Postitused: 39
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Tere
Tere
Sooviksin veidi infot ML-i kohta. Olen küll omanud MB hulgast varasemalt väga vanat 1996a E-klassi, ent tegu on siiski täiesti erineva autoga, seega tahaksin vähe abi ja nõuandeid.
Ise vaatan 2008-2009 ML-i, kindlasti 3.2st diislit, kerge valik ja võrdlus on ka sama aasta VW Touaregiga, kuid seda Te kindlasti kuulda ei tahaks
Olen ise uurinud igasuguseid arvustusi ja otsinud internetist infot antud auto kohta, kuid tahaksin reaalsete kogemuste põhjal ka inimeste käest arvamust kuulda.
Mis on sellise MB head ja vead ? Mootori tahaks valida kindlasti ikkagi 320CDI ehk 165kw variandi. Kui hea ja vastupidav on õhkvedrustus, kuna pole varem õhkvedrustusega autot omanud. Jään ootama Teie mõnusaid arvamusi
Aitäh!
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Enam-vähem sama kehtib ka ML'i kohta:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=31169
V6 3,0CDI on hea valik. Airmatic unusta kohe ära.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Nõustun, mootor on hea valik. Kui sinna 2008-2009 kanti vaatad, siis proovi juba facelift mudel kätte saada, palju-palju ilusam minu arust
Ma võiksin Sulle rääkida, mis kõike 2005 a. mudeliga valesti on olnud või mis vead on esinenud, kuid ma julgen arvata, et hilisematel aastatel on need titevead ära likvideeritud juba tehases. Õhkvedrustusega kogemust endal pole, kuid julgen arvata, et kuid rahaga probleemi ei ole, siis ei ole airmatic üldse paha asi
Ma olen võib-olla (kindlasti) veidi kallutatud, kuid leian, et Touaregiga ei ole võrreldav. Kui, siis võib-olla tõesti mõne tippmudeli V10 Touaregiga. ML peaks võrdlema ikka X5 või Q7-ga
Postitused: 39
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
07-07-2013, 08:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2013, 08:39 PM ja muutjaks oli v2ikejoss.)
Kas R klass ja ML on ikka sama, et sellist teksti sealt teisest teemast lugeda? Tunduvad küll täiesti erinevad autod.
Miks siis airmatic ära tuleks unustada? Niipalju kui tean, siis enamus selliseid ongi juba õhkvedrustuse peal, et väga vist valida ei saa õhu ja tava-vedrustuse asemel?!
Rahaprobleemi suhtes, ega ei meeldiks küll seda Airmaticut "rahaliselt koguaeg hooldada" kui ta ikka nii kallis on ja eesti teedele või kliimasse ei sobi
Touaregiga kannatab kindlasti võrrelda, touareg on isegi kohati mingite nurkade alt võimsam ja parem valik, eriti kui on vaja midagi juba vedada või maastikku proovida. Q7 jääb natuke liiga kalliks, st et sellise summa eest ei saa mingit mõistlikku varianti vaid kindlasti aasta-kaks vanema raipe.
Ja sorry bemarivendadele aga X5 on täielik pask, ei meeldinud eelmine mudel, ei meeldi see praegune ja ei hakka kunagi ka uuemad meeldima. Liiga sportlik ja liiga jäik auto
Unustasin eelmisse postitusse lisada küsimuse, et mis teeb Facelifti paremaks/ilusamaks? Mille järgi võhik üleüldse aru saab, et on facelift või tavaline variant ?
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
07-07-2013, 08:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2013, 09:00 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Aga miks just ML seeria MB, G klass on ka täiesti saadaval mis on palju pilkupüüdvam, tunduvalt suurem ja maastikusuutlikum, kuid üks miinus on aastaarvu ja hinna suhe, uute G klassi MB-de hinnad kisuvad suht lakke aga kvaliteedil on ka oma hind.
Näiteks see:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1396918
või see:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1008712
Postitused: 39
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
(07-07-2013, 08:57 PM)kodutu Kirjutas: Aga miks just ML seeria MB, G klass on ka täiesti saadaval mis on palju pilkupüüdvam, tunduvalt suurem ja maastikusuutlikum, kuid üks miinus on aastaarvu ja hinna suhe, uute G klassi MB-de hinnad kisuvad suht lakke aga kvaliteedil on ka oma hind.
Näiteks see:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1396918
või see:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1008712
Päris keeruline on vist siit foorumitest abi saada alati kisub jutt ja teema kuskile kõrvale poole millegipärast.
Ei meeldi ka G-klass, pole kunagi meeldinud ja täpselt nagu varem mainiti, ei saa aru sellest hinna-aastaarvu teemast. Mis temas siis nii erilist on et sama raha eest saab 6-7aastat uuema auto. Küsimus käis ikka ML-i kohta
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(07-07-2013, 08:38 PM)v2ikejoss Kirjutas: Kas R klass ja ML on ikka sama, et sellist teksti sealt teisest teemast lugeda? Tunduvad küll täiesti erinevad autod. Põhi sama, kabiin teine.
(07-07-2013, 08:38 PM)v2ikejoss Kirjutas: Miks siis airmatic ära tuleks unustada? Niipalju kui tean, siis enamus selliseid ongi juba õhkvedrustuse peal, et väga vist valida ei saa õhu ja tava-vedrustuse asemel?! Eestis on müüdud uuena ainult A/M-ga mudeleid, kuna siin väga halvad teed ja A/M teeb sõidu mugavamaks ja toob esindusele palju raha hoolduse pealt.
(07-07-2013, 08:38 PM)v2ikejoss Kirjutas: Unustasin eelmisse postitusse lisada küsimuse, et mis teeb Facelifti paremaks/ilusamaks? Mille järgi võhik üleüldse aru saab, et on facelift või tavaline variant ? Põhiline vahe mille järgi eristada on LED-id tuledes.
(07-07-2013, 11:05 PM)v2ikejoss Kirjutas: Päris keeruline on vist siit foorumitest abi saada Kas mu jagatud info/abi ei sobi sulle?
Postitused: 39
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
(07-07-2013, 11:05 PM)v2ikejoss Kirjutas: Päris keeruline on vist siit foorumitest abi saada Kas mu jagatud info/abi ei sobi sulle?
[/quote]
Eieiei...see Sinu info ja abi oli juba väga hea, sellepärast ei pea muretsema. Kirjutasin nii, kuna lootsin ennist saada veidi detailsemat ja põhjalikumat infot. Millist mudelit tasuks rohkem valida, kas võiksid mingid kindlad lisad näiteks peal olla ja mis ning miks täpsemalt airmatic on kehv ja miks ta siin läbi läheb? Kas tähendab et airmaticu valimine on garanteeritud 3-4000eurone pauk rahakotile või on võimalik pääseda, kui hoida autot nii ja naa , teha seda ja toda - selliseid küsimusi ja arvamusi lootsin pisut rohkem saada. Samuti ei viitsi üldse kuulata mingeid võrdlus momente X5te , Q7mete või mingite G klassi mersudega.
Arvasin, et see ongi foorumite mõte , et saaks arutleda ja lugeda erinevaid teadmisi ja arvamusi erinevate inimeste poolt. Kui ma niisama tahan omale autot ainult pildi järgi otsida, võin ju ise ka google all "pildid" vajutada
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Ei taha küll paha pärast, aga paraku kipubki nii olema, et need muud võrdlused X5-te ja Q7-tega ongi teiste erinevad arvamused, ehk juhtida sinu tähelepanu sama- või võrdväärsetele...puht elementaarne. Otseloomulikult ei pea nendest välja tegema, säilima külmana ja oma joru edasi ajama.
Paraku antud teemasse midagi muud öelda ei oska, kui et Airmatic lihtsalt kipub meie teedel ülesütlema, tuttava CL'il(w215) oli pidevalt jama ja pidev SIlberi külastamine.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Minu soovitus oleks, et kui sul on margi esinduses mõni kliendi teenindaja sina sõber võiksid tema käest uurida. Mida selle isendi puhul enim jälgida tuleks ja mida ettenägeliult teha. Kuna see pole enam selline auto millega nurgatagustes töökodades väga käiakse ja huvigrupp ka pigem sellistele autodele ikka keskmisest rikkamad inimesed. Ma ei tea eriti et meist siin vanadest olijatest kellegil sellist isendit kasutuses on, aga võin ka eksida. See pärast ka ei osata sulle eriti vist mingit adekvaatset infot anda. Omast kogemusest võin õelda, et pärnu silber autoga mul head suhted ja olen nende käest päris põhjaliku infot mõne mudeli kohta saanud ning usun et ikkagi üle keskmise rohkem.
Edu soovides Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
09-07-2013, 11:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2013, 11:22 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Airmaticu probleem ei ole ainult Eestis ja teeoludes, see on üldine probleem ja enesele teadvustamine, et ükspäev tuleb see välja vahetada. Mõne tekkiva probleemi puhul võib viga olla palju väiksem, kui esialgu maksma pannakse.
Kui tõsine huvi on, siis lappa seda foorumit: http://www.benzworld.org/forums/w164-m-class/
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(07-07-2013, 11:05 PM)v2ikejoss Kirjutas: ...
Päris keeruline on vist siit foorumitest abi saada
...
Su küsimus on ju üsna arusaamatu auto kohta. Maastur see ei ole, mahtuniversaal ka mitte... Autohuvilise jaoks ei ole tegemist huvitava isendiga.
Ning keskmine emmelli ostja siia foorumisse ei satu. Tal on teised huvid ja ML on vaid auto.
Vaata maailmafoorumite poole, seal on omanikke enam kirjutamas.
Üldiselt on kõrva jäänud see, et auto on mehhaaniliselt usaldusväärne, kuid probleeme põhjustab elekter. Ning juba mainitud õhkvedrustus, mida ihnsad või teadmatud omanikud ei hoolda ja mis seetõttu lihtsalt loojakarja läheb. Väike leke tapab ajapikku ka kompressori ja siis tuleb maksa suurte sedelitega.
Õnnetus on see, et meie konnatiigis ei oska ka remondikohad sedasinast õhkvedrustust diagnoosida ja kukuvad kohe kompressorit vahetama. Omaniku raha eest, loomulikult.
Roostega üldiselt probleeme ei ole, kui eelmised omanikud just ei ole plekki kortsutanud või värvist läbi kriipinud.
ML on auto, mida keskmise palga saaja pidada ei suuda.
Postitused: 3
Teemad: 2
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Enda ML-il läbisõit 250000km ja selle ajaga vahetatud kõik 4 õhkamorti ja kompressor...aga eks ole ikka sõitu kah tehtud...esiamordid olid ca 1300/tk ja tagumised ca poole odavamad.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(07-07-2013, 08:38 PM)v2ikejoss Kirjutas: Ja sorry bemarivendadele aga X5 on täielik pask, ei meeldinud eelmine mudel, ei meeldi see praegune ja ei hakka kunagi ka uuemad meeldima. Liiga sportlik ja liiga jäik auto
sõbrake sa ei ole järelikult sõitnud x5ga millel õhkvedrustus ja comfort sisu,see on kordades pehmem kui emmell,räägin enda kogemusest !
kirjutasin pika jutu aga kustustasin,ei tea isegi milleks?! eks igaüks peab asjad enda pe..se peal ära proovima,et pärast targutada enda kogemustest
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
|