Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz R klass - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: Mercedes-Benz R klass (/showthread.php?tid=31169)



Mercedes-Benz R klass - max07 - 13-04-2013

Otsing annab mõned sisutühjad vanad teemad, et ehk aastaks 2013 on kellegil kogemusi tekkinud?
Bensiin vs. diisel? Kuidas kestab, tüüpvead, hooldus ja remondikulud jne.

Tänud.


RE: Mercedes-Benz R klass - v6sa - 13-04-2013

(13-04-2013, 11:34 AM)max07 Kirjutas: Otsing annab mõned sisutühjad vanad teemad, et ehk aastaks 2013 on kellegil kogemusi tekkinud?
Bensiin vs. diisel? Kuidas kestab, tüüpvead, hooldus ja remondikulud jne.

Tänud.

Vaata maailmafoorumitest - Eestis liigub neid liiga vähe, et meie hulgas nende omanikke hulgaliselt olla võiks...


RE: Mercedes-Benz R klass - marek - 13-04-2013

(13-04-2013, 11:34 AM)max07 Kirjutas: Otsing annab mõned sisutühjad vanad teemad, et ehk aastaks 2013 on kellegil kogemusi tekkinud?
Bensiin vs. diisel? Kuidas kestab, tüüpvead, hooldus ja remondikulud jne.

Tänud.

Esimestel V6 mootoritel on probleeme balansiirvõlliga, kuid enamus on vist juba remonditud. Kindlam valik oleks 08-09a alates siis paljud puudused tehase poolt likvideeritud. Samuti on probleeme esimeste 7G kastidega, kuid võib lahenduse leida softi uuendusega. Tasub uurida infot ka kasti õlivahetuse teostamise kohta! Korras 7G kast vahetab nii, et vahetusi üldse tunda ei ole. Airmatic'st ei pea vist enam rääkima, see on meie kliimas suurim probleem. Pika kerega R'l on taga õhkpadjad olenemata airmatic'st, neid peab aeg-ajalt ikka vahetama. Veermik on sama mis ML ja suht pommikindel. Tüüpvigadest on mädanev ja streikiv tagaluuk ja tagatuled. hetkel rohken ei meenugi. Elektroonika-kalasid lahendab tihti softiuuendus. Hoolduse ja remondi peale kulub keskmisest rohkem raha kuna tegu ikka suure ja raske autoga. Lisaks on ju tehasest 255/55 18'' rehvid mis ei ole ka eriti odavad. Keskmine kütusekulu V6 bensukal 13-14, diislil 10-12. Üldiselt MB nagu iga teinegi, kui eelmine omanik on lohakas pohhuist olnud, siis "palju õnne". Ostmisel võiks uurida hooldusajalugu või siis mingeid arveid teostatud tööde/varuosade kohta ja ega ka DAS test mööda külge maha ei jookseks. Smile


RE: Mercedes-Benz R klass - R129 - 13-04-2013

Marek ütles olulise info juba ära. Lisan juurde, et R ja ML käigukastidest tuleb tavaliselt kõige mustem õli välja. Samuti soovitaks ära vahetada vähemalt esidiferentsiaali õli, sest ka neid olen näinud pärlmutter lisanditega isegi juba 150 000 km läbimisel.

Osta soovitaks pika uksega ja võimalikult paljude lisadega masin.


RE: Mercedes-Benz R klass - priit120 - 04-06-2013

Kas keegi R-klassiga talvekogemusi ka omab kuskil lükkamata külavaheteedel ja kuidas on lood kliirensiga, kas see lubab masinaga nt seenele minnes ka teelt vähe kõrvale põigata või on supsti põhi vastu juurikat?
Praegu on mul madalamat sorti tagaveoline universaalkerega masin, millega olen iseenesest ka nt seenel käinud ja lumistel lükkamata teedel kulgenud, kuid millega peab jube ettevaatlik olema, et mõni osa autost maha ei jääks. Soovikski välja vahetada natuke kõrgema ja mahukama vastu, kuid kas R-klass võiks üldse olla masin mille peale mõelda?


RE: Mercedes-Benz R klass - R129 - 05-06-2013

Olen liigelnud 124 4-maticuga millel on standardis taga diffri lukk. R klass on sellest tunduvalt üle, sest õhkvedruga tõstab ta ennast korralikult ülesse. Ainuke häda on selles, et kui kiiremini sõita (nt peale kinnijäämist) siis langetab ta ennast madalale. Kõige kehvem variant on siis kui rattad endale augu kaevavad, siis tõmbab teine ennast kössi (rattad sisse) ja istub 101 % kõhu peal. Seniks kuni see juhtumata, pole korralik sügavus lund mingi probleem.