Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w124 2.5TD 1991 universaal - OnkelMats
#21
Väike maintenance üle mõne aja. Kuna mootoril tundus vahest jõust natuke väheks jääma ning kippus lambist puterdama hakkama siis sai uuritud kütusefiltreid. Hea tegu, väike filter oli süsimust, kuid suurem tundus olema enam-vähem. Sellegipoolest sai vahetatud mõlemad ära. Hetkel ei oska veel öelda, aga eks ole näha mis teine tegema hakkab.
Vasta
#22
Tehnilise poole korrastamine jätkub. Mind painas ikkagi probleem, et hommikul jahedama ilmaga käivitades kippus terve auto rappuma ning käivitusprotsess ise tundus nö ''kalapaadilik'' olema. Kuna plaanis oli tegelikult ammu juba sisselaske kollektori ja õhukopsiku vahel olevad kummitükid välja vahetada siis sai see täna ette võetud. Täiesti mõistliku hinnaga sain asjad Silberist kätte. Kusjuures vahetus tundub olevat asja oluliselt parandanud. Käivitub paremini - ilma rappumiseta ning seisma jääb oluliselt kiiremini kui enne. Ega ei imesta ka, vanad tükid olid kivikõvad, paar tükki suurte pragudega ja paar tükki täitsa ära väändunud kuskile. Lõpetuseks niipalju veel, et ''väike'' 2,5 diislike oma 66kw toore jõuga hakkab ennast maksma panema. Jõud on hakanud ennast tunduvalt rohkem esile näitama. Polegi teine enam teab mis tigu Big Grin

[Pilt: 5n16.jpg]
[Pilt: kve6.jpg]
[Pilt: k5ap.jpg]
Vasta
#23
Otsustasin täna ka lõpuks jahutusvedeliku vahetamise kasuks. Miks ma seda küll varem teha ei plaaninud... Välja tuli mingit uriinivärvi moodi vedelik, mis ei tundunud üldse mingisugust jahutusvedeliku omadust omama. Ometigi püsis temperatuur koguaeg normis, sooja puhus. Tundub, et sai nüüd okei kui roheline asemele valatud. Süda rahul vähemalt, et talvel külmumisprobleemi ei tohiks olla. Samas olen nüüd viimased päevad hommikuti vaevelnud käivitumisraskuste käes. Käima ta läheb, aga puterdab jubedalt nagu ei tuleks silinder/äkki rohkem üldse taha. Kas asi võib olla mingisuguses õhulekkes(õhk süsteemis mingitmoodi)? Peale filtrite vahetust sai iseenesest süsteem läbi õhutatud mitmeid kordi, siis oli asi jumala vinks vonks. Sarnane probleem oli ka vahest suvel. Hõõgküünlad peaksid toimima, sest relee tundus korralik ning küünlad sai ka suve lõpus ära vahetatud. Pea ei lõika hetkel enam selle koha pealt..
Vasta
#24
Niisiis... talihooaeg, tänasest olen selleks valmis. Kuna ei viitsinud enam sisuliselt iga hommik rehvi pumbata viskasin talvekad alla. Hiljuti oli üks esirehvidest saanud kruvi ning immitses ööga tühjaks - polnud aega ega tahtmist rehvi parandada kuna suusk oli ta juba niigi. Tehnilise poole pealt tundub asi lõpuks enam-vähem olema. Hommikused käivitused võivad osutada raskusi, kuid kergelt gaasi hoides ärkab üpris kiiresti ellu. Teagi nüüd, kas asi on ikkagi süsteemis olevas õhus või milleski muus... Eks näis.

[Pilt: zz0x.jpg]
Vasta
#25
Ilusad originaalveljedThumbsup
Vasta
#26
Sai suvel korralikul moel nö taastatud need. Vana värvi jäänus maha ning uus tugevam peale. Arvan, et peaks kestma Big Grin
Vasta
#27
Kaevukaaned on alati lahedad!Eusa_angel

(02-11-2013, 05:30 PM)OnkelMats Kirjutas: ...
Hommikused käivitused võivad osutada raskusi, kuid kergelt gaasi hoides ärkab üpris kiiresti ellu. ...

Mismoodi see raskus välja näeb? Ei süüta? Hakkab ühekaupa ärkama? Ei hoia tühikäiku?
Vasta
#28
Ühesõnaga toimib asi nii. Jahedama ilmaga lasen millegipärast nagu harjumusest küünlad paar korda läbi, siis keeran süüdet. Mõned tiirud teeb kui hakkab jubedalt rappuma ja plödisema. Selline tunne on tõesti, et nagu ükshaaval tuleksid järgi. Samas ma ei ole julgenud kunagi pikalt sedasi tal käia ja kui esimene kord gaasiga proovisin ja ilusti käima tõmbas siis olen seda meetodit kasutanud igal korral kui nii käituma hakkab. Vahest aga võib jääda ka natuke pikemalt väntama. Hõõgküünaldes ma ei usu, et viga on, sest suve lõpul sai uued külge ning relee tundus ka toimivat.
Vasta
#29
Kulunud pump ja kehvad pihustid kokku. Kordategemine on kallis, kuid mootoripatjadele mõeldes vajalik investeering.

Odavam on õppida käivitamise nipp selgeks.Eusa_whistle

Kaks korda laskmisel ei ole mõtet - alates 1989. aastast jäävad küünlad hõõguma ka peale märgutule kustumist (järelhõõgumine). Ning korras küünlad ajavad eelpõlemiskambrid kuumaks juba esimese korraga. Samas ei maksa küünal midagi ja topelthõõgumise tõttu kiiremini mahapõlev küünal ei kuluta kukrut kuigivõrd.
Vasta
#30
Ahsoo.. Huvitav on aga see, et täna läks täitsa ilusti tuli torru. Ühe tsükli küünaldega. Käivitamise nipp on selge, vähemalt enda masina suhtes. Tänud teabe eest küünalde kohta, pole vaja enam neid piinata järelikult Smile

Tahaks tegelikult lund ja miinuskraade, näeks ära mis siis teeb.
Vasta
#31
Masin on müüa! 2000€, müügiteema vastavas alafoorumis.
Vasta
#32
Ja mis uueks pilliks tuleb?
Vasta
#33
Selle avaldan siis, kui keegi kuudi ära ostab. Marki ei kavatse igatahes vahetada!
Vasta
#34
Nii, uuel aastal uue hooga siis. Kuna tuli välja, et nivoosüsteem hakkas viimasel ajal probleeme tekitama sai viga likvideeritud. Nimelt, tagasilla juures olevad torud olid täiesti mädad. Asendatud uute torudega ja tundub esialgse testi tulemusena toimivat. Väga hea.
Vasta
#35
Selleks korraks siis müüdud, uuest autost peagi juba ka teema.
Vasta
#36
Kuhu kanti läks ka?
Vasta
#37
Ilmselt müüakse Soome edasi, jutu järgi vähemalt.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S124 2.5d 1991-Sten Sten-M.M. 6 277 06-12-2024, 01:08 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 79 91,070 28-11-2024, 12:35 PM
Viimane postitus: kodutu
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,291 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,665 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,546 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,263 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,581 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 913 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,212 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,650 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne