Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 1997 E220D 70kw A - EPC
#1
EPC tuli läheb armatuuril põlema ja tuure enam üles ei võta üldse. Eile mingi 4 korda laevale minnes. Laeva peal läks korraks käima ja hakkas lõhkuma, suutsin kiirelt auto kinni saada ja suitsu tuli aint eest kergelt hallikat väike sörts. Lükati mind maha ja proovisin veel kuni aku sai tühjaks. Pärast sai krokudega voolu antud ja läks ilusti tööle, sai väike ring isegi tehtud, probleeme ei olnud ning natuke edasi sõites läks tuli uuesti põlema ja tuurid 5-10 vahel või sureb üldse välja. Paar korda uuesti käivitades läks käima aga tõmbasin edasi sleppis, nii et mootor käib. Poole tee peal turtsus natuke ja läks tuli uuesti põlema ja hoidsin gaasi peal, et välja ei sureks(automaat on). Pärast maja juures ilma gaasi andmata liikus edasi ja parkisin ära. Täna käima pannes algul turtsus paar minutit suht kõvasti aga EPC armatuuril põlema ei läinud. Lasin käia 10-15min ja tegin väikse tiiru, midagi ei juhtunud ja pärast käis veel 15min ilusti edasi nii nagu peab aga jubedalt ajas tossu ja haisu sõites ja algul kui käima panid.

Sooviks näpunäiteid ja abi, et mis teha tuleks. Kas on mõtet vahetada kütte filter ära või tuleks veel midagi lisaks teha? Sest kütust ta saab peale ja siis jälle ei saa ja sureb ära.

Varem on ühe korra EPC armatuuris olnud käima pannes ja uuesti käima pannes kadus ära ja peale seda pole rohkem midagi ilmnenud kuni eilseni.
Vasta
#2
kui tuli põleb siis ikka DIAGNOSTIKA, seda miks tuli põleb ei suuda keegi ennustada, Mina ei oleks nii üheselt kindel, et probleem kütuses on.Eusa_wall
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#3
Oskab keegi öelda kus see OBD diagnostika otsik asuda võib? Saaks sealt kiirelt veakoodid kätte ja vaataks tabelist järgi mis viga on.
Vasta
#4
Kapoti all kaitsmekarbis asub ümmargune pistik. Millega sa loodad ise seda veakoodi kätte saada, võluvitsaga?
Kahtlen et sul mõni korralik tester nagu kts, star vms on kui sa küsid kus pistik asub.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#5
W210-el ei ole OBD pesa, vaid on Mercedese enda 38-pin (asub kapoti all, kaitsmekarbis) pesa, ja päris niisama sa neid vigu sealt kätte ei saa. Variandid on leida keegi kellel on KTS ja kas õige üleminek või selline asi
[Pilt: 34866-38035_Adapter_OBD_4xBanane_0480x0360_01.jpg]

Vaata ka seda teemat http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17491


EDIT:

Rein jõudis ette
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#6
(18-01-2013, 04:42 PM)Kristjan220 Kirjutas: EPC tuli läheb armatuuril põlema ja tuure enam üles ei võta üldse. Eile mingi 4 korda laevale minnes. Laeva peal läks korraks käima ja hakkas lõhkuma, suutsin kiirelt auto kinni saada ja suitsu tuli aint eest kergelt hallikat väike sörts. Lükati mind maha ja proovisin veel kuni aku sai tühjaks. Pärast sai krokudega voolu antud ja läks ilusti tööle, sai väike ring isegi tehtud, probleeme ei olnud ning natuke edasi sõites läks tuli uuesti põlema ja tuurid 5-10 vahel või sureb üldse välja. Paar korda uuesti käivitades läks käima aga tõmbasin edasi sleppis, nii et mootor käib. Poole tee peal turtsus natuke ja läks tuli uuesti põlema ja hoidsin gaasi peal, et välja ei sureks(automaat on). Pärast maja juures ilma gaasi andmata liikus edasi ja parkisin ära. Täna käima pannes algul turtsus paar minutit suht kõvasti aga EPC armatuuril põlema ei läinud. Lasin käia 10-15min ja tegin väikse tiiru, midagi ei juhtunud ja pärast käis veel 15min ilusti edasi nii nagu peab aga jubedalt ajas tossu ja haisu sõites ja algul kui käima panid.

Sooviks näpunäiteid ja abi, et mis teha tuleks. Kas on mõtet vahetada kütte filter ära või tuleks veel midagi lisaks teha? Sest kütust ta saab peale ja siis jälle ei saa ja sureb ära.

Varem on ühe korra EPC armatuuris olnud käima pannes ja uuesti käima pannes kadus ära ja peale seda pole rohkem midagi ilmnenud kuni eilseni.

Lucase Epic (saast-pump) Mine käi Jassi autotoas. Seal meister teab nendest pumpadest kõike. Ise arvan, et kas on nüüd vända asendi andur või pumba sees asetsev asendi andur.

Veakoodi loeb välja ainult Mercedes-Benz orginaal Star. OBD lugejatega antud Lucase pumbaga auto juures seda viga välja ei peili.

Ära ise või külasepaga lammutama hakka. Võib kokkuvõttes tunduvamalt kallimaks minna. Kui joppab võid 300 euriga pilli edukalt liikuma saada. Jassi juures.....

Ise tegin hiljaaegu sama kadalipu läbi ....
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Vasta
#7
Pill maksis ise 900, ei tea kas on mõtet seda tegema hakatagi siis üldse. Välimus ei ole just kõige parem, pigem juppidena maha müüa vms. Tänud abi eest sellegi poolest, vaatan ja kaalun neid võimalusi.

Samas sai just 2 äärmis eelsüüte küünalt ära vahetatud (tuli jäi ikka armatuuris põlema) ning üks neist kukkus põhja peale mootori all ning kätte ma seda ei saanud ja jätsin ta sinna, ega see või seal kuskil mingit nalja teha ja kuskil vahel olla? Sest kohe peale selle kukkumist järgmine hommik hakkas see jant pihta, õhtul veel sai kõvasti ka sõidetud ja muidu rallitatud natukene ja väga varahommikul lisaks veel sõidetud, siis seisis paar tundi ja 5km sõidetud oli hakkas see pihta.
Vasta
#8
(25-01-2013, 04:03 AM)Kristjan220 Kirjutas: Pill maksis ise 900
...
õhtul veel sai kõvasti ka sõidetud ja muidu rallitatud natukene ja väga varahommikul lisaks veel sõidetud, siis seisis paar tundi ja 5km sõidetud oli hakkas see pihta.

Et nagu tõsiselt lootsid 900 eest saada korras auto, mis uuena maksab eestlase viie aasta keskmise palga?Icon_rolleyes

EPC tuli näitab, et miskit on auto arvates valesti. KAs see ka tegelikult nii on või on autol luulud, selgitab ülekuulamine pädeva diagnostiku juures. Vana MB hingeelu näikse tundvat Lesven ja Hort...
Vasta
#9
Ei ole vast mõtet remontida.

Mulle pakub huvi kohe juhipoolne el. akna tõstuk ja kõik salongi polstrid-istmed kui on tumedat värvi.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 127 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W213 E220D 2017a käigukast viskab neutraalile qwhite 14 1,430 30-09-2023, 07:06 AM
Viimane postitus: qwhite
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 838 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 536 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,034 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 756 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,023 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,197 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,981 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne