16-07-2012, 01:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2012, 01:20 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Kas 210.000km ls juures on normaalne 5,5a vanusel G-l mootori õlileke?
Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures?
|
16-07-2012, 01:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2012, 01:20 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Kas 210.000km ls juures on normaalne 5,5a vanusel G-l mootori õlileke?
16-07-2012, 03:05 PM
16-07-2012, 03:36 PM
Ees juhipoolsel küljel.
16-07-2012, 04:12 PM
Mis mootor?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
16-07-2012, 04:51 PM
16-07-2012, 05:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2012, 05:05 PM ja muutjaks oli nostromo.)
R129: G55 AMG 368kW, 11/2006.
to zeka: Kahjuks ei oska hetkel öelda-tundus juhipoolt eest kohe ülevaltpoolt olevat. Silberis öeldi et peaks saama silikooniga korda. Üritan öhtul ca kl 23 paiku ka pildid lisada.
16-07-2012, 08:18 PM
Natuke kahtlane, et sellel autol on sellise läbisõiduga piduripedaal metallini kulunud. See ei pruugi muidugi midagi tähendada, sest kõik oleneb kasutajast. Muidu ilus G.
16-07-2012, 08:37 PM
(16-07-2012, 08:18 PM)cornah Kirjutas: Natuke kahtlane, et sellel autol on sellise läbisõiduga piduripedaal metallini kulunud. See ei pruugi muidugi midagi tähendada, sest kõik oleneb kasutajast. Muidu ilus G. Jaga siis juba linki kui välja raalisid auto mida nostromo ostma hakkab
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
16-07-2012, 08:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2012, 08:44 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Ostetud Eestist ja teostatud ka Silberi täielik ostueelne kontroll. Ls on nende väitel töene. Kahjuks ka metallist piduripedaalikate kadunud ja eks muid pisivigu leidub ka-tegemist on igapäevases aktiivses kasutuses autoga. Ka kaks 600-700eur köksu on teinud lkf.ee andmetel. Kahjuks ei hakka veel midagi ostma kuna enne vaja siiski enda CL-ist lahti saada millega tegelen aktiivselt olles lasknud hinna juba 7000 peale.
16-07-2012, 08:55 PM
(16-07-2012, 08:37 PM)Karl Kirjutas:(16-07-2012, 08:18 PM)cornah Kirjutas: Natuke kahtlane, et sellel autol on sellise läbisõiduga piduripedaal metallini kulunud. See ei pruugi muidugi midagi tähendada, sest kõik oleneb kasutajast. Muidu ilus G. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=985137
16-07-2012, 09:26 PM
kena on ta ju küll, kuigi hetkel see nagu karu naha jagamine, kuigi karu veel metsas....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
16-07-2012, 11:12 PM
Klapikambri kaane vahelt või siis selle peal on veel karteri tuulutus. Aga üldiselt kui selle mootoriga on musta õlifiltri või viletsa õliga sõidetud, siis on üle liitri õlikulu 1000 km garanteeritud. Kotnrolli kas summutid on sees nõgised või puhtad.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
25-07-2012, 11:37 AM
26-07-2012, 11:45 AM
Parandage mind kui eksin, aga antud mootoril võib täiesti normaalne õlikulu olla tõesti 1000km kohta liiter, nagu R129 ütles. Õlikulu mõjutab oluliselt kasutatava õli viskoosus. Sama kvaliteedistandardile vastav õli võib olla erineva viskoosusega ja siit ka kulu.
Loo moraal see, et seal ei pruugi üldse mootori leket olla. Lihtsalt tihti kallatakse õli juurde, vahel läheb sirtsuke mööda ja sellest ka läbu. On ju kõik see läbu just õlikorgi läheduses.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
26-07-2012, 12:18 PM
See võib tuimalt olla ka lekkiv õlikork.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
26-07-2012, 01:36 PM
Kisu plastikud maha ja vaata. Suht kindel, et klapikambri kaane enda + selle peal oleva karteri tuulutuse vahel ajab välja. WISis on kirjas, et M113 mootoritel on lubatud 0,8L 1000 km kohta sisemist õlikadu (mitte LEKKEID). Kui on oluliselt rohkem siis on summuti seest korralikult ligane.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
26-07-2012, 07:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2012, 07:40 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Tänud nõuannete eest. Hetkel edasine uurimine veidi raskendatud kuna pole enam Eestis kuid eks vaatab. Kindlasti tuleks esmalt teha korralik mootoripesu (sellise auto puhul usaldaks vist ainult Mr Cap-i).
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
2013 G63 205.000km 64.900€ müügis -> teab keegi? | nostromo | 0 | 491 |
22-12-2022, 03:14 PM Viimane postitus: nostromo |
|
M113K kestvus (430.000km)? | nostromo | 12 | 7,693 |
25-10-2019, 09:29 AM Viimane postitus: Kaboom |
|
w463 Mootori vahetus | vleeduks | 11 | 12,547 |
07-02-2017, 02:38 PM Viimane postitus: vleeduks |
|
mb g w460 2,4 diesel mootori vahetus | fibonacci | 9 | 8,214 |
14-01-2017, 06:29 PM Viimane postitus: hents99 |
|
G mootori vahetus | MadBear | 17 | 14,813 |
31-12-2014, 07:26 PM Viimane postitus: jaan140 |
|
ML 320cdi 2007 õlileke | rewo | 12 | 13,757 |
27-09-2013, 09:58 PM Viimane postitus: rewo |
|
Mootori vahetus | vleeduks | 21 | 23,460 |
26-12-2012, 04:54 PM Viimane postitus: jaan140 |
|
w163 400cdi mootori keti vahetus | rauntz | 20 | 21,391 |
03-10-2011, 05:10 PM Viimane postitus: R129 |