Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale.
#1
Ennem oli roolis lõtk ja sai vahetatud roolikarp lootes, et sellega see asi paraneb aga ei. Rool on kerge ning lõtku pole kuid maanteel ujub kus kole, rooliotsad on ka vahetatud. Tegemist on 88.a w124 200D manuaal.
Vasta
#2
Vii spetsialisti juurde, kes esi ja tagasillas kõik üle vaatax. Ujumine võib täitsa vabalt olla ka tingitud mõnest kulunud puxist tagasillas kui ees kõik korras. Ka rehvi kuju ja laius mängib rolli, laiemad ja/või kandilisemad rehvid ujuvad rohkem kui kitsamad ja/või ümarama servaga rehvid. Kas rattalaagrid on korras ja loksuvabad? See et üxki rattalaager ei unda, ei tähenda veel, et mõnes neist loksu polex ja ta peale keeramist ei vajax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
Minu massin kippus ka "ujuma" aga peale rooliamordi vahetust kadus probleem ära.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#4
esi või tagaots ujub?
tagasillas tekitavad seda reguleerimisvardad, omast kogemusest
Vasta
#5
Ujumine on see kõige väiksem asi aga see paremale poole kiskumine, see on jube, maanteel on seda väga hästi tunda, linnas nii aru ei saa. Kunagi vist sillastendi külastada vaja.
Vasta
#6
Kokkujooks ja külgkalle tahab reguleerimist, ehk kui endal kogemust pole - sillastend.

Vasta
#7
(15-01-2013, 09:36 AM)kodutu Kirjutas: ...
Kunagi vist sillastendi külastada vaja.

Tea, kas maksab... Äkki saabki kordaParanoid Netis arvata on ju huvitavam...

Mis Sul seal paigast, selgitab lahkamine auto all. Kui rool kisub, on emb-kumb ratas paigast.
Ujumist võivad põhjustada mõlemad otsad ja sellest ei pruugi sõiteski aru saada, kumb parajasti nöögib.

MB kasutab sel (nagu ka teistel uuematel) mudelitel mitmikhoobvedrustust taga, mille põhihädaks on hulga pukside olemasolu. Pool milli siit, veerand teisest ja nii see loks tekib. Nelikroolimine, eriti ebakorrapärane selline, on aga saatanast.Eusa_wall
Ujus meie säästukaski, kuigi ühtegi loksuvat puksi ei olnud. Ka sillastend oli hea. Aga peale kõikide pukside (lasin vahetada hoovakomplekti) vahetust ei tundnud autot enam äragi - jooksis kindlalt...Thumbsup
(15-01-2013, 10:47 AM)V@hh Kirjutas: Kokkujooks ja külgkalle tahab reguleerimist, ehk kui endal kogemust pole - sillastend.

Kui nii lihtsat asja tullakse foorumist küsima, siis vist ei ole seda kogemust. Töö on ju lihtne, kuid vajab täpsust ja elelentaarse geomeetria tundmist. Ning nööriloodi ja joonlauaga ikka päris aegavõttev protseduur...Icon_rolleyes

Koduste vahenditega ikka järeljooksu (mis samuti võib paigast olla) paika ei pane.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 473 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 312 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 661 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 493 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,944 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 959 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 624 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne