Postitused: 33
Teemad: 6
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Otsing annab mõned sisutühjad vanad teemad, et ehk aastaks 2013 on kellegil kogemusi tekkinud?
Bensiin vs. diisel? Kuidas kestab, tüüpvead, hooldus ja remondikulud jne.
Tänud.
Postitused: 2,276
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Marek ütles olulise info juba ära. Lisan juurde, et R ja ML käigukastidest tuleb tavaliselt kõige mustem õli välja. Samuti soovitaks ära vahetada vähemalt esidiferentsiaali õli, sest ka neid olen näinud pärlmutter lisanditega isegi juba 150 000 km läbimisel.
Osta soovitaks pika uksega ja võimalikult paljude lisadega masin.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Kas keegi R-klassiga talvekogemusi ka omab kuskil lükkamata külavaheteedel ja kuidas on lood kliirensiga, kas see lubab masinaga nt seenele minnes ka teelt vähe kõrvale põigata või on supsti põhi vastu juurikat?
Praegu on mul madalamat sorti tagaveoline universaalkerega masin, millega olen iseenesest ka nt seenel käinud ja lumistel lükkamata teedel kulgenud, kuid millega peab jube ettevaatlik olema, et mõni osa autost maha ei jääks. Soovikski välja vahetada natuke kõrgema ja mahukama vastu, kuid kas R-klass võiks üldse olla masin mille peale mõelda?
Postitused: 2,276
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Olen liigelnud 124 4-maticuga millel on standardis taga diffri lukk. R klass on sellest tunduvalt üle, sest õhkvedruga tõstab ta ennast korralikult ülesse. Ainuke häda on selles, et kui kiiremini sõita (nt peale kinnijäämist) siis langetab ta ennast madalale. Kõige kehvem variant on siis kui rattad endale augu kaevavad, siis tõmbab teine ennast kössi (rattad sisse) ja istub 101 % kõhu peal. Seniks kuni see juhtumata, pole korralik sügavus lund mingi probleem.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858