Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C200 203CL 2001a alumised õõtshoovad aastaga läbi
#1
Tere!

Kas see on normaalne, et tallinna tänavatel sõites (ca 10 000km aasrtas) lähevad alumised õõtshoovad aastaga läbi? Õõtshoovad vahetati 2012 jaanuar ja eile öeldi, et on vaja uuesti ära vahetada.
Vasta
#2
Tervitus,
kindlasti oleneb mis õõtsad sa külge lasid panna...odavamatest saaks kindlasti Tallinna teedel jagu, eriti kui rooli keerutada ei viitsi...(ma ei väidagi, et sa ei viitsiWink

RR
Vasta
#3
(08-05-2013, 10:31 AM)rahu Kirjutas: Tervitus,
kindlasti oleneb mis õõtsad sa külge lasid panna...odavamatest saaks kindlasti Tallinna teedel jagu, eriti kui rooli keerutada ei viitsi...(ma ei väidagi, et sa ei viitsiWink

RR

Arve pealt vaatan, et on metallist, firmat ei tea. 112 EUR tk - ei tundu odavad. aukudest olen ikka üritanud mööda saada, mõni suurem löökauk on ka ette jäänud.
Vasta
#4
(08-05-2013, 10:46 AM)q1plus Kirjutas: Arve pealt vaatan, et on metallist, firmat ei tea. 112 EUR tk - ei tundu odavad. aukudest olen ikka üritanud mööda saada, mõni suurem löökauk on ka ette jäänud.

Kui jutt käib esimestest alumistest, siis on 112 küll odav hind...

Mis töökoda kasutad?
Vasta
#5
(08-05-2013, 12:08 PM)v6sa Kirjutas:
(08-05-2013, 10:46 AM)q1plus Kirjutas: Arve pealt vaatan, et on metallist, firmat ei tea. 112 EUR tk - ei tundu odavad. aukudest olen ikka üritanud mööda saada, mõni suurem löökauk on ka ette jäänud.

Kui jutt käib esimestest alumistest, siis on 112 küll odav hind...

Mis töökoda kasutad?

Lesvenis käin kogu aeg. Ega siis midagi, lepin paratamatusega, et see võibki igaaastaseks kuluks jääda...
Vasta
#6
(08-05-2013, 12:12 PM)q1plus Kirjutas: Lesvenis käin kogu aeg. Ega siis midagi, lepin paratamatusega, et see võibki igaaastaseks kuluks jääda...

See on huvitav info, et ka Lesven on hakanud arvele kirjutama "õõts, metallist". Liiga hästi elavad?Paranoid

Proovi järgmisel korral kvaliteetsemaid, aasta (kui selle jooksul ei kujunenud läbisõiduks just 50 kkm) on ikka vähe küll...
Vasta
#7
(08-05-2013, 12:23 PM)v6sa Kirjutas:
(08-05-2013, 12:12 PM)q1plus Kirjutas: Lesvenis käin kogu aeg. Ega siis midagi, lepin paratamatusega, et see võibki igaaastaseks kuluks jääda...

See on huvitav info, et ka Lesven on hakanud arvele kirjutama "õõts, metallist". Liiga hästi elavad?Paranoid

Proovi järgmisel korral kvaliteetsemaid, aasta (kui selle jooksul ei kujunenud läbisõiduks just 50 kkm) on ikka vähe küll...

Seekord panevad uuesti samad alla, eks siis vaatab, pean neilt küsima mis firma omad on ja kui uuesti aasta pärast läbi, ju siis peab kallimad panema. Tänud info eest!
Vasta
#8
Tegu on TRW juppidega, mis on kvaliteedilt suhteliselt sama, mis Lemförder ainult hind natukene odavam. Eks kehvemaid juppe tuleb igalt liinilt ka Lemförderilt. Alles eile tuli uue e kupee alt välja kaks tutikat õõtsa milles oli kohe lõtkud sees, samas võrreldes muude tootjatega on TRW ja Lemfa ennast kõvasti paremini õigustanud, kuid nagu ma ütlesin tuleb kehvemaid juppe ka neilt vahest.

JA Taavile
Miks sa meie peale nii veriseks viimasel ajal oled läinud?

Mis vahet seal on mis nimetusega mul need jupid arvel on ei oma ju tegelikult mingit tähtsust. Toodetel on enamasti ikka mingid lühendid, sest oleks suhteliselt ebamõistlik kirjutada toote nimetuseks nii 5-10 sõna selle toote täpse asukoha ja otstarve kirjeldamiseks. Nimetused on siiski antud selliselt, et oleks laomehel ja enamasti ka kliendil lihtsam aru saada, mis jupp alla läks, kui on mingeid lisa küsimusi detaili kohta saab alati üle küsida ja täpsustasda nende tootjat ja otstarvet.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#9
(08-05-2013, 01:23 PM)Joonas Kirjutas: ...
JA Taavile
Miks sa meie peale nii veriseks viimasel ajal oled läinud?
...

Verine ma ei ole. Aga natuke küsivaks on mu pilk muutunud küll.

Ma olen seni kõik Põhja-Eesti hädalised ikka Lesveni saatnud. Aga järjest enam kuulen, et "asja" ei tehtud korda või ei suheldud segase põhjusega probleemi asjaolude täpsustamiseks. Varem seda teemat ei olnud - "kadaka Imre" küsis ja teadis alati. Nüüd on vist tööd liiga palju saanud?

Samas, kuuldes järjekordade pikkusest, siis tööd teil juba jätkub. Arvestades Silberi saamatust vananeva tehnikaga hakkama saada ja meie rahva paranenud ostujõudu, hakkab järjest enam teie õuele saabuma autosid, mille viga ei ole vaid mutrivõtmega remonditav. Aga diagnostikapoolega on teil kuidas lood?Eusa_eh Ma loodan, et oluliselt paranenud ja nüüd saab ka eesti keeles diagnostikat tegeva spetsiga suhelda. Paar aastat tagasi see võimalik ei olnud.
Värske softiga STAR teil ju on.Eusa_dance

Hea, et leiate aega lugeda margifoorumit.Thumbsup Muidu kujunebki sellest diletantide tulevärk.Eusa_whistle

Teemasse ka. Mulle tundub, et üks esiõõts võiks kesta kauem, kui näljane aasta ja kümmekond tuhat. Või on auto selle aastaga tegelikult kümneid tuhandeid sõitnud ja teemaalgataja küsimus ei ole üldse põhjendatud?

Samas, õige on ka see, et hooletu sõiduga on võimalik liigendid mõne tuhandega puruks sõita.Eusa_doh
Vasta
#10
(08-05-2013, 01:41 PM)v6sa Kirjutas:
(08-05-2013, 01:23 PM)Joonas Kirjutas: ...
JA Taavile
Miks sa meie peale nii veriseks viimasel ajal oled läinud?
...

Verine ma ei ole. Aga natuke küsivaks on mu pilk muutunud küll.

Ma olen seni kõik Põhja-Eesti hädalised ikka Lesveni saatnud. Aga järjest enam kuulen, et "asja" ei tehtud korda või ei suheldud segase põhjusega probleemi asjaolude täpsustamiseks. Varem seda teemat ei olnud - "kadaka Imre" küsis ja teadis alati. Nüüd on vist tööd liiga palju saanud?

Samas, kuuldes järjekordade pikkusest, siis tööd teil juba jätkub. Arvestades Silberi saamatust vananeva tehnikaga hakkama saada ja meie rahva paranenud ostujõudu, hakkab järjest enam teie õuele saabuma autosid, mille viga ei ole vaid mutrivõtmega remonditav. Aga diagnostikapoolega on teil kuidas lood?Eusa_eh Ma loodan, et oluliselt paranenud ja nüüd saab ka eesti keeles diagnostikat tegeva spetsiga suhelda. Paar aastat tagasi see võimalik ei olnud.
Värske softiga STAR teil ju on.Eusa_dance

Hea, et leiate aega lugeda margifoorumit.Thumbsup Muidu kujunebki sellest diletantide tulevärk.Eusa_whistle

Teemasse ka. Mulle tundub, et üks esiõõts võiks kesta kauem, kui näljane aasta ja kümmekond tuhat. Või on auto selle aastaga tegelikult kümneid tuhandeid sõitnud ja teemaalgataja küsimus ei ole üldse põhjendatud?

Samas, õige on ka see, et hooletu sõiduga on võimalik liigendid mõne tuhandega puruks sõita.Eusa_doh

See on kindel, et ühe aastaga üle 10 tuhande sõitnud ma ei ole ja hooletult ma ei sõida - seega kui see õõtshoob läbi on, siis pigem asi selle kvaliteedis pigem.

Järjekordi Lesvenis ei ole mina küll silmanud, alati on auto põhimõtteliselt kohe vastu võetud.
Vasta
#11
Vastavalt võlaõigusseadusele on tarbijail õigus puudusega kauba või teenuse puhul esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates ostmise päevast.

http://www.tarbijakaitseamet.ee/garantii...amise-aeg/

Vasta
#12
Väga õige-kahe aasta jooksul alates ostmise päevast. Alati unustatakse lisada lause "teine pool", mis räägib tõendamise kohustusest. Ma kunagi olen salvestanud omale arvutisse sellise teksti:

Eestis on selliste situatsioonide vältimiseks võlaõigusseadus, mis ütleb, et tarbija tohib kahe aasta möödumisel pärast kauba ostmist pöörduda müüja poole ja esitada omapoolsed pretensioonid, kui kaubal tulevad ilmsiks vead. Samas aga eeldatakse, et poole aasta jooksul pärast ostu ilmnenud viga oli olemas juba ostmise ajal. Sellele vastupidist peab tõestama müüja. Peale kuue kuu möödumist on olukord vastupidine. Siis tuleb tarbijal kinnitada läbi ekspertiisi, et kaubal ilmnes tootmisdefekt, mitte aga kasutamisega kaasnenud viga.

Praktikas tähendab see seda, et kui pöördud kuhugi aasta pärast oma murega, siis võid kuulda vastust- palun väga, leia sõltumatu ekspertiis ja too tõend/ekspertiisiakt, mis kinnitab, et tegu on praaktootega.

Nüüd küsimus suurele ringile- kes teostab meie vabariigis sõltumatut ekspertiisi autovaruosadele (näiteks aasta tagasi ostetud/paigaldatud tootele, kui paigaldaja kohustus tõendada ehk "6 kuud on juba möödas")

Lisan veel, et tegelikult ei ole sel Lesvenil ka häda midagi. Sel kevadel olen nende teenust kahel korral kasutanud ja mõlemal korral rahule jäänud.
Vasta
#13
Kui autoga ei ole avariid tehtud ja suudad seda tõestada, siis peaks see piisav olema et tõendada juppide kehva kvaliteeti. Soliidne firma muidugi peaks asjad välja vahetama ja omakorda tasud maaletoojalt sisse küsima (või ise klombi alla neelama). Iseasi on, et kas väikene lõtk tähendab seda, et tegemist on ülemöörase kulumisega. Samas kui Lesven juba ütles, et õõtsad on läbi ja vajavad vahetust, siis selle tõendasid nad ise juba ära.

Tean, et Silberis on õõtsasid garantii korras välja vahetatud. Aga eks (juurde)hindlus panebki asja paika, neil on võimalik seda teha.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#14
Peab uurima kui kaua TRW oma esiõõtsadele ise vastupidavuseks pakub. Kas siinkohal võiks edasimüüja nendega TRWga ühendust võtta ja rääkida halvast kvaliteedist või peaksin seda ise tegema või näiteks Lesven kuna nemad vaatasid auto alla.
Vasta
#15
Põhimõtteliselt on sellistel juhtudel nagu sõjaväes - kurdad vahetule ülemale, tema omakorda enda juhile jne. Ehk sina ostsid jupid Lesvenist ja nendele peaksid sa seda ka kurtma.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#16
Tegelen just ise W203 esimeste õõtshoobade vahetusega. Olen üsna palju uurinud selle kohta ja info, mis tagasi põrganud, on see, et TRW kohta on viimasel ajal aina rohkem pretensioone tulnud.
Sain ka just parima pakkumise Lemförder hoobadele - ette 3 tk (2 rauda, 1 alumiinium), igaühe tk hind alla 73 euri. Seega eelpool olev väide, et 112 euri on odav hind ei pea paika, kui väheke otsida.
Minu silmis on hetkel Lemförder ainus nö laitmatu mainega b-varuosa, omad kogemused on head ka Sachs toodetega, kuid Sachs üldise maine ja vastupidavuse kohta info puudub. Sachs esiamordid läksid ka just alla, eks siis mõne aja pärast ole paista.
Vasta
#17
Lemförder, Boge ja Sach kuuluvad ZFile.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 616 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  Varuosadeks MB C200 (W204) 2.0cdi 100kw (atm) IlmselgeltMerss 0 817 30-05-2021, 09:27 PM
Viimane postitus: IlmselgeltMerss
  C200 2.2cdi,2004a.Diisel.Käigukasti ja mootori õli kogus. MAN 2 3,992 24-08-2020, 12:22 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  c200 cdi w203 2.2 85kw 2001 autosse tuleb kusagilt vett sisse luigapoiss 4 4,270 11-11-2019, 06:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB w204 C200 universaal 2008.a diisel, Viga ABS ja roolivõim JanikaB 1 3,350 28-02-2019, 07:33 PM
Viimane postitus: Johan
  MB C270 W203 2001a käigukasti probleem raksike 16 16,446 15-11-2017, 06:26 PM
Viimane postitus: R129
Brick W203 c220 105kw 2001. peale turbot puhub kuskilt läbi. korras ja vajadusel kustutada. pohjakas 0 2,034 21-05-2017, 08:43 PM
Viimane postitus: pohjakas
  W204 C200 - käigukast Vanaema 4 4,535 28-02-2017, 09:53 AM
Viimane postitus: mbw204
  2010 C200 W204 kõrgsurvepump läks, mis järgmisena? Fisher 13 8,207 28-09-2016, 09:56 PM
Viimane postitus: laf1247
  c200 w203 sisselaske kollektori klappide probleem luigapoiss 2 2,419 24-08-2016, 04:11 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne