw 2002. Probleem esineb mõlema võtmega. Küsimus jääb õhku kas tegu on immo probleemiga ning kas sellega on võimalik midagi ette võtta, ilma et summad jalust ei niida.
Kõiksugu nipid ja suunamised oodatud.
Ette tänades.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Kas uuesti sünkroniseerida oled proovinud pulti?
Kaks korda kiiresti kas avamis või lukustamis nuppu puldil ja siis kiiresti (max 30 sek.) võti süütelukku ja asendisse 2 (ennem starteri andmist).
Postitused: 10
Teemad: 4
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Mõlemaid pulte on proovitud sünkronisserida, kuid tulemuseta.
Lisainfoks veel nii palju, et auto käivitus mitmel korral peale remonti tavapäraselt kuid siis äkitselt enam mitte. Armatuuril toimib kõik tavapäraselt, midagi vilkuma ei jää. Samuti toimib endiselt kõik muu elektroonika. Võtme keeramisel käivitusasendisse ei ole kuulda relee lülitust ega muid helisid. Tundub justkui vool ei jõuagi starterini. Armatuuril vilgub kiri "start error". Autot on proovitud ka tõmmates käivitada, mis ei toimi.
Jalgade all olevas kaitseblokis on kontrollitud relee K8 asukoht ja tundub et vool sinna tuleb. Samuti sai kontrolliks proovitud K8 asukohas releed K9, mis peaks olema identne !?? Üks relee on blokist puudu, mis peaks diisel versiooni puhul loomulik olema !?
Huvitav kas antud mudelil on immo ECU-ga kokku ehitatud või sellest eraldi ning kas starteril võib olla ka eraldi relee mis probleeme tekitab?
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Starteri relee ei puutu teemasse, sest tõmmates ka ei käivitunud ju.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
akukastist saab starterile otse tõmbrelee otsale toidet anda, siis selge kas starteri või muu viga. Starteri viga jääb veakoodina mällu ka muuseas kuid see ei tohiks midagi kurja teha.
ootan diskussiooni
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jun 2015
Maine:
0
MB classik A140 1997 ei käivitu...teeb ainult klõps...akus asi ei ole kas oskab keegi nõu anda,milles probleem võib olla?
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
CDI 170 käivitasin. Korraks võttis starteri tõmberelee taha ja siis enam ei midagi. Arvasin et aku tühi et vist jätsin päevaks laetule põlema. Laadijat pole, abiks oli inverterkeevitus see ju vooluallikas ( reguleerib ise pinge maha, et vastavat voolutugevust anda, olen seda kasutanud ekstreem käivituseks talvehommikul ja akude laadimiseks). Laadisin, ikka ei kippu ei kõppu. Ilmselt starteri viga või imo. Lükates läks käima, laadis akut aga roolivõimendi ei töötanud (see elektriline, kui generaator ei lae siis roolivõim ka ei tööta, imelik). Arvasin et starter ikkagi. Starteri remont on igavene jama hakkasin asja põhjalikult uurima et mitte seda jama ette võtta. Uurimise puurimise käigus selgus, et kui starteri lülitada oli mootori korpuse ja kere massi vahel 12v pinget. Mõõtsin takistust mootori korpuse ja kere massi vahel see oli megaoomides.
Selgus, et juhe mis mootori korpust aku miinusega ühendas oli lihtsalt elektrokeemia tagajärjel lihtsal ära mädanenud. Ühendasin mootori korpuse massi ja kere massi vahele 6mm2 juhtme. Volaa starter võttis järgi, masin käivitus aga roolivõim endiselt ei töödanud. Olin selle originaaljuhtme lahti jätnud ja ilmselt sai roolivõmu pump ka oma massi. Ühendasin originaaljuhtme tagasi ja kõik sai tööle. Selgus et mootoril ja aku miinusel ei ole sel mudelil muud ühendust kui üks juhe.
Võib olla on kellegile abiks selline veakirjeldus enne kui starteri kallale minna.